Baza je ažurirana 24.10.2025. zaključno sa NN 104/25 EU 2024/2679
VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
Na temelju članka 19. stavka 2. Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu (»Narodne novine«, broj 19/22.), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 13. prosinca 2023. donijela
PROČIŠĆENI TEKST NN 150/23, 108/24
I.
Ovom Odlukom uspostavljaju se državne trajektne, brzobrodske i brodske linije sa specifikacijom relacije na kojoj se obavlja prijevoz od državnog značaja, minimalnom učestalošću prijevoza, vrstom i minimalnim kapacitetom brodova, vrstom prijevoza i naznakom o profitabilnosti linije kako slijedi:
| 
 | Broj linije | Relacija | Minimalna učestalost prijevoza – broj povratnih putovanja tjedno | Linija | Minimalni kapacitet broda | Profitabilnost linije | ||||
| izvan sezone | niska sezona | visoka sezona | izvan sezone | niska sezona | visoka sezona | |||||
| 1. | 401 | ZADAR/Gaženica – IST – OLIB – SILBA – PREMUDA – MALI LOŠINJ i obratno | 3 | 6 | 7 | trajektna | 60 vozila 400 putnika | 60 vozila 400 putnika | 60 vozila 400 putnika | NE | 
| 1.A | 431 | PREKO – OŠLJAK – ZADAR/Gaženica i obratno | 101 | 116 | 126 | trajektna | 160 vozila 800 putnika | 160 vozila 800 putnika | 160 vozila 800 putnika | DA | 
| 2. | 432 | TKON – BIOGRAD NA MORU i obratno | 61 | 77 | 133 | trajektna | 35 vozila 200 putnika | 35 vozila 200 putnika | 60 vozila 300 putnika | NE | 
| 3. | 632 | SUĆURAJ – DRVENIK i obratno | 42 | 70 | 77 | trajektna | 60 vozila 300 putnika | 60 vozila 300 putnika | 60 vozila 300 putnika | NE | 
| 4. | 635 | STARI GRAD – SPLIT i obratno | 21 | 35 | 49 | trajektna | 100 vozila 400 putnika | 200 vozila 1000 putnika | 270 vozila 1600 putnika | NE | 
| 5. | 433 | ZADAR/Gaženica – RIVANJ – SESTRUNJ – ZVERINAC – MOLAT – ZAPUNTEL – IST i obratno | 3 | 7 | 7 | trajektna | 40 vozila 300 putnika | 40 vozila 300 putnika | 40 vozila 300 putnika | NE | 
| 6. | 435 | ZADAR/Gaženica – IŽ MALI/BRŠANJ – RAVA – RAVA MALA i obratno | 5 | 7 | 14 | trajektna | 40 vozila 300 putnika | 40 vozila 300 putnika | 40 vozila 300 putnika | NE | 
| 7. | 434 | BRBINJ – ZADAR/Gaženica i obratno | 15 | 21 | 26 | trajektna | 100 vozila 500 putnika | 100 vozila 500 putnika | 100 vozila 500 putnika | NE | 
| 8. | 602 | VIS – SPLIT i obratno | 14 | 17 | 20 | trajektna | 100 vozila 400 putnika | 100 vozila 600 putnika | 100 vozila 600 putnika | NE | 
| 9. | 604 | LASTOVO/Ubli – VELA LUKA – HVAR – SPLIT i obratno | 12 | 14 | 14 | trajektna | 160 vozila 900 putnika | 160 vozila 900 putnika | 160 vozila 900 putnika | NE | 
| 10. | 606 | DRVENIK VELIKI – DRVENIK MALI – TROGIR/Soline i obratno | 21 | 21 | 27 | trajektna | 25 vozila 200 putnika | 25 vozila 200 putnika | 25 vozila 200 putnika | NE | 
| 11. | 634 | KORČULA /Dominče – OREBIĆ i obratno | 98 | 139 | 153 | trajektna | 100 vozila 500 putnika | 100 vozila 500 putnika | 100 vozila 500 putnika | DA | 
| 12. | 636 | ROGAČ – SPLIT i obratno | 28 | 35 | 42 | trajektna | 100 vozila 500 putnika | 100 vozila 500 putnika | 100 vozila 500 putnika | NE | 
| 13. | 638 | SUMARTIN – MAKARSKA i obratno | 21 | 28 | 35 | trajektna | 25 vozila 150 putnika | 25 vozila 150 putnika | 50 vozila 300 putnika | NE | 
| 13.a | 807 | SUĐURAĐ – LOPUD – KOLOČEP – DUBROVNIK i obratno | 26 | 26 | 28 | brodska | 100 putnika | 300 putnika | 300 putnika | NE | 
| 14. | 832 | SOBRA – PRAPRATNO i obratno | 28 | 35 | 42 | trajektna | 70 vozila 400 putnika | 70 vozila 400 putnika | 70 vozila 400 putnika | NE | 
| 15. | 409 | PREKO – ZADAR i obratno | 56 | 63 | 70 | brodska | 250 putnika | 250 putnika | 250 putnika | NE | 
| 16. | 9308 | MALI LOŠINJ – ILOVIK – SUSAK – UNIJE – MARTINŠĆICA – CRES – RIJEKA i obratno | 7 | 7 | 7 | brzobrodska | 300 putnika | 300 putnika | 300 putnika | NE | 
| 17. | 9309 | NOVALJA – RAB – RIJEKA i obratno | 7 | 7 | 7 | brzobrodska | 300 putnika | 300 putnika | 300 putnika | NE | 
| 18. | 9401 | OLIB – SILBA – PREMUDA – ZADAR i obratno | 8 | 8 | 8 | brzobrodska | 300 putnika | 300 putnika | 300 putnika | NE | 
| 19. | 9403 | IST – ZAPUNTEL – BRGULJE – MOLAT – ZADAR i obratno | 8 | 8 | 8 | brzobrodska | 250 putnika | 250 putnika | 250 putnika | NE | 
| 20. | 9404 | BRBINJ – BOŽAVA – ZVERINAC – SESTRUNJ – RIVANJ – ZADAR i obratno | 8 | 8 | 8 | brzobrodska | 200 putnika | 200 putnika | 200 putnika | NE | 
| 21. | 9405 | ZADAR – IŽ MALI – VELI IŽ – RAVA MALA – RAVA i obratno | 6 | 6 | 6 | brzobrodska | 200 putnika | 200 putnika | 200 putnika | NE | 
| 22. | 9406 | ZADAR – SALI – ZAGLAV – IŽ MALI/BRŠANJ i obratno | 21 | 21 | 21 | brzobrodska | 150 putnika | 150 putnika | 150 putnika | NE | 
| 23. | 9601 | MILNA – (Stomorska) – ROGAČ – SPLIT i obratno | 12 | 12 | 12 | brzobrodska | 300 putnika | 300 putnika | 300 putnika | NE | 
| 24. | 9602 | VIS – HVAR – MILNA – SPLIT i obratno | 7 | 7 | 7 | brzobrodska | 250 putnika | 250 putnika | 250 putnika | NE | 
| 25. | 9603 | JELSA – STARI GRAD – BOL – SPLIT i obratno | 12 | 7 | 7 | brzobrodska | 300 putnika | 300 putnika | 300 putnika | NE | 
| 26. | 9604 | LASTOVO/Ubli – VELA LUKA – HVAR – SPLIT i obratno | 7 | 7 | 7 | brzobrodska | 300 putnika | 300 putnika | 300 putnika | NE | 
| 27. | 9608 | KORČULA – (PRIGRADICA) – HVAR – SPLIT i obratno | 7 | 7 | 7 | brzobrodska | 300 putnika | 300 putnika | 300 putnika | NE | 
| 28. | 633 | PLOČE – TRPANJ i obrano | 21 | 21 | 28 | trajektna | 30 vozila | 30 vozila 140 putnika | 30 vozila 140 putnika | NE | 
| 29. | 310 | MALI LOŠINJ – UNIJE – VELE SRAKANE – SUSAK i obratno | 13 | 13 | 13 | brodska | 100 putnika | 200 putnika | 200 putnika | NE | 
| 30. | 311 | ILOVIK – MRTVAŠKA – MALI LOŠINJ i obratno | 26 | 28 | 29 | brodska | 50 putnika | 50 putnika | 50 putnika | NE | 
| 31. | 501 | KRAPANJ – BRODARICA i obratno | 89 | 110 | 110 | brodska | 40 putnika | 40 putnika | 40 putnika | NE | 
| 32. | 614 | OREBIĆ – KORČULA i obratno | 44 | 80 | 110 | brodska | 100 putnika | 100 putnika | 100 putnika | NE | 
II.
Državne linije utvrđene Odlukom o određivanju državnih linija u javnom prijevozu u linijskom obalnom pomorskom prometu klasa: 022-03/16-04/363, urbroj: 50301-25/14-16-2, od 22. prosinca 2016., klasa: 022-03/20-04/215, urbroj: 50301-27/25-20-2, od 21. svibnja 2020. i klasa: 022-03/21-04/11, urbroj: 50301-05/14-21-2, od 28. siječnja 2021., koje nisu navedene u točki I. ove Odluke, a za koje je na snazi ugovor o koncesiji, odnosno ugovor o javnoj usluzi smatraju se državnim linijama do isteka ugovora o koncesiji, odnosno ugovora o javnoj usluzi.
Zadužuje se Agencija za obalni linijski promet da provede javno savjetovanje sa zainteresiranom javnošću radi iskazivanja interesa otočnog stanovništva i brodara te utvrdi može li se opći gospodarski interes ostvariti bez nametanja obveze javne usluge svim brodarima, odnosno bez sklapanja ugovora o javnoj usluzi za linije iz stavka 1. ove točke, najkasnije šest mjeseci prije isteka ugovora o koncesiji, odnosno ugovora o javnoj usluzi.
III.
Sredstva za osiguranje naknade za obavljanje javne usluge koju je dodijelio javni naručitelj za obavljanje usluge javnog prijevoza koja je od općeg gospodarskog interesa, osiguravaju se u državnom proračunu Republike Hrvatske na razdjelu Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, u okviru posebne glave: Agencija za obalni linijski pomorski promet.
IV.
Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o određivanju državnih linija u javnom prijevozu u linijskom obalnom pomorskom prometu klasa: 022-03/16-04/363, urbroj: 50301-25/14-16-2, od 22. prosinca 2016., klasa: 022-03/20-04/215, urbroj: 50301-27/25-20-2, od 21. svibnja 2020. i klasa: 022-03/21-04/11, urbroj: 50301-05/14-21-2, od 28. siječnja 2021.
V.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u »Narodnim novinama«.
II.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u »Narodnim novinama«.
II.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u »Narodnim novinama«.
Pogledajte npr. Zakon o radu
Zahvaljujemo na odazivu :) Sav prihod ide u održavanje i razvoj.