Baza je ažurirana 11.12.2024. 

zaključno sa NN 122/24

EU 2024/2679

Objavljeno u NN 49/14 od 18.04.2014.:

 

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE

Na temelju članka 3. stavka 4. i članka 7. stavka 7. Zakona o zajedničkoj organizaciji tržišta poljoprivrednih proizvoda i posebnim mjerama i pravilima vezanim za tržište poljoprivrednih proizvoda (»Narodne novine«, broj 82/2013) ministar poljoprivrede, donosi

 

PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O PROVEDBI MJERE PROMIDŽBA NA TRŽIŠTIMA TREĆIH ZEMALJA IZ NACIONALNOG PROGRAMA POMOĆI SEKTORU VINA 2014. – 2018.

Članak 1.

U Pravilniku o provedbi mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (»Narodne novine«, broj 146/2013.) u članku 7. dodaju se novi stavci 4. i 5. koji glase:

(4) Pojedini projekt mora se odnositi isključivo na jednu zemlju s tržišta trećih zemlja iz članka 3. ovog Pravilnika.

(5) Ukoliko se pojedini projekt odnosi na promotivne aktivnosti koje nemaju opći karakter nego su namijenjene isključivo za pojedini proizvod, robnu marku ili samo jednog proizvođača ne mogu se odobriti sredstva državne potpore proračuna Republike Hrvatske.

Članak 2.

U članku 12. stavak 7. mijenja se i glasi:

(7) Ukoliko je Podnositelj javno tijelo utemeljeno zakonom koje predstavlja proizvođače vina ili udruga proizvođača vina ili zadružni savez, pri podnošenju prijave prilaže dokumentaciju koja se odnosi na podnositelja ili njegove članove sukladno natječaju iz članka 10 ovog Pravilnika, a kojom dokazuje:

– članstvo proizvođača vina koji sudjeluju u mjeri uz prilaganje dokaza o članstvu pojedinih članova, te

– udovoljavanje kriterijima prema članku 5. ovoga Pravilnika na temelju proizvodnji pojedinih članova proizvođača koje Podnositelj predstavlja.

Članak 3.

U članku 14. stavak 1. alineja prva zamjenjuje se dvjema novim alinejama koje glase:

– za projekte za koje se uz sredstva EU traži i dio sredstava državne potpore proračuna Republike Hrvatske planirane promotivne aktivnosti moraju imati opći karakter, te ne smiju biti namijenjene isključivo za pojedini proizvod, robnu marku ili za samo jednog proizvođača, a kod vina koja nose zemljopisnu oznaku, izvornost proizvoda mora biti dio informacije ili promotivne aktivnosti;

– za projekte za koje se traži sufinanciranje samo sredstvima EU planirane promotivne aktivnosti mogu biti namijenjene za pojedini proizvod, robnu marku ili samo jednog proizvođača, a kod vina koja nose zemljopisnu oznaku, izvornost proizvoda mora biti dio informacije ili promotivne aktivnosti.

Dosadašnje alineje druga i treća postaju alineje treća i četvrta.

Članak 4.

U članku 15. stavku 3. riječi »radi provjeru cijena« zamjenjuje se riječima »može napraviti provjeru cijena«.

Stavci 5. i 6. mijenjaju se i glase:

(5) Ako su ponude za pojedinačne nabave iskazane isključivo u eurima, podnositelj je dužan izvršiti obračun u kunama prema tečaju objavljenom u natječaju iz članka 10. ovoga Pravilnika.

(6) U ponudi mora biti naznačeno razdoblje valjanosti ponude s jasno naznačenim iznosima sa i bez PDV-a. Ponude moraju biti važeće na dan podnošenja prijave. Iznosi i stavke na prikupljenim ponudama kojima se obrazlaže trošak po pojedinoj aktivnosti iz Plana aktivnosti moraju biti međusobno usporedivi. Iznos odabrane ponude mora biti jasno povezan s iznosom iz Plana aktivnosti. Ukoliko iznos odabrane ponude nije jednak iznosu iz Plana aktivnosti odnosno ukoliko je podnositelj prijave izračunao iznos iz jediničnih cijena s odabrane ponude dužan je uz ponude priložiti i specifikaciju izračuna iznosa uz Plan aktivnosti.

Iza stavka 6. dodaju se novi stavci 7. i 8. koji glase:

(7) Podnositelj je dužan na osnovu prikupljenih ponuda odabrati cjenovno najjeftinijeg ponuđača za izvođenje pojedine aktivnosti iz Plana aktivnosti. Ukoliko nije odabrana najjeftiniji ponuda nego je podnositelj odabrao cjenovno skuplju ponudu na osnovu drugih kriterija, dužan je uz prikupljene ponude priložiti i pisano obrazloženje kriterija prema kojima je odabrao ponudu.

(8) Agencija može natječajem iz članka 10. ovoga Pravilnika odrediti iznos po pojedinoj aktivnosti iz Plana aktivnosti za koji podnositelj nije dužan radi opravdavanja troška po pojedinoj aktivnosti prikupiti više od jedne ponude za pojedinačne nabave roba i usluga.

Dosadašnji stavci 7., 8., 9. i 10. postaju stavci 9., 10., 11. i 12.

Članak 5.

Lista dozvoljenih troškova iz članka 8. stavka 2. objavljena u prilogu Pravilnika o provedbi mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (»Narodne novine«, broj 146/2013.) zamjenjuje se Listom dozvoljenih troškova za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja koja je tiskana u prilogu ovoga Pravilnika i njegov je sastavni dio.

Članak 6.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 080-01/12-01/380 Urbroj: 525-07/0539-13-35 Zagreb, 10. travnja 2014.

Ministar Tihomir Jakovina, v. r.

PRILOG

LISTA DOZVOLJENIH TROŠKOVA ZA MJERU PROMIDŽBA NA TRŽIŠTIMA TREĆIH ZEMALJA

1. Objavljivanje reklama u medijima

1.1. oglašavanje u tisku i zakup oglasnog prostora u tisku

1.1.1. izrada reklame za tisak

1.1.2. zakup oglasnog prostora u tisku

1.2. oglašavanje na TV i radiju i zakup oglasnog prostora na TV i radiju

1.2.1. produkcija reklame za TV i radio

1.2.2. zakup oglasnog prostora na TV-u i radiju

1.3. oglašavanje na internetu

1.3.1. usluga uvođenja višejezičnih web-stranica

1.3.2. zakup internetskog oglasnog prostora (banner)

2. Odnosi s javnošću, promocija i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promocija imidža Hrvatske, promotivne prodaje

2.1. najam

2.1.1. prostor za promociju, štand

2.1.2. prodajno/izložbeni prostor

2.1.3. oprema i pribor u promidžbenom prostoru, specificirano pod točkama 2.2.1. do 2.2.6.

2.1.4. vizualno rješenje, opremanje i aranžiranje prostora za promociju ili štanda iz točke 2.1.1. osim pribora specificiranog pod točkama od 2.2.1 do 2.2.6.

2.2. kupnja

2.2.1. izložbenih vitrina i drugih prezentacijskih pomagala

2.2.2. vinske čaše

2.2.3. decanter

2.2.4. posude za hlađenje vina

2.2.5. otvarači za vino

2.2.6. pregače, salvete i ostali sitni inventar potreban za kušanje vina

2.2.7. hrana i piće

2.3. prijevoz

2.3.1. vino, hrana, piće, oprema, pribor, promo-materijal

2.3.2. izlagači i osoblje korisnika, unajmljeni stručnjaci (prema standardnim pravilima*)

2.4. hotelski smještaj izlagača i osoblja korisnika, unajmljenih stručnjaka (prema standardnim pravilima*)

2.5. dnevnice izlagača i osoblja korisnika, stranih stručnjaka (prema standardnim pravilima*)

2.6. ugostiteljske usluge i catering na događanju

2.6.1. ugostiteljske usluge i catering na događanju

2.6.2. Ugostiteljske usluge u ugostiteljskim objektima smještenim u vinskoj regiji na koju se odnosi projekt povezane sa konzumacijom vina za koje se provodi promidžbena aktivnost

2.7. uredske usluge na događanju (internet, printanje, korištenje računala)

2.8. usluge organiziranog lokalnog prijevoza na mjestu događanja (autobus, brod, vlak)/osim troškova gradskog javnog prijevoza i taksi prijevoza

2.9. usluge različitih stručnjaka (prijevod, predavači, moderatori, novinari, fotografi, umjetnici, vinski stručnjaci, sommelieri…)

2.10. usluge PR agencija i organizatora događanja (osim troškova specificiranih točkama 2.1 do 2.8.)

2.11. Ulaganje u provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja

2.11.1. izrada studije

2.11.2. prijevod studije

Napomena:

Troškovi za aktivnosti pod 2.11.1. i 2.11.2. za tržište na koje se projekt odnosi mogu biti prihvatljivi samo ukoliko su nastali nakon 01.01.2014. godine.

Troškovi pod 2.11.1. i 2.11.2. za izradu i prijevod studije prihvatljivi su najviše do 5% od ukupno prihvatljivog iznosa projekta, a pojedinačno ne više od 2500 €.

3. Izrada i distribucija promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja

3.1. promotivne aktivnosti/izrada promo-materijala – knjige, brošure, leci, posteri, spotovi, filmovi, promo-pokloni

3.1.1. izrada kataloga proizvoda

3.1.2. izrada profesionalnih fotografija

3.1.3. produkcija promo spotova, filmova

3.1.4. izrada promo materijala (leci, posteri, wine tasting booklet, pozivnice, vinske liste, promo pokloni, tiskanje loga na posuđe i opremu za kušanje vina)

3.1.5. izrada reklama za tisak

3.1.6. produkcija reklame za TV i radio

3.1.7. izrada web-stranice

3.1.8. redizajn web-stranice

3.1.9. izrada web-kataloga proizvoda

3.1.10. izrada posjetnica

3.1.11. prijevod promo-materijala

3.1.12. distribucija promo-materijala

4. Sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja

4.1. najam

4.1.1. prostor za promociju, štand

4.1.2. prodajno/izložbeni prostor

4.1.3. oprema i pribor kao što je specificirano pod točkama 4.2.1. do 4.2.6.

4.1.3. oprema i pribor kao što je specificirano pod točkama 4.2.1. do 4.2.6.

4.1.4. opremanje i aranžiranje prostora za promociju ili štanda iz točke 4.1.1. osim pribora specificiranog pod točkama od 4.2.1 do 4.2.6.

4.2. kupnja

4.2.1. nabava izložbenih vitrina i ostala prezentacijska pomagala

4.2.2. vinske čaše

4.2.3. decanter

4.2.4. posude za hlađenje vina

4.2.5. otvarači za vino

4.2.6. pregače, salvete i ostali sitni inventar potreban za kušanje vina

4.2.7. hrana i piće

4.3. prijevoz

4.3.1. vino, hrana, piće, oprema, pribor, promo-materijal

4.3.2. izlagači i osoblje korisnika, unajmljeni stručnjaci (prema standardnim pravilima*)

4.4. hotelski smještaj izlagača, osoblja korisnika, unajmljenih stručnjaka (prema standardnim pravilima*)

4.5. dnevnice izlagača i osoblja korisnika, stranih stručnjaka (prema standardnim pravilima*)

4.6. ugostiteljske usluge i catering na događanju

4.7. uredske usluge na događanju (internet, printanje, korištenje računala)

4.8. usluge organiziranog lokalnog prijevoza na mjestu događanja (autobus, brod, vlak)/osim trošaka gradskog javnog prijevoza i taksi prijevoza

4.9. usluge različitih stručnjaka na događanju (prijevod, predavači, moderatori, novinari, fotografi, vinski stručnjaci, somelieri, …)

4.10. usluge PR agencija i organizatora događanja (osim troškova specificiranih točkama 4.1. do 4.8.)

4.11. Ulaganje u provođenje istraživanja na tržištima trećih zemalja (studija o procjeni rezultata promotivne mjere)

4.11.1. izrada studije

4.11.2. prijevod studije

Napomena:

Troškovi za aktivnosti pod 411. za tržište na koje se projekt odnosi mogu biti prihvatljivi samo ukoliko su nastali nakon 01.07.2013. godine.

Troškovi pod 4.11.1. i 4.11.2. za izradu i prijevod studije prihvatljivi su najviše do 5% od ukupno prihvatljivog iznosa projekta, a pojedinačno ne više od 2.500 €.

Napomena:

* prema standardnim pravilima – troškovi mogu biti prihvaćeni samo za odobrene osobe navedene u prijavi i Planu aktivnosti.

Planom aktivnosti iz članka 12. stavak 6. podnositelj je dužan u sažetom obliku jasno opisati planirane aktivnosti i njihovu dinamiku i to prema pojedinim skupinama aktivnosti:

1. Objavljivanje reklama u medijima

2. Odnosi s javnošću, promocija i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promocija imidža Hrvatske, promotivne prodaje

3. Izrada i distribucija promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja

4. Sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja

5. Provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja

 

 

 

 

 

Izvor: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2014_04_49_947.html

Copyright © Ante Borić