Baza je ažurirana 29.04.2024. 

zaključno sa NN 47/24

Objavljeno u NN 29/11 od 09.03.2011.:

 

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

Na temelju članka 143. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (»Narodne novine«, br. 87/2008, 86/2009, 92/2010 i 105/2010), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 24. veljače 2011. godine donijela

 

ODLUKU O KRITERIJIMA I MJERILIMA ZA UTVRĐIVANJE BILANČNIH PRAVA ZA FINANCIRANJE MINIMALNOG FINANCIJSKOG STANDARDA JAVNIH POTREBA SREDNJIH ŠKOLA I UČENIČKIH DOMOVA U 2011. GODINI

OPĆE ODREDBE

I.

Ovom Odlukom utvrđuju se ukupna bilančna prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih domova i kriteriji i mjerila za utvrđivanje bilančnih prava županijama i Gradu Zagrebu do visine potrebnih sredstava za osiguravanje minimalnog financijskog standarda srednjih škola i učeničkih domova.

II.

U proračunu županija i Grada Zagreba koji su preuzeli financiranje dijela javnih potreba u srednjim školama i učeničkim domovima osiguravaju se sredstva za materijalne rashode, financijske rashode, materijal i dijelove za tekuće i investicijsko održavanje, usluge tekućeg i investicijskog održavanja, rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

III.

Ukupna godišnja bilanca sredstava za srednje škole i učeničke domove u 2011. godini za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba, utvrđuje se kako slijedi:

– u kunama –

Opis

Bilancirana sredstva za 2010. g.

Bilancirana sredstva za 2011. g.

Indeks 2011./2010.

0

1

2

3=2/1

Materijalni i financijski rashodi

364.097.103

336.642.000

92,46

Materijalni i financijski rashodi za učeničke domove

43.501.500

41.724.900

95,92

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola i učeničkih domova

36.953.574

34.884.175

94,40

Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

88.809.231

59.100.750

66,55

Ukupno

533.361.408

472.351.825

88,56

Ukupni godišnji iznos sredstava za materijalne i financijske rashode srednjih škola i učeničkih domova za 2011. godinu iznosi 336.642.000 kuna.

Ukupni godišnji iznos sredstava za materijalne i financijske rashode za učeničke domove (smještaj i prehrana) za 2011. godinu iznosi 41.724.900 kuna.

Ukupni godišnji iznos sredstava za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola i učeničkih domova za 2011. godinu iznosi 34.884.175 kuna.

Ukupni godišnji iznos sredstava za rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini za 2011. godinu iznosi 59.100.750 kuna.

MATERIJALNI I FINANCIJSKI RASHODI, POMOĆI UNUTAR OPĆE DRŽAVE, KRITERIJI I MJERILA

IV.

Županijama i Gradu Zagrebu priznaju se bilančna prava za financiranje materijalnih i financijskih rashoda srednjih škola i učeničkih domova u visini koja osigurava minimalni financijski standard srednjih škola i učeničkih domova. Obračun ovih prava izvršen je prema kriterijima i mjerilima iz ove Odluke, a sredstva se mogu koristiti samo za financiranje materijalnih i financijskih rashoda i naknada (prema ekonomskoj klasifikaciji) nužnih za realizaciju nastavnog plana i programa javnih potreba srednjoškolskog obrazovanja.

Ekonomska klasifikacija materijalnih i financijskih rashoda te naknada, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, obuhvaća:

– skupinu 32 – Materijalni rashodi i

– skupinu 34 – Financijski rashodi.

V.

Kriterij za utvrđivanje ukupnih bilančnih prava za financiranje materijalnih i financijskih rashoda u 2011. godini su bilančna prava 2010. godine umanjena za zadane indekse te uvećana za specifičnosti pojedinih županija i Grada Zagreba za nove programe.

Mjerilo je prosječna godišnja cijena po učeniku izračunata na bazi ukupnih bilančnih prava i upisanih učenika u školskoj godini 2010./2011.

IZRAČUN BILANČNIH PRAVA MATERIJALNIH I FINANCIJSKIH RASHODA PO ŽUPANIJAMA I GRADU ZAGREBU ZA 2011. GODINU

– u kunama -

Red.

br.

Nositelj financiranja

Ukupni iznos za 2011. g.

Broj razrednih odjela u šk. god. 2010./2011.

Broj učenika u šk. god. 2010./2011.

Prosječna godišnja cijena po učeniku

0

1

2

3

4

5=2/4

 

ŽUPANIJE

       

1

Zagrebačka

11.952.389

301

7.422

1.610,40

2

Krapinsko-zagorska

9.805.498

207

5.186

1.890,76

3

Sisačko-moslavačka

12.106.040

271

5.840

2.072,95

4

Karlovačka

12.537.705

211

4.777

2.624,60

5

Varaždinska*

21.150.364

374

8.458

2.500,63

6

Koprivničko-križevačka

9.307.060

191

4.632

2.009,30

7

Bjelovarsko-bilogorska

10.498.004

281

6.177

1.699,53

8

Primorsko-goranska

21.506.661

490

10.908

1.971,64

9

Ličko-senjska

3.521.677

74

1.544

2.280,88

10

Virovitičko-podravska

7.152.347

164

3.727

1.919,06

11

Požeško-slavonska

6.654.858

173

4.176

1.593,60

12

Brodsko-posavska

13.098.076

284

7.228

1.812,13

13

Zadarska

16.196.534

360

8.023

2.018,76

14

Osječko-baranjska

25.315.624

600

14.070

1.799,26

15

Šibensko-kninska

8.595.229

190

4.530

1.897,40

16

Vukovarsko-srijemska

13.706.545

352

8.009

1.711,39

17

Splitsko-dalmatinska

36.348.259

916

21.821

1.665,75

18

Istarska

17.569.061

368

7.556

2.325,18

19

Dubrovačko-neretvanska

10.855.327

283

6.045

1.795,75

20

Međimurska

7.218.520

177

4.244

1.700,88

21

Grad Zagreb

61.546.222

1.432

37.360

1.647,38

 

UKUPNO ŽUPANIJE

336.642.000

7.699

181.733

1.852,40

Napomena: Prosječna cijena po učeniku rezultat je podjele ukupnog iznosa s brojem učenika i zaokružena na dvije decimale.

* U Varaždinskoj županiji materijalni i financijski rashodi su uvećani za 2.000.000 kuna (najam – JPP), a istovremeno za isti iznos su umanjeni rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

U prosječnoj cijeni po učeniku izračunate na temelju upisanih učenika srednjih škola iskazanoj u koloni 4. navedene tablice, osim materijalnih i financijskih rashoda srednjih škola, obuhvaćen je i dio materijalnih rashoda učeničkih domova prema sjedištu učeničkog doma, i to: prijevoz zaposlenika na posao i s posla, pedagoška dokumentacija, zdravstveni pregledi zaposlenika te materijalni rashodi za redovite propisane kontrole instalacija i postrojenja (po inspekcijskim nalazima) čije neotklanjanje ugrožava sigurnost učenika i učeničkog doma.

VI.

Kriterij za utvrđivanje bilančnih prava za sufinanciranje pomoći smještaja i prehrane učenika u učeničkim domovima po županijama i Gradu Zagrebu je broj učenika upisanih 2010./2011. godine po učeničkim domovima kojima su osnivači navedene županije.

Mjerilo je prosječna godišnja cijena po učeniku u iznosu od 6.300,00 kuna, po učeniku za I. – IV. razred.

IZRAČUN BILANČNIH PRAVA ZA SUFINANCIRANJE MATERIJALNIH I FINANCIJSKIH RASHODA ZA UČENIČKE DOMOVE (SMJEŠTAJ I PREHRANA UČENIKA) PO ŽUPANIJAMA I GRADU ZAGREBU ZA 2011. GODINU

– u kunama –

Red.

br.

Nositelj financiranja

Broj učenika u šk. god. 2010./2011.

Ukupni iznos za 2011. g.

0

1

2

3

 

ŽUPANIJE

   

1

Zagrebačka

86

541.800

2

Krapinsko-zagorska

221

1.392.300

3

Sisačko-moslavačka

68

428.400

4

Karlovačka

240

1.512.000

5

Varaždinska

280

1.764.000

6

Koprivničko-križevačka

110

693.000

7

Bjelovarsko-bilogorska

318

2.003.400

8

Primorsko-goranska

727

4.580.100

9

Ličko-senjska

113

711.900

10

Virovitičko-podravska

112

705.600

11

Požeško-slavonska

278

1.751.400

12

Brodsko-posavska

0

0

13

Zadarska

195

1.228.500

14

Osječko-baranjska

576

3.628.800

15

Šibensko-kninska

0

0

16

Vukovarsko-srijemska

86

541.800

17

Splitsko-dalmatinska

578

3.641.400

18

Istarska

251

1.581.300

19

Dubrovačko-neretvanska

274

1.726.200

20

Međimurska*

188

1.184.400

21

Grad Zagreb

1922

12.108.600

 

UKUPNO ŽUPANIJE

6.623

41.724.900

*Napomena: Ukupan broj učenika uvećan je za 44 učenika učeničkog doma »Svjetionik« u Međimurskoj županiji za koji se osiguravaju samo materijalni rashodi za smještaj i prehranu učenika.

RASHODI ZA NABAVU PROIZVEDENE DUGOTRAJNE IMOVINE I DODATNA ULAGANJA NA NEFINANCIJSKOJ IMOVINI I RASHODI ZA MATERIJAL, DIJELOVE I USLUGE TEKUĆEG I INVESTICIJSKOG ODRŽAVANJA

VII.

A) Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na skupinu 42 – Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i skupinu 45 – Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:

– po učeniku 151,30 kuna godišnje

– po razrednom odjelu 3.571,29 kuna godišnje

– po građevini 8.945,94 kuna godišnje.

B) Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanje škola

Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na odjeljak 3224 – Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 – Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti, i to:

– po učeniku prosječno 56,89 kuna godišnje

– po razrednom odjelu 1.342,90 kuna godišnje

– po građevini 15.596,35 kuna godišnje.

C) Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja učeničkih domova

Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na odjeljak 3224 – Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 – Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti upisanih učenika u tim domovima u školskoj godini 2010./2011.:

– po učeniku 536,59 kuna godišnje.

Na osnovi kriterija utvrđenih pod A), B) i C) ukupna sredstva za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja i nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u 2011. godini po županijama iznose:

– u kunama -

Red br.

Nositelj financiranja

Opseg djelatnosti

Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja učeničkih domova

UKUPNO

Broj učenika u šk. god. 2010. /2011.

Broj razred. odjela u šk. god. 2010. /2011.

Broj građe-vina u šk. god. 2010./ 2011.

Broj učenika u učeničkim domovima u šk. god. 2010./2011.

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

ŽUPANIJE

1.

Zagrebačka

7.422

301

31

86

2.475.194

1.309.947

46.147

3.831.288

2.

Krapinsko-zagorska

5.186

207

17

221

1.675.954

838.157

118.587

2.632.698

3.

Sisačko-moslavačka

5.840

271

19

68

2.021.356

992.502

36.488

3.050.346

4.

Karlovačka

4.777

211

18

240

1.637.306

835.855

128.782

2.601.943

5.

Varaždinska*

8.458

374

34

280

919.478

1.513.707

150.246

2.583.431

6.

Koprivničko-križevačka

4.632

191

11

110

1.481.321

691.574

59.025

2.231.920

7.

Bjelovarsko-bilogorska

6.177

281

30

318

2.206.461

1.196.664

170.637

3.573.762

8.

Primorsko-goranska

10.908

490

58

727

3.919.123

2.183.179

390.103

6.492.405

9.

Ličko-senjska

1.544

74

10

113

587.334

343.179

60.635

991.148

10.

Virovitičko-podravska

3.727

164

16

112

1.292.703

681.811

60.098

2.034.612

11.

Požeško-slavonska

4.176

173

16

278

1.392.777

719.442

149.173

2.261.392

12.

Brodsko-posavska

7.228

284

21

0

2.295.672

1.120.116

0

3.415.788

13.

Zadarska

8.023

360

33

195

2.794.721

1.454.563

104.636

4.353.920

14.

Osječko-baranjska

14.070

600

61

576

4.817.198

2.557.577

309.078

7.683.853

15.

Šibensko-kninska

4.530

190

14

0

1.489.155

731.217

0

2.220.372

16.

Vukovarsko-srijemska

8.009

352

31

86

2.746.141

1.411.830

46.147

4.204.118

17.

Splitsko-dalmatinska

21.821

916

72

578

7.216.819

3.594.458

310.151

11.121.428

18.

Istarska

7.556

368

29

251

2.716.853

1.376.352

134.685

4.227.890

19.

Dubrovačko-neretvanska

6.045

283

21

274

2.113.119

1.051.471

147.027

3.311.617

20.

Međimurska

4.244

177

13

188

1.390.512

681.893

100.880

2.173.285

21.

Grad Zagreb

37.360

1.432

128

1.922

11.911.553

6.044.824

1.031.332

18.987.709

 

UKUPNO ŽUPANIJE:

181.733

7.699

683

6.623

59.100.750

31.330.318

3.553.857

93.984.925

* U Varaždinskoj županiji rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini su umanjeni za 2.000.000 kuna (najam – JPP), a istovremeno za isti iznos su uvećani materijalni i financijski rashodi.

Rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini županije i Grad Zagreb planiraju i troše na osnovi Plana rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini za 2011. godinu, u kojem se planiraju kapitalni projekti srednjeg školstva koji će se realizirati tijekom 2011. godine.

Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini sadržava sve kapitalne projekte u školstvu bez obzira na izvore sredstava iz kojih se financiraju.

Pri tome Plan mora obavezno sadržavati prikaz projekata koji se financiraju rashodima za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini iz stupca 6. prethodne tablice. U slučaju da nositelji financiranja mogu osigurati i druge izvore sredstava u Planu se također prikazuju i projekti koji se financiraju iz tih izvora kao što su vlastita proračunska sredstva za kapitalne projekte u školstvu, uzeti zajmovi za kapitalne projekte u školstvu, transferi iz drugih proračuna i sl.

Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini donosi nadležno tijelo nositelja financiranja (županije i Grada Zagreba) najkasnije do 31. ožujka 2011. godine.

Izmjene i dopune Plana rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini, koje donosi isto nadležno tijelo, mogu se donijeti najkasnije do 30. lipnja 2011. godine.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa izdaje prethodne suglasnosti na Planove rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini. Po dobivanju pisane prethodne suglasnosti moguće je koristiti sredstva za ove rashode.

Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini treba sadržavati samo ulaganja u kapitalne projekte koji se odnose na izgradnju i opremanje novih građevina kao i nadogradnju, rekonstrukciju i opremanje postojećih građevina. Pod kapitalnim projektom ne podrazumijevaju se planska investicijska i tekuća održavanja postojećih građevina.

Plan sadržava škole na koje se odnose ulaganja, vrstu i opseg ulaganja, ukupno planirani iznos potreban za realizaciju svih ulaganja obuhvaćenih projektom od početka do kraja projekta i planirani iznos u 2011. godini i to prema izvorima sredstava: rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini iz stupca 6. prethodne tablice, vlastita proračunska sredstva za kapitalne projekte u školstvu, uzeti zajmovi za kapitalne projekte u školstvu, transferi iz drugih proračuna i sl.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa će izdati uvjetne prethodne suglasnosti na planove koji ne sadržavaju isključivo kapitalne projekte.

Realizacija ovih rashoda u dijelu koji se odnosi na pomoći iz Državnog proračuna moguća je tek po izvršenju radova i nabavi usluga, a ne anticipativno.

Zahtjevi za realizaciju rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini se provode isključivo putem obrasca DEC-SŠ- 2011., koji je sastavni dio ove Odluke.

Rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola županije i Grad Zagreb planiraju i troše na osnovi Plana rashoda za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja za 2011. godinu u kojima se specificiraju škole, namjene i iznosi sredstava.

Rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja učeničkih domova županije i Grad Zagreb planiraju i troše na osnovi Plana rashoda za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja za 2011. godinu u kojima se specificiraju učenički domovi, namjene i iznosi sredstava.

Nadležna tijela županija i Grada Zagreba dužna su Plan rashoda za nabavu materijala, dijelova i usluga investicijskog održavanja škola i domova donijeti najkasnije do 31. ožujka 2011. godine i dostaviti ga Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa.

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

VIII.

Sredstva za financiranje decentraliziranih funkcija srednjih škola i učeničkih domova županije i Grad Zagreb ostvaruju iz dodatnog udjela poreza na dohodak po stopi od 2,2%.

Ako županije i Grad Zagreb ne ostvare sredstva za ukupno bilancirana prava za financiranje decentraliziranih funkcija srednjeg školstva iz dodatnog udjela u porezu za dohodak po stopi od 2,2%, razliku do ukupno bilanciranih sredstava ostvaruju iz pozicije pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2011. godinu. Kontrolu ostvarivanja tih prihoda vrši Ministarstvo financija.

IX.

Županije i Grad Zagreb dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima, mjerilima i načinu financiranja decentraliziranih funkcija srednjih škola i učeničkih domova za 2011. godinu u okvirima bilanciranih prava-sredstava i po namjenama utvrđenim u točkama V., VI. i VII. ove Odluke.

X.

Županije i Grad Zagreb dužni su Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa izvještaje za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja 2011. godine dostaviti u roku od 20 dana po isteku izvještajnog razdoblja, a izvještaje za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2011. godine dužni su dostaviti do 31. ožujka 2012. godine na obrascu SŠ-DEC-IZVJEŠĆE, koji je sastavni dio ove Odluke.

XI.

Županije i Grad Zagreb dužni su sredstva iz dodatnog udjela poreza na dohodak i sredstva s pozicije pomoći izravnanja koristiti prema utvrđenoj namjeni iz ove Odluke.

XII.

Županije i Grad Zagreb koji su primijenili model javno-privatnog partnerstva (JPP) mogu zatražiti uvećanje materijalnih i financijskih rashoda za iznos najma uz uvjet da se za isti iznos umanje rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

XIII.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa na zahtjev nositelja financiranja može predložiti Vladi Republike Hrvatske preraspodjelu ili prenamjenu utvrđenih bilančnih prava županijama i Gradu Zagrebu u sklopu ukupno utvrđenih sredstava za financiranje decentraliziranih funkcija srednjeg školstva ako utvrdi da je zbog realizacije programa javnih potreba u srednjim školama i učeničkim domovima to prijeko potrebno. Svoje zahtjeve nositelji financiranja podnose najkasnije do 30. lipnja 2011. godine.

XIV.

Županije i Grad Zagreb dužni su rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja i rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini realizirati u skladu sa Zakonom o javnoj nabavi.

Županije i Grad Zagreb ne mogu započinjati realizaciju nabave proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini bez izrade investicijskog elaborata u kojem su precizno utvrđeni: opseg radova i usluga, vrijednost radova i usluga, vrijeme realizacije i realni izvori sredstava, kao i prethodne suglasnosti Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa za Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini.

XV.

Nadležna tijela županija i Grada Zagreba – nositelji financiranja škola mogu na osnovi vlastite odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2011. godini i odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih domova, a uz prethodnu suglasnost Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i Ministarstva financija, udružiti sredstva za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u osnovnom i srednjem školstvu do razine utvrđene u ovoj Odluci i u Odluci o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2011. godini.

Zahtjevi za prethodne suglasnosti za udruživanje dostavljaju se Ministarstvu financija i Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa najkasnije do 30. lipnja 2011. godine.

XVI.

U prosječnoj cijeni po učeniku za obračun materijalnih i financijskih rashoda uključeni su i troškovi redovitog programa financiranja učenika s teškoćama u razvoju, a samo povećani troškovi školovanja tih učenika financirat će se iz sredstava Državnog proračuna sukladno posebnim kriterijima koje utvrđuje ministar znanosti, obrazovanja i športa.

XVII.

Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 602-03/11-01/01 Urbroj: 5030104-11-1 Zagreb, 24. veljače 2011.

Predsjednica Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.

Nositelj financiranja                                                                                                                                                                                   Dostaviti u MZOŠ

__________________________________                                                                                                                                           Uprava za financije

(županija/grad)                                                                                                                                                                      najkasnije do 10.-og u mjesecu

DEC – SŠ – 2011.

Zahtjev za doznaku pomoći izravnanja za rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatno ulaganje na nefinancijskoj imovini br.___ , za mjesec__ , 2011. godine

R.B.

Naziv škole na koju se odnosi ulaganje

Vrsta ulaganja

Kumulativni iznos prethodnih zahtjeva

Plan 2011.god.

Kumulativni iznos zahtjeva u odnosu na Plan 2011. god.

Iznos zahtjeva za tekući mjesec

Osnova zahtjeva (račun, privremena situacija i sl.)

projektiranje

stručni nadzor

građenje

opremanje

ostalo

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO SREDNJE ŠKOLE

 

 

 

 

 

U ___________, _______ godine                       MP                                           Župan/Gradonačelnik

                                                                                                                   __________________________

SŠ – DEC – IZVJEŠĆE

Nositelj financiranja:

-- ODABERITE --

Naziv službe:

 

Adresa i sjedište:

 

Telefon /telefax:

 

E-mail:

 

Osoba za kontakt:

 

IZVJEŠĆE O PRIHODIMA I RASHODIMA DECENTRALIZIRANIH FUNKCIJA OSNOVNOG ŠKOLSTVA ZA RAZDOBLJE – ODABERITE RAZDOBLJE – ODABERITE GODINU – GODINE

REDNI BROJ

 

OPIS

PLAN PRIHODA I RASHODA ZA OBRAČUNSKO RAZDOBLJE (iznosi iz NN)

I. PRIHODI OSTVARENI DO KRAJA OBRAČUNSKOG RAZDOBLJA II. RASHODI PO NAČELU NASTANKA TROŠKA ZA OBRAČUNSKO RAZDOBLJE

INDEKS KOL.4 / KOL.3

I. PRIHODI OSTVARENI DO KRAJA OBRAČUNSKOG RAZDOBLJA II. RASHODI PLAĆENI U OBRAČUNSKOM RAZDOBLJU

INDEKS KOL.6 / KOL.3

Prenesene nepodmirene obveze iz prethodne godine po ekonomskoj klasifikaciji (IZNOS POD D KOL. 3 = IZNOS POD II. KOL. 8)

1

2

3

4

5

6

7

8

I

UKUPNI PRIHODI (3 + 4 + 5)

0

0

 

0

 

 

1

Prihodi iz dodatnog udjela poreza na dohodak (izvorni prihod)

 

 

 

 

 

 

2

Prihodi iz sredstava pomoći izravnanja

 

 

 

 

 

 

3

Ukupno (1+2)

0

0

 

0

 

 

4

Preneseni prihodi iz predhodne godine

 

 

 

 

 

 

5

Ostali prihodi vezani uz dec. funkcije

 

 

 

 

 

 

II

UKUPNI RASHODI (A + B + C)

0

0

 

0

 

0

A

Ukupno rashodi poslovanja (A1. + A2. + A3.)

0

0

 

0

 

0

A1.)

Energenti

 

 

 

 

 

 

A2.)

Prijevoz zaposlenika srednjeg školstva

 

 

 

 

 

 

A3.)

Ostali rashodi

 

 

 

 

 

 

B

Smještaj i prehrana učenika u učeničkim domovina

           

C

Ukupni rashodi za materij. dijelove i usluge tekućeg i invest. održavnja i rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini (C1. + C2.)

0

0

 

0

 

0

C1.)

Rashodi za nabavu proizv. dugotr. imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

 

 

 

 

 

 

C2.)

Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja

 

 

 

 

 

 

 

RAZLIKA (I – II)

0

0

 

0

 

 

D

Preneseni rashodi iz predhodne godine

 

 

 

 

 

 

Napomena: Priložiti bilješke uz financijsko izvješće

U _____________________________________________ god.

                                                                                                                 M.P.                                     Pročelnik:

Kontrola ispunjenosti tablice:

– nije odabran nositelj financiranja                                                                                               ________________________

– nije odabrano razdoblje

 
 

Kontrolni broj:

 

3

– nije odabrana godina

 

Copyright © Ante Borić