Baza je ažurirana 17.04.2024. 

zaključno sa NN 43/24

NN 104/2021 (27.9.2021.), Uredba o izmjenama Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Državnog inspektorata

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

1846

Na temelju članka 54. stavka 1. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, broj 66/19.), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 23. rujna 2021. donijela

UREDBU

O IZMJENAMA UREDBE O UNUTARNJEM USTROJSTVU DRŽAVNOG INSPEKTORATA

Članak 1.

U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Državnog inspektorata (»Narodne novine«, br. 97/20. i 119/20.), u članku 8. riječ: »središnjim« briše se.

Članak 2.

Članak 43. mijenja se i glasi:

»Sektor za veterinarski nadzor i nadzor sigurnosti hrane obavlja inspekcijske i druge stručne poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa te službene kontrole u području veterinarstva, sigurnost hrane i hrane za životinje, što podrazumijeva svaki oblik kontrole koji se provodi u odobrenim, odobrenim pod posebnim uvjetima i registriranim objektima u poslovanju s hranom, odobrenim i registriranim objektima s hranom za životinje i primarnom proizvodnjom hrane za životinje, nusproizvodima životinjskog podrijetla; te subjektima u poslovanju s nusproizvodima, provodi kontrolu naplate pristojbi za službene kontrole, provodi službene kontrole prometa veterinarsko medicinskih proizvoda (u daljnjem tekstu: VMP) u maloprodaji i korištenju; nadzire provođenje monitoringa iz djelokruga veterinarske inspekcije, obavlja službene kontrole i nadzor nad provedbom mjera za otkrivanje, sprječavanje, suzbijanje i iskorjenjivanje zoonoza te zaraznih i nametničkih bolesti; sudjeluje u radu povjerenstava iz područja veterinarstva, sigurnosti hrane i hrane za životinje; obavlja nadzor nad sustavom provedbe veterinarske djelatnosti i kontrolnim tijelima; provodi službene kontrole zaštite životinja, prometa i označavanja životinja i kontrole veterinarske zaštite okoliša u sklopu postupaka i mjera koje se provode tijekom uzgoja, držanja i rukovanja životinjama te nusproizvodima životinjskog podrijetla čija je svrha sprječavanje onečišćenja okoliša te očuvanje zdravlja ljudi i životinja; provodi službene kontrole nad: sredstvima za prijevoz i uvjetima prijevoza te objektima, uvjetima i opremom za promet životinjama, nad dobivanjem, proizvodnjom i skladištenjem sjemena za umjetno osjemenjivanje i oplođenih jajnih stanica te germinativnim proizvodima, reprodukcijom i farmskim uzgojem životinja, uvjetima za držanje, uzgoj i proizvodnju životinja i hrane životinjskog podrijetla, laboratorijima koji obavljaju analize u području veterinarstva, sigurnosti hrane i hrane za životinje i svim drugim objektima, sredstvima, predmetima i opremom koji mogu biti prijenosnici zaraznih bolesti životinja ili na drugi način ugrožavati njihovo zdravlje, zdravlje ljudi i okoliš; sudjeluje u izradi propisa koje izrađuje nadležno tijelo; sudjeluje u provedbi edukacija iz područja veterinarstva, sigurnosti hrane i hrane za životinje; izrađuje godišnji plan službenih kontrola Službe veterinarske inspekcije; provodi procjenu rizika u objektima u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla, hranom za životinje te u objektima u poslovanju s nusproizvodima životinjskog podrijetla; nadzire provedbu zakona i drugih propisa iz djelokruga veterinarske inspekcije; provodi službene kontrole u svrhu verifikacije rada veterinarskih inspektora u područnim uredima; obavlja poslove kontrole i nadzora zdravstvenog stanja pošiljaka životinja, proizvoda životinjskog podrijetla, nusproizvoda životinjskog podrijetla te hrane za životinje u prometu i premještanju; obavlja analizu rizika vezano uz međunarodni promet živih životinja, proizvoda životinjskog podrijetla, nusproizvoda životinjskog podrijetla i hrane za životinje; sudjeluje u donošenju zaštitnih mjera koje se odnose na zabranu unošenja, uvoza, provoza i izvoza radi sprječavanja pojave zaraznih bolesti i drugih štetnih čimbenika na području Republike Hrvatske i Europske unije koji mogu ugroziti zdravlje ljudi i životinja; organizira službene kontrole u dijelu delegiranja određenih poslova delegiranim tijelima i fizičkim osobama u skladu s posebnim propisom kojim se uređuje područje službenih kontrola, obavlja poslove vezane uz financiranje službenih kontrola i drugih službenih aktivnosti u svom djelokrugu, uspostavlja i upravlja nacionalnim sustavom brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje (RASFF), sustavom administrativne pomoći i suradnje (AAC) i sustavom za praćenje i suzbijanje prijevara iz nadležnosti veterinarske inspekcije, koordinira i rukovodi administrativnim, tehničkim stručnim i inspekcijskim poslovima vezanim za korištenje Stručnog sustava za kontrolu prometa životinjama i proizvodima životinjskog podrijetla te drugim proizvodima (u daljnjem tekstu: TRACES sustav) te provodi kontrolu i nadzor nad primjenom TRACES sustava, nacionalna je kontakt točka prema Europskoj komisiji, nadležnim tijelima država članica Europske unije i trećih zemalja za primjenu TRACES sustava, organizira i provodi edukacije; daje tiskati modele certifikata za međunarodni promet koje izrađuje Ministarstvo poljoprivrede; izdaje certifikate za međunarodni promet osobama ovlaštenim za certificiranje i delegiranim tijelima, izrađuje izvješća, vodi registre i evidencije, surađuje s upravnim i pravosudnim tijelima, stručnim ustanovama i znanstvenim institucijama i službama za informiranje, prema potrebi obavlja poslove zastupanja u prekršajnim postupcima i pred upravnim sudovima povodom tužbi u upravnim sporovima, prema potrebi sudjeluje u obavljanju kontrolno-instruktivnih nadzora te obavlja zajedničke poslove koji se obavljaju u suradnji s drugim inspekcijama i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

U Sektoru za veterinarski nadzor i nadzor sigurnosti hrane ustrojavaju se:

1.8.1. Služba veterinarske inspekcije

1.8.2. Služba granične veterinarske inspekcije

1.8.3. Služba za organizaciju službenih kontrola i upravljanje IMSOC sustavom.«.

Članak 3.

Naslov iznad članka 55. i članak 55. mijenjaju se i glase:

»1.8.3. Služba za organizaciju službenih kontrola i upravljanje IMSOC sustavom

Članak 55.

Služba za organizaciju službenih kontrola i upravljanje IMSOC sustavom koordinira i rukovodi administrativnim, tehničkim, stručnim i inspekcijskim poslovima vezanim za organizaciju i ustroj veterinarske djelatnosti u obavljanju službenih kontrola u odnosu na delegiranje pojedinih poslova službenih kontrola delegiranim tijelima i fizičkim osobama u skladu s posebnim propisom kojim se uređuje područje službenih kontrola, financiranje službenih kontrola, uspostavljanje i upravljanje nacionalnim sustavom brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje (RASFF), sustavom administrativne pomoći i suradnje (AAC) i sustavom za praćenje i suzbijanje prijevara iz nadležnosti veterinarske inspekcije, upravlja radom i nadzire korištenje TRACES sustava iz područja veterinarstva; obavlja inspekcijske i druge stručne poslove nad primjenom TRACES sustava u Republici Hrvatskoj na centralnoj, regionalnoj i lokalnoj razini; nadzire ispravnost svih funkcionalnosti TRACES sustava te prati pravovremenu razmjenu podataka i dokumenata u TRACES sustavu u odnosu na službene kontrole koje se provode nad životinjama i robama u prometu; provodi verifikaciju službenih kontrola nad radom službenih osoba u okviru nadležnih veterinarskih tijela u svrhu procjene učinkovitosti primjene TRACES sustava, daje preporuke, stručna mišljenja, objašnjenja i upute u svrhu unaprjeđenja rada, prati EU propise; nacionalna je kontakt točka prema Europskoj komisiji, nadležnim tijelima država članica Europske unije i trećih zemalja za primjenu TRACES sustava; sudjeluje u izradi nacionalnih propisa i ostalih dokumenata koji se odnose na primjenu TRACES sustava u međunarodnom i nacionalnom prometu; daje tiskati modele certifikata za međunarodni promet koje izrađuje Ministarstvo poljoprivrede; izdaje certifikate za međunarodni promet osobama ovlaštenim za certificiranje i delegiranim tijelima, sudjeluje u izradi godišnjih planova uzorkovanja i analiza pošiljaka živih životinja i proizvoda životinjskog i neživotinjskog podrijetla u prometu na jedinstvenom unutarnjem europskom tržištu i iz uvoza; organizira i provodi edukacije za korisnike TRACES sustava u okviru nadležnih veterinarskih i drugih tijela te gospodarskih subjekata; aktivno surađuje u radnim tijelima Europske komisije te s domaćim i međunarodnim organizacijama relevantnim za pitanja međunarodnog prometa i TRACES sustava; sudjeluje u izradi višegodišnjeg nacionalnog plana službenih kontrola kao i u izradi procjene rizika u objektima u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla, hranom za životinje, te u poslovanju s nusproizvodima životinjskog podrijetla; izrađuje izvješća te vodi registre, evidencije, upravne i neupravne postupke u okviru djelokruga rada Službe, obavlja zajedničke poslove u suradnji s drugim inspekcijama i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

U Službi za organizaciju službenih kontrola i upravljanje IMSOC sustavom ustrojavaju se:

1.8.3.1. Odjel za organizaciju službenih kontrola

1.8.3.2. Odjel za upravljanje i nadzor IMSOC sustava.«.

Članak 4.

Naslov iznad članka 56. i članak 56. mijenjaju se i glase:

»1.8.3.1. Odjel za organizaciju službenih kontrola

Članak 56.

Odjel za organizaciju službenih kontrola određuje i prati ustroj i funkcioniranje sustava provedbe veterinarske djelatnosti u okviru provedbe službenih kontrola i drugih službenih aktivnosti; sudjeluje u izradi prijedloga propisa o uvjetima kojima moraju udovoljavati pravne i fizičke osobe u sustavu provedbe veterinarske djelatnosti kao i posebnim uvjetima potrebnim za dobivanje određenih poslova službenih kontrola i drugih službenih aktivnosti; organizira i vodi postupak delegiranja određenih poslova službenih kontrola i drugih službenih aktivnosti veterinarskim organizacijama i fizičkim osobama u skladu s posebnim propisom kojim se uređuje područje službenih kontrola; priprema i predlaže sadržaj ugovora s veterinarskim organizacijama i fizičkim osobama kao delegiranim tijelima; sudjeluje u izradi smjernica za unaprjeđenje kvalitete provedbe službenih kontrola; izrađuje stručne informacije, izvješća, sudjeluje u organizaciji i provedbi edukacija za primjenu propisa iz područja službenih kontrola; sudjeluje u usklađivanju zakonodavstva vezano uz provođenje službenih kontrola u skladu s odredbama propisa o hrani i hrani za životinje, te propisa o zdravlju i zaštiti životinja; obavlja poslove koordinacije i komunikacije u području službenih kontrola u području hrane i hrane za životinje, pravila o zdravlju i dobrobiti životinja, a osobito u odnosu na službene kontrole između pojedinih tijela državne uprave i drugih javnopravnih tijela i pravnih osoba u Republici Hrvatskoj uključenih u sustav sigurnosti hrane, zdravlja i zaštite životinja; sudjeluje u izradi propisa, vodiča i drugih dokumenata iz područja djelokruga; sudjeluje u izradi višegodišnjeg nacionalnog plana službenih kontrola (VNPSK); sudjeluje u izradi godišnjih planova službenih kontrola i izvješća vezano uz provođenje službenih kontrola; sudjeluje u izradi procedura i kontrolnih lista za provođenje službenih kontrola; sudjeluje u provedbi procjene rizika u objektima u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla, hranom za životinje, te u objektima u poslovanju s nusproizvodima životinjskog podrijetla, radi određivanja odgovarajuće učestalosti službenih kontrola u istima; sudjeluje u pripremi revizija i inspekcije od strane EK i predstavnika trećih zemalja; sudjeluje u pripremi, izradi planova i programa rada kao i u izvješćivanju; obavlja poslove u dijelu koji se odnosi na financiranje službenih kontrola koje se provode u objektima u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla, hranom za životinje i nusproizvodima životinjskog podrijetla, sudjeluje u provedbi i unaprjeđenju sustava financiranja službenih kontrola, što uključuje izdavanje računa subjektima u poslovanju s hranom za provedene službene kontrole, veterinarske preglede i troškove certificiranja, kontrolira prikupljanje pristojbi i naknada za službene kontrole, dostavlja opomene subjektima u poslovanju s hranom i prijedloge za pokretanje ovršnih postupaka nadležnom državnom odvjetništvu, analizira utvrđeno stanje, nepravilnosti i postupanja protivna propisima koja se odnose na financiranje službenih kontrola te predlaže rješenja za unaprjeđenje učinkovitosti navedenog sustava, obavlja i druge poslove u odnosu na financiranje službenih kontrola; priprema, koordinira, prati i usklađuje izradu provedbenih propisa koji reguliraju financiranje službenih kontrola u području veterinarstva; analizira postojeće stanje i izrađuje procedure za poslovne procese iz područja troškova u veterinarstvu; surađuje s HVK i udrugama uzgajatelja životinja u ovom području, posebice pri izradi propisa i formiranju cijena te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.«.

Članak 5.

Naslov iznad članka 57. i članak 57. mijenjaju se i glase:

»1.8.3.2. Odjel za upravljanje i nadzor IMSOC sustava

Članak 57.

Odjel za upravljanje i nadzor IMSOC sustava sudjeluje u provedbi sustava za brzo uzbunjivanje za hranu i hranu za životinje (RASFF), sustava administrativne pomoći i suradnje (AAC), sustava za praćenje i suzbijanje prijevara u hrani (FF), sustava e-prodaje; organizira učinkovito provođenja TRACES sustava u Republici Hrvatskoj te organizira i provodi edukacije korisnika TRACES sustava; obavlja poslove nacionalne kontakt točke i jedinstvene kontakt točke za suradnju s Europskom komisijom za RASFF, AAC; upravlja, kontinuirano unaprjeđuje, održava i koordinira Sustav brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje na nacionalnoj razini (HR RASFF) i Sustav za administrativnu pomoć i suradnju država članica (AAC); sudjeluje u digitalizaciji Sustava brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje; osigurava RASFF dežurstvo 24h/7 dana; planira i izrađuje nacrte prijedloga zakona i drugih propisa vezano uz organizaciju nacionalnog RASFF i AAC sustava i drugih propisa iz svoga djelokruga; obavlja druge upravne i stručne poslove koji se odnose na davanje mišljenja o načinu provedbe propisa iz djelokruga; izrađuje vodiče (RASFF, AAC i dr.) i druge dokumente iz svoga djelokruga; prati obavijesti i osigurava kontinuiranu komunikaciju s tijelima i institucijama uključenim u RASFF i AAC sustav, izrađuje periodička izvješća i analize podataka dobivenih kroz RASFF i AAC sustav, obavlja poslove koji se odnose na obavještavanje javnosti o rizicima koji potječu od hrane i hrane za životinje te obavještavanje javnosti u slučajevima kada postoji opravdana sumnja da hrana ili hrana za životinje može predstavljati opasnost za zdravlje ljudi i životinja; sudjeluje u izradi programa monitoringa iz djelokruga rada Sektora; izrađuje komunikacijsku strategiju za informiranje potrošača i drugih zainteresiranih strana o pitanjima sigurnosti; sudjeluje u izradi kriznog plana za hranu i hranu za životinje; sudjeluje u koordinaciji provedbe kriznih planova; vodi evidencije u svom djelokrugu; nacionalna je kontakt točka prema Europskoj komisiji, nadležnim tijelima država članica Europske unije i trećih zemalja za primjenu TRACES sustava; koordinira i rukovodi administrativnim, tehničkim i stručnim poslovima vezanim za korištenje TRACES sustava u Republici Hrvatskoj na centralnoj, regionalnoj i lokalnoj razini; osigurava tehničku pomoć za rad u TRACES sustavu, daje preporuke, stručna mišljenja, objašnjenja i upute u svrhu unaprjeđenja rada, prati EU propise te sudjeluje i daje preporuke i mišljenja pri izradi nacionalnih propisa i ostalih dokumenata koji se odnose na primjenu TRACES sustava u međunarodnom i nacionalnom prometu; daje tiskati modele certifikata za međunarodni promet koje izrađuje Ministarstvo poljoprivrede; izdaje certifikate za međunarodni promet osobama ovlaštenim za certificiranje i delegiranim tijelima, sudjeluje u izradi godišnjih planova uzorkovanja i analiza pošiljaka živih životinja i proizvoda životinjskog i neživotinjskog podrijetla u prometu na jedinstvenom unutarnjem europskom tržištu i iz uvoza; organizira i provodi edukacije za korisnike TRACES sustava u okviru nadležnih veterinarskih i drugih tijela te gospodarskih subjekata; aktivno surađuje u radnim tijelima Europske komisije te s domaćim i međunarodnim organizacijama relevantnim za pitanja međunarodnog prometa i TRACES sustava; izrađuje izvješća, vodi registre i evidencije, obavlja poslove koji se odnose na prvostupanjsko rješavanje iz nadležnosti Sektora; obavlja inspekcijske i druge stručne poslove iz nadležnosti Sektora te koordinira i rukovodi inspekcijskim poslovima vezanim za korištenje TRACES sustava u Republici Hrvatskoj na centralnoj, regionalnoj i lokalnoj razini; kontrolira razmjenu podataka o službenim kontrolama unesenim u TRACES sustav, izrađuje godišnje planove te provodi verifikaciju službenih kontrola nad radom službenih osoba u okviru nadležnih veterinarskih tijela u svrhu procjene učinkovitosti primjene TRACES sustava; daje preporuke, stručna mišljenja, objašnjenja i upute u svrhu unaprjeđenja rada; aktivno surađuje u radnim tijelima Europske komisije te s domaćim i međunarodnim organizacijama relevantnim za pitanja službenih kontrola životinja i roba u prometu te obavlja druge poslove iz svoga djelokruga.«.

Članak 6.

Okvirni broj državnih službenika i namještenika u Državnom inspektoratu prikazan u tablici koja je sastavni dio Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Državnog inspektorata (»Narodne novine«, br. 97/20. i 119/20.) zamjenjuje se Okvirnim brojem državnih službenika i namještenika u Državnom inspektoratu koji je sadržan u prilogu ove Uredbe i čini sastavni dio Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Državnog inspektorata.

Članak 7.

Glavni državni inspektor, uz prethodnu suglasnost tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose, uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Državnog inspektorata s odredbama ove Uredbe u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Uredbe.

Članak 8.

Ova Uredba stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 022-03/21-03/39

Urbroj: 50301-05/27-21-2

Zagreb, 23. rujna 2021.

Predsjednik mr. sc. Andrej Plenković, v. r.

OKVIRNI BROJ POTREBNIH DRŽAVNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA U DRŽAVNOM INSPEKTORATU

 

Redni broj

Naziv unutarnje ustrojstvene jedinice

Planirani broj službenika i namještenika

1.

SREDIŠNJI URED

 

1.1.

KABINET GLAVNOG DRŽAVNOG INSPEKTORA

18

1.2.

SEKTOR ZA LJUDSKE POTENCIJALE, PRAVNE POSLOVE I UREDSKO POSLOVANJE

1

1.2.1.

Služba za ljudske potencijale

1

1.2.1.1.

Odjel za službeničke odnose

4

1.2.1.2.

Odjel za planiranje i razvoj ljudskih potencijala

4

1.2.2.

Služba za pravne poslove

5

1.2.3.

Služba za uredsko poslovanje

1

1.2.3.1.

Pododsjek pisarnice

4

 

U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj

4

 

U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj

4

 

U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj

5

 

U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj

4

 

U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj

4

 

U sjedištu Ispostave u Đakovu – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Našicama – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Novoj Gradiški – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Požegi – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Slavonskom Brodu – samostalni izvršitelj

3

 

U sjedištu Ispostave u Vinkovcima – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Virovitici – samostalni izvršitelj

2

 

U sjedištu Ispostave u Vukovaru – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Županji – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Gospiću – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Krku – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Pagu – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Pazinu – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Poreču – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Puli – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Senju – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Dubrovniku – samostalni izvršitelj

2

 

U sjedištu Ispostave u Imotskom – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Kninu – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Korčuli – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Makarskoj – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Metkoviću – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Pločama – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Šibeniku – samostalni izvršitelj

3

 

U sjedištu Ispostave u Zadru – samostalni izvršitelj

5

 

U sjedištu Ispostave u Čakovcu – samostalni izvršitelj

2

 

U sjedištu Ispostave u Koprivnici – samostalni izvršitelj

4

 

U sjedištu Ispostave u Krapini – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Križevcima – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Zaboku – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Zlataru – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Bjelovaru – samostalni izvršitelj

2

 

U sjedištu Ispostave u Daruvaru – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Karlovcu – samostalni izvršitelj

3

 

U sjedištu Ispostave u Kutini – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Ogulinu – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Sisku – samostalni izvršitelj

2

1.2.3.2.

Pododsjek pismohrane

1

 

U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj

2

 

Sektor za ljudske potencijale, pravne poslove i uredsko poslovanje – ukupno

103

1.3.

SEKTOR ZA PRORAČUN I RAČUNOVODSTVENE POSLOVE

1

1.3.1.

Služba za proračun

1

1.3.1.1.

Odjel za financijsko upravljanje i kontrole

4

1.3.1.2.

Odjel za planiranje i izvršenje proračuna

5

1.3.2.

Služba za računovodstvene poslove

1

1.3.2.1.

Odjel za obračun plaća i blagajničko poslovanje

8

1.3.2.2.

Odjel za računovodstvene poslove

7

1.3.2.2.1.

Pododsjek za evidentiranje osnovnih sredstava

3

 

Sektor za proračun i računovodstvene poslove – ukupno

30

1.4.

SEKTOR ZA INFORMATIKU

1

1.4.1.

Služba za informacijski sustav i telekomunikacije

4

 

U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj

2

 

U sjedištu Ispostave u Slavonskom Brodu – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj

2

 

U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj

2

 

U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj

2

 

U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj

2

1.4.1.1.

Pododsjek za informatičku podršku

3

1.4.1.2.

Pododsjek za telekomunikacijsku infrastrukturu

3

1.4.2.

Služba za aplikativna rješenja

5

 

Sektor za informatiku – ukupno

27

1.5.

SEKTOR ZA NABAVU, STRATEŠKO PLANIRANJE I UPRAVLJANJE IMOVINOM

1

1.5.1.

Služba za nabavu

10

1.5.2.

Služba za strateško planiranje i upravljanje imovinom

1

1.5.2.1.

Odjel za strateško planiranje i upravljanje imovinom

4

1.5.2.2.

Pododsjek za pomoćno-tehničke poslove

5

 

U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj

1

1.5.3.

Služba za zaštitu na radu i zaštitu od požara

3

 

– U sjedištu Ispostave u Karlovcu – samostalni izvršitelj

1

 

Sektor za nabavu, strateško planiranje i upravljanje imovinom – ukupno

30

1.6.

SEKTOR ZA NADZOR TRGOVINE, USLUGA I ZAŠTITE POTROŠAČA

1

1.6.1.

Služba nadzora trgovine i usluga

6

1.6.2.

Služba zaštite ekonomskih interesa potrošača

8

1.6.3.

Služba nadzora sigurnosti neprehrambenih proizvoda

8

 

Sektor za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača – ukupno

23

1.7.

SEKTOR SANITARNE INSPEKCIJE

1

1.7.1.

Služba sanitarne inspekcije za hranu i planiranje službenih kontrola

8

1.7.2.

Služba sanitarne inspekcije za kemikalije, biocidne proizvode i predmete opće uporabe

8

1.7.3.

Služba sanitarne inspekcije za javno zdravstvo i zdravstvenu ekologiju

8

1.7.4.

Služba granične sanitarne inspekcije

1

1.7.4.1.

Odjel za inspekcijske poslove granične sanitarne inspekcije

1

 

– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Zagreb – Zapadni kolodvor

1

 

– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Zagreb – Žitnjak

1

 

– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Zagreb – Jankomir

2

 

– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Koprivnica

1

 

– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Osijek

1

 

– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Županja

1

 

– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Slavonski Brod

1

 

– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Vukovar

1

 

– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Rijeka – Škrljevo

1

 

– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Pula

2

 

– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Šibenik

1

 

– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Zadar

1

 

– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Dubrovnik

1

 

– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Split – trajektna luka

1

 

– samostalni izvršitelj u carinskom mjestu Split – Sjeverna luka

1

1.7.4.2.

Odjel za izvještavanje i koordinaciju rada granične sanitarne inspekcije

1

 

– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Zračna luka Zagreb

4

 

– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Stara Gradiška

1

 

– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Bajakovo

2

 

– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Luka Rijeka

4

 

– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Luka Ploče

1

 

– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Nova Sela

1

 

– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Karasovići

1

 

– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Vinjani Donji

1

 

Sektor sanitarne inspekcije – ukupno

60

1.8.

SEKTOR ZA VETERINARSKI NADZOR I NADZOR SIGURNOSTI HRANE

1

1.8.1.

Služba veterinarske inspekcije

1

1.8.1.1.

Odjel za planiranje, koordinaciju i verifikaciju službenih kontrola

11

1.8.1.2.

Odjel za mobilne veterinarske jedinice

3

1.8.2.

Služba granične veterinarske inspekcije

2

1.8.2.1.

Područni odjel – Granična veterinarska postaja Zračna luka Zagreb

5

1.8.2.2.

Područni odjel – Granična veterinarska postaja Stara Gradiška

6

1.8.2.3.

Područni odjel – Granična veterinarska postaja Bajakovo

8

1.8.2.4.

Područni odjel – Granična veterinarska postaja Karasovići

3

1.8.2.5.

Područni odjel – Granična veterinarska postaja Nova Sela

3

1.8.2.6.

Područni odjel – Granična veterinarska postaja Luka Rijeka

4

1.8.2.7.

Područni odjel – Granična veterinarska postaja Luka Ploče

3

1.8.3.

Služba za organizaciju službenih kontrola i upravljanje IMSOC sustavom

1

1.8.3.1.

Odjel za organizaciju službenih kontrola

3

1.8.3.2.

Odjel za upravljanje i nadzor IMSOC sustava

3

 

Sektor za veterinarski nadzor i nadzor sigurnosti hrane – ukupno

57

1.9.

SEKTOR ZA NADZOR POLJOPRIVREDE I FITOSANITARNI NADZOR

1

1.9.1.

Služba nadzora resursa, proizvodnje i potpora u poljoprivredi

1

1.9.1.1.

Odjel nadzora resursa i potpora u poljoprivredi

8

1.9.1.2.

Odjel nadzora proizvodnje u poljoprivredi

5

1.9.2.

Služba nadzora hrane i vina

1

1.9.2.1

Odjel nadzora hrane

5

1.9.2.2.

Odjel nadzora vina i pića

4

1.9.3.

Služba za stručne, razvojne i međunarodne poslove fitosanitarne inspekcije

8

1.9.4.

Služba granične fitosanitarne inspekcije

1

1.9.4.1.

Područni odjel granične fitosanitarne inspekcije Bajakovo – Stara Gradiška

5

 

– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Stara Gradiška

2

1.9.4.2.

Područni odjel granične fitosanitarne inspekcije Ploče – Karasovići – Nova Sela

2

 

– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Karasovići

1

 

– samostalni izvršitelj na graničnom prijelazu Nova Sela

3

1.9.4.3.

Područni odjel granične fitosanitarne inspekcije Rijeka

5

1.9.4.4.

Područni odjel granične fitosanitarne inspekcije Zagreb

5

1.9.5.

Služba fitosanitarne inspekcije za nadzor na tržištu i pri izvozu

1

 

U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj

4

 

U sjedištu Ispostave u Virovitici – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu u Ispostave u Vukovaru – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Poreču – samostalni izvršitelj

2

 

U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj

2

 

U sjedištu Ispostave u Zadru – samostalni izvršitelj

3

 

U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj

3

 

U sjedištu Ispostav u Koprivnici – samostalni izvršitelj

2

 

U sjedištu Ispostave u Krapini – samostalni izvršitelj

2

 

Sektor za nadzor poljoprivrede i fitosanitarni nadzor – ukupno

78

1.10.

SEKTOR ZA NADZOR U ŠUMARSTVU I LOVSTVU

1

1.10.1.

Služba šumarske inspekcije

6

1.10.2.

Služba lovne inspekcije

6

 

Sektor za nadzor u šumarstvu i lovstvu – ukupno

13

1.11.

SEKTOR ZA NADZOR U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU

1

1.11.1.

Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu

1

1.11.1.1.

Odjel za ugostiteljsku djelatnost i pružanje ugostiteljskih usluga

4

1.11.1.2.

Odjel za pružanje usluga u turizmu

4

1.11.1.3.

Odjel za boravišnu/turističku pristojbu i prijavu i odjavu turista

4

1.11.2.

Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu

5

 

Sektor za nadzor u turizmu i ugostiteljstvu – ukupno

19

1.12.

SEKTOR ZA NADZOR RUDARSTVA, ENERGETIKE I OPREME POD TLAKOM

1

1.12.1.

Služba nadzora u području rudarstva

4

 

U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Pazinu – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj

2

 

U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj

2

1.12.2.

Služba nadzora u području energetike

6

 

U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj

2

 

U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Šibeniku – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj

1

1.12.3.

Služba nadzora u području opreme pod tlakom

2

 

U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Našicama – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Čakovcu – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj

2

 

Sektor za nadzor rudarstva, energetike i opreme pod tlakom – ukupno

33

1.13.

SEKTOR INSPEKCIJE RADA

1

1.13.1

Služba za nadzor radnih odnosa

5

1.13.2.

Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja te međunarodnu suradnju

6

1.13.3.

Služba za nadzor zaštite na radu na radilištima i u rizičnim djelatnostima

5

1.13.4.

Služba za prevenciju i nadzor ozljeda na prostorima poslodavca i međunarodnu suradnju

2

1.13.4.1.

Odjel za provedbu zajedničkih aktivnosti inspektora rada Europske unije

4

1.13.4.2.

Odjel za prevenciju i nadzor ozljeda na prostorima poslodavca i profesionalne bolesti

4

 

Sektor inspekcije rada – ukupno

27

1.14.

SEKTOR ZA PRAĆENJE I UNAPRJEĐENJE RADA

1

1.14.1.

Služba za planiranje, praćenje i izvješćivanje

5

1.14.2.

Služba za unaprjeđenje rada

5

 

Sektor za praćenje i unaprjeđenje rada – ukupno

11

1.15.

SEKTOR ZA NADZOR GRAĐENJA

1

1.15.1.

Služba inspekcijskog nadzora državnog značaja

5

1.15.2.

Služba izvršenja inspekcijsih rješenja

5

1.15.3.

Služba koordinacije nadzora građenja

5

1.15.4.

Služba podrške radu građevinske inspekcije

6

1.15.5.

Služba za analize i evidencije

7

 

Sektor za nadzor građenja – ukupno

29

1.16.

SEKTOR ZA NADZOR ZAŠTITE OKOLIŠA, ZAŠTITE PRIRODE I VODOPRAVNI NADZOR

1

1.16.1.

Služba nadzora u području industrijskog onečišćenja

7

1.16.2.

Služba nadzora u području zaštite zraka i klimatskih promjena

7

1.16.3.

Služba nadzora u području gospodarenja otpadom

7

1.16.4.

Služba za međunarodnu suradnju inspekcije zaštite okoliša i ujednačavanje prakse Europske unije

7

1.16.5.

Služba nadzora kopnenih ekosustava

3

 

U sjedištu Ispostave u Bjelovaru – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Čakovcu – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Đakovu – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Požegi – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Sisku – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Vukovaru – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Karlovcu – samostalni izvršitelj

1

1.16.6.

Služba nadzora morskih ekosustava

3

 

U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Dubrovniku – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Gospiću – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Pazinu – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Zadru – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Kninu – samostalni izvršitelj

1

1.16.7.

Služba koordinacije nadzora korištenja voda i vodnoga dobra

4

 

U sjedištu Ispostave u Kutini – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Našicama – samostalni izvršitelj

1

1.16.8.

Služba koordinacije nadzora zaštite voda

3

 

U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Novoj Gradiški – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Varaždinu – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Ispostave u Vinkovcima – samostalni izvršitelj

1

 

Sektor za nadzor zaštite okoliša, zaštite prirode i vodopravni nadzor – ukupno

62

1.17.

SEKTOR ZA DRUGOSTUPANJSKI UPRAVNI POSTUPAK

1

1.17.1.

Služba za drugostupanjski upravni postupak – I

8

1.17.2.

Služba za drugostupanjski upravni postupak – II

8

 

Sektor za drugostupanjski upravni postupak – ukupno

17

1.18.

SEKTOR ZA UNUTARNJI I KONTROLNO-INSTRUKTIVNI NADZOR

1

1.18.1.

Služba za unutarnji nadzor

5

1.18.2.

Služba za kontrolno-instruktivni nadzor

1

 

U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj

1

1.18.3.

Služba za zastupanje pred sudovima

2

 

U sjedištu Područnog ureda Osijek – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Rijeka – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Split – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Varaždin – samostalni izvršitelj

1

 

U sjedištu Područnog ureda Zagreb – samostalni izvršitelj

1

 

Sektor za unutarnji i kontrolno-instruktivni nadzor – ukupno

19

1.19.

SAMOSTALNA SLUŽBA ZA UNUTARNJU REVIZIJU

6

SREDIŠNJI URED – UKUPNO

662

2.

PODRUČNI UREDI

 

2.1.

PODRUČNI URED OSIJEK

1

2.1.1.

Služba za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača

10

2.1.2.

Služba nadzora neregistriranog obavljanja trgovine i usluga

7

2.1.3.

Služba sanitarne inspekcije

10

 

– samostalni izvršitelj u Pakracu

1

 

– samostalni izvršitelj u Slatini

1

 

– samostalni izvršitelj u Valpovu

1

2.1.4.

Služba veterinarske inspekcije

6

 

– samostalni izvršitelj u Belom Manastiru

2

 

– samostalni izvršitelj u Valpovu

3

 

– samostalni izvršitelj u Slatini

1

2.1.5.

Služba poljoprivredne inspekcije

6

 

– samostalni izvršitelj u Belom Manastiru

2

 

– samostalni izvršitelj u Donjem Miholjcu

1

 

– samostalni izvršitelj u Slatini

2

 

– samostalni izvršitelj u Valpovu

1

2.1.6.

Služba šumarske i lovne inspekcije

1

 

– samostalni izvršitelj u Đakovu

1

 

– samostalni izvršitelj u Našicama

1

 

– samostalni izvršitelj u Novoj Gradiški

1

 

– samostalni izvršitelj u Požegi

1

 

– samostalni izvršitelj u Vinkovcima

1

 

– samostalni izvršitelj u Virovitici

1

 

– samostalni izvršitelj u Vukovaru

1

 

– samostalni izvršitelj u Županji

1

2.1.7.

Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu

5

2.1.8.

Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu

5

2.1.9.

Služba za nadzor zaštite na radu

7

2.1.10.

Služba za nadzor radnih odnosa

7

2.1.11.

Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja

7

2.1.12.

Služba građevinske inspekcije

11

2.1.13.

Služba inspekcije zaštite okoliša i vodopravne inspekcije

7

 

– samostalni izvršitelj u Slavonskom Brodu

1

 

– samostalni izvršitelj u Požegi

1

 

– samostalni izvršitelj u Virovitici

1

 

– samostalni izvršitelj u Vinkovcima

1

2.1.14.

Ispostava u Đakovu

12

2.1.15.

Ispostava u Našicama

11

2.1.16.

Ispostava u Novoj Gradiški

5

2.1.17.

Ispostava u Požegi

23

2.1.18.

Ispostava u Slavonskom Brodu

28

2.1.19.

Ispostava u Vinkovcima

20

2.1.20.

Ispostava u Virovitici

20

2.1.21.

Ispostava u Vukovaru

18

2.1.22.

Ispostava u Županji

9

 

Područni ured Osijek – ukupno

263

2.2.

PODRUČNI URED RIJEKA

1

2.2.1.

Služba za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača

10

2.2.2.

Služba nadzora neregistriranog obavljanja trgovine i usluga

8

2.2.3.

Služba sanitarne inspekcije

12

 

– samostalni izvršitelj u Rovinju

2

 

– samostalni izvršitelj u Opatiji

2

 

– samostalni izvršitelj u Crikvenici

2

 

– samostalni izvršitelj u Malom Lošinju

2

 

– samostalni izvršitelj u Rabu

2

2.2.4.

Služba veterinarske inspekcije

6

 

– samostalni izvršitelj u Labinu

1

 

– samostalni izvršitelj u Rovinju

1

2.2.5.

Služba poljoprivredne inspekcije

3

 

– samostalni izvršitelj u Delnicama

1

 

– samostalni izvršitelj u Umagu

1

 

– samostalni izvršitelj u Crikvenici

1

2.2.6.

Služba šumarske i lovne inspekcije

2

 

– samostalni izvršitelj u Gospiću

1

 

– samostalni izvršitelj u Puli

1

 

– samostalni izvršitelj u Senju

1

 

– samostalni izvršitelj u Rovinju

1

2.2.7.

Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu

6

 

– samostalni izvršitelj u Puli

1

 

– samostalni izvršitelj u Rabu

1

 

– samostalni izvršitelj u Crikvenici

1

2.2.8.

Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu

5

 

– samostalni izvršitelj u Delnicama

1

 

– samostalni izvršitelj u Malom Lošinju

1

 

– samostalni izvršitelj u Crikvenici

1

2.2.9.

Služba za nadzor zaštite na radu

10

2.2.10.

Služba za nadzor radnih odnosa

9

2.2.11.

Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja

9

2.2.12.

Služba građevinske inspekcije

9

 

– samostalni izvršitelj u Malom Lošinju

1

2.2.13.

Služba inspekcije zaštite okoliša i vodopravne inspekcije

8

 

– samostalni izvršitelj u Gospiću

1

 

– samostalni izvršitelj u Pazinu

1

 

– samostalni izvršitelj u Puli

1

2.2.14.

Ispostava u Gospiću

15

2.2.15.

Ispostava u Krku

8

2.2.16.

Ispostava u Pagu

6

2.2.17.

Ispostava u Pazinu

18

2.2.18.

Ispostava u Poreču

13

2.2.19.

Ispostava u Puli

25

2.2.20.

Ispostava u Senju

8

 

Područni ured Rijeka – ukupno

220

2.3.

PODRUČNI URED SPLIT

1

2.3.1.

Služba za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača

14

2.3.2.

Služba nadzora neregistriranog obavljanja trgovine i usluga

9

2.3.3.

Služba sanitarne inspekcije

12

 

– samostalni izvršitelj u Braču

1

 

– samostalni izvršitelj u Visu

1

 

– samostalni izvršitelj u Hvaru

2

 

– samostalni izvršitelj u Omišu

1

 

– samostalni izvršitelj u Sinju

2

 

– samostalni izvršitelj u Trogiru

1

 

– samostalni izvršitelj u Kaštelama

2

 

– samostalni izvršitelj u Drnišu

1

 

– samostalni izvršitelj u Solinu

1

2.3.4.

Služba veterinarske inspekcije

10

 

– samostalni izvršitelj u Sinju

3

 

– samostalni izvršitelj u Drnišu

2

2.3.5.

Služba poljoprivredne inspekcije

6

 

– samostalni izvršitelj u Sinju

1

2.3.6.

Služba šumarske i lovne inspekcije

1

 

– samostalni izvršitelj u Makarskoj

1

 

– samostalni izvršitelj u Sinju

1

 

– samostalni izvršitelj u Zadru

2

2.3.7.

Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu

9

2.3.8.

Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu

8

2.3.9.

Služba za nadzor zaštite na radu

10

2.3.10.

Služba za nadzor radnih odnosa

7

2.3.11.

Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja

7

2.3.12.

Služba građevinske inspekcije

1

2.3.12.1.

Odjel građevinske inspekcije Split

9

2.3.12.2.

Odjel građevinske inspekcije Splitsko-dalmatinske županije

10

2.3.13.

Služba inspekcije zaštite okoliša i vodopravne inspekcije

7

 

– samostalni izvršitelj u Dubrovniku

1

 

– samostalni izvršitelj u Metkoviću

2

 

– samostalni izvršitelj u Zadru

2

2.3.14.

Ispostava u Dubrovniku

22

2.3.15.

Ispostava u Imotskom

9

2.3.16.

Ispostava u Kninu

4

2.3.17.

Ispostava u Korčuli

6

2.3.18.

Ispostava u Makarskoj

7

2.3.19.

Ispostava u Metkoviću

14

2.3.20.

Ispostava u Pločama

9

2.3.21.

Ispostava u Šibeniku

33

2.3.22.

Ispostava u Zadru

47

 

Područni ured Split – ukupno

299

2.4.

PODRUČNI URED VARAŽDIN

1

2.4.1.

Služba za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača

8

2.4.2.

Služba nadzora neregistriranog obavljanja trgovine i usluga

7

2.4.3.

Služba sanitarne inspekcije

7

 

– samostalni izvršitelj u Đurđevcu

1

 

– samostalni izvršitelj u Pregradi

1

 

– samostalni izvršitelj u Donjoj Stubici

1

 

– samostalni izvršitelj u Ludbregu

1

2.4.4.

Služba veterinarske inspekcije

10

 

– samostalni izvršitelj u Đurđevcu

1

 

– samostalni izvršitelj u Donjoj Stubici

1

2.4.5.

Služba poljoprivredne inspekcije

6

 

– samostalni izvršitelj u Đurđevcu

1

 

– samostalni izvršitelj u Ludbregu

1

2.4.6.

Služba šumarske i lovne inspekcije

1

 

– samostalni izvršitelj u Čakovcu

1

 

– samostalni izvršitelj u Krapini

1

 

– samostalni izvršitelj u Križevcima

1

 

– samostalni izvršitelj u Zaboku

1

2.4.7.

Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu

5

2.4.8.

Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu

5

2.4.9.

Služba za nadzor zaštite na radu

6

2.4.10.

Služba za nadzor radnih odnosa

6

2.4.11.

Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja

6

2.4.12.

Služba građevinske inspekcije

6

2.4.13.

Služba inspekcije zaštite okoliša i vodopravne inspekcije

7

 

– samostalni izvršitelj u Čakovcu

1

 

– samostalni izvršitelj u Koprivnici

1

 

– samostalni izvršitelj u Krapini

1

 

– samostalni izvršitelj u Zlataru

1

2.4.14.

Ispostava u Čakovcu

27

2.4.15.

Ispostava u Koprivnici

25

2.4.16.

Ispostava u Krapini

11

2.4.17.

Ispostava u Križevcima

13

2.4.18.

Ispostava u Zaboku

14

2.4.19.

Ispostava u Zlataru

6

 

Područni ured Varaždin – ukupno

193

2.5.

PODRUČNI URED ZAGREB

1

2.5.1.

Služba za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača

20

2.5.2.

Služba nadzora neregistriranog obavljanja trgovine i usluga

10

2.5.3.

Služba sanitarne inspekcije

24

 

– samostalni izvršitelj u Velikoj Gorici

2

 

– samostalni izvršitelj u Zaprešiću

2

 

– samostalni izvršitelj u Samoboru

2

 

– samostalni izvršitelj u Dugom Selu

2

 

– samostalni izvršitelj u Vrbovcu

1

 

– samostalni izvršitelj u Jastrebarskom

1

 

– samostalni izvršitelj u Garešnici

1

 

– samostalni izvršitelj u Petrinji

1

 

– samostalni izvršitelj u Ivanić-Gradu

1

 

– samostalni izvršitelj u Čazmi

1

 

– samostalni izvršitelj u Novskoj

1

2.5.4.

Služba veterinarske inspekcije

17

 

– samostalni izvršitelj u Samoboru

3

 

– samostalni izvršitelj u Zaprešiću

4

 

– samostalni izvršitelj u Dugom Selu

2

 

– samostalni izvršitelj u Ivanić-Gradu

2

 

– samostalni izvršitelj u Svetom Ivanu Zelini

1

 

– samostalni izvršitelj u Velikoj Gorici

3

 

– samostalni izvršitelj u Vrbovcu

3

 

– samostalni izvršitelj u Jastrebarskom

3

 

– samostalni izvršitelj u Čazmi

1

 

– samostalni izvršitelj u Garešnici

2

 

– samostalni izvršitelj u Grubišnom Polju

1

 

– samostalni izvršitelj u Dugoj Resi

1

 

– samostalni izvršitelj u Novskoj

1

 

– samostalni izvršitelj u Glini

1

 

– samostalni izvršitelj u Petrinji

2

2.5.5.

Služba poljoprivredne inspekcije

9

 

– samostalni izvršitelj u Čazmi

1

 

– samostalni izvršitelj u Garešnici

1

 

– samostalni izvršitelj u Grubišnom Polju

1

 

– samostalni izvršitelj u Ivanić-Gradu

1

 

– samostalni izvršitelj u Jastrebarskom

1

 

– samostalni izvršitelj u Novskoj

2

 

– samostalni izvršitelj u Petrinji

3

 

– samostalni izvršitelj u Svetom Ivanu Zelini

1

 

– samostalni izvršitelj u Velikoj Gorici

1

2.5.6.

Služba šumarske i lovne inspekcije

4

 

– samostalni izvršitelj u Bjelovaru

1

 

– samostalni izvršitelj u Daruvaru

1

 

– samostalni izvršitelj u Karlovcu

1

 

– samostalni izvršitelj u Kutini

1

 

– samostalni izvršitelj u Sisku

1

2.5.7.

Služba za ugostiteljstvo, pružanje usluga u turizmu i za boravišnu/turističku pristojbu

6

2.5.8.

Služba nadzora neregistriranog obavljanja ugostiteljske djelatnosti, pružanja ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu

8

2.5.9.

Služba za nadzor zaštite na radu

19

2.5.10.

Služba za nadzor radnih odnosa

10

2.5.11.

Služba za nadzor zapošljavanja i upućivanja

10

2.5.12.

Služba građevinske inspekcije

1

2.5.12.1.

Odjel građevinske inspekcije Zagreb I

11

2.5.12.2.

Odjel građevinske inspekcije Zagreb II

11

2.5.12.3.

Odjel građevinske inspekcije Zagrebačke županije

4

 

– samostalni izvršitelj u Velikoj Gorici

1

 

– samostalni izvršitelj u Zaprešiću

1

 

– samostalni izvršitelj u Dugom Selu

1

2.5.13.

Služba za nadzor zaštite okoliša i vodopravne inspekcije

9

 

– samostalni izvršitelj u Bjelovaru

1

 

– samostalni izvršitelj u Karlovcu

1

2.5.14.

Ispostava u Bjelovaru

27

2.5.15.

Ispostava u Daruvaru

7

2.5.16.

Ispostava u Karlovcu

29

2.5.17.

Ispostava u Kutini

8

2.5.18.

Ispostava u Ogulinu

5

2.5.19.

Ispostava u Sisku

22

 

Područni ured Zagreb – ukupno

339

PODRUČNI UREDI – UKUPNO

1314

DRŽAVNI INSPEKTORAT – UKUPNO

1976

 

 

 

 

 

 

Copyright © Ante Borić