Baza je ažurirana 17.04.2024. 

zaključno sa NN 43/24

PRESTAO VAŽITI ALI VIDI OVDJE!
Objavljeno u NN 90/17 od 08.09.2017.:

 

Vlada Republike Hrvatske

Na temelju članka 63. stavka 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 150/11, 12/13 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 93/16 i 104/16), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 7. rujna 2017. godine donijela

 

UREDBU O IZMJENAMA I DOPUNAMA UREDBE O UNUTARNJEM USTROJSTVU MINISTARSTVA GOSPODARSTVA, PODUZETNIŠTVA I OBRTA

Članak 1.

U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta (»Narodne novine«, broj 14/17), članak 65. mijenja se i glasi:

»Uprava za trgovinu i unutarnje tržište obavlja upravne i stručne poslove u vezi s unapređenjem trgovine i okvira za unutarnje tržište EU; koordinira implementaciju EU zakonodavstva u području prava poslovnog nastana i slobode pružanja usluga, slobode kretanja robe i zaštite potrošača; u okviru svog djelokruga koordinira provedbu EU Strategije unutarnjeg tržišta; predlaže i provodi politiku u području zaštite potrošača, prati ostvarivanje ciljeva i zadataka utvrđenih strategijom politike zaštite potrošača; predlaže mjere za unapređenje učinkovitosti cjelokupnog sustava na području Repub­like Hrvatske; priprema analitičke podloge za praćenje stanja na području zaštite potrošača te provodi mjere upravnog nadzora; obavlja poslove vezane za izradu nacrta zakona i podzakonskih propisa iz područja zaštite potrošača, te prati usklađenost istih sa zakonodavstvom Europske unije; obavlja i koordinira poslove vezane uz rad Nacionalnog vijeća za zaštitu potrošača; obavlja i koordinira poslove vezane uz rad Centralnog informacijskog sustava zaštite potrošača; prati i koordinira rad tijela za alternativno rješavanje sporova, te provodi poslove podizanja svijesti o prednostima alternativnog rješavanja potrošačkih sporova; obavlja poslove savjetovanja potrošača vezane uz prekograničnu kupovinu u okviru Europskoga potrošačkog centra; provodi edukacijske kampanje u suradnji s europskim potrošačkim centrima iz drugih država članica te obavlja poslove funkcioniranja Platforme za on-line rješavanje potrošačkih sporova (u daljnjem tekstu: Platforma za ORS) u okviru Europskog potrošačkog centra; pruža stručnu pomoć tijelima i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave nadležnim za poslove zaštite potrošača; prati i predlaže modele razvoja trgovine u skladu s nastalim uvjetima na tržištu, kao i razvitak i organizaciju robnih burzi i dražbi; priprema analitičke podloge i predlaže mjere unapređenja trgovine na malo s aspekta njenog približavanja potrebama potrošača, te osigurava ravnomjeran razvoj trgovine na cijelom teritoriju Repub­like Hrvatske vodeći računa o specifičnim potrebama pojedinih kategorija potrošača i očuvanju urbanih središta; koordinira poslove vezane uz rad nacionalnoga Europskoga potrošačkog centra; osigurava primjenu i funkcioniranje Europskoga potrošačkog centra kao kontaktne točke za Platformu za ORS; predlaže mjere u vezi s radnim vremenom trgovine; provodi prvostupanjski upravni postupak vezano uz registraciju stranih predstavništava u Republici Hrvatskoj, provodi drugostupanjski upravni postupak vezano uz žalbe na rješenja o minimalno tehničkim i drugim uvjetima u djelatnosti trgovine, obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na provedbu upravnog nadzora nad radom upravnih tijela nadležnih za gospodarstvo u jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave; prati, analizira i predviđa kretanje cijena roba i usluga i obavlja poslove upravnog nadzora na području tržišta i cijena te predlaže poduzimanje mjera izravne kontrole cijena; priprema analitičke podloge za praćenje stanja i pojava na tržištu i prati učinke mjera trgovinske politike na kretanje cijena; predlaže i provodi mjere unapređenja i poticanja izvoza; predlaže i provodi mjere vezane za tržište nekretninama, vodi upravni postupak u vezi ispunjavanja uvjeta za obavljanje posredovanja u prometu nekretnina; prikuplja i informatički obrađuje podatke o tržištu nekretnina na području Republike Hrvatske; sudjeluje u provedbi stručnog ispita za osposobljavanje agenta za posredovanje u prometu nekretnina; predlaže i provodi politiku i mjere za unapređenje elektroničkog poslovanja uključujući i izradu strategije razvitka elektroničkog poslovanja u suradnji s Nacionalnim vijećem za elektroničko poslovanje te prati i koordinira ostvarivanje mjera utvrđenih strategijom razvitka elektroničkog poslovanja i o tome podnosi godišnja izvješća; potiče donošenje kodeksa ponašanja za elektroničko poslovanje; koordinira proces prilagodbe pravnog sustava i pravne stečevine Europske unije na području elektroničkog poslovanja koje se odnosi na elektroničku trgovinu i primjenu elektroničkog potpisa; provodi mjere vezano za unapređenje i uvođenje novih oblika i tehnologija u obavljanju trgovine, osobito onih koje se odnose na razvoj elektroničke trgovine; obavlja stručne i inspekcijske poslove u vezi elektroničkog potpisa; vodi Evidenciju davatelja usluga certificiranja u Republici Hrvatskoj te, po potrebi, u određenim uvjetima osigurava izvršenje opoziva certifikata; uspostavlja i osigurava rad nacionalnog certifikacijskog ovjerovitelja; surađuje s tijelima za infrastrukturu kvalitete u razvoju nacionalne politike u području normizacije, akreditacije, ocjenjivanja sukladnosti i mjeriteljstva, provodi koordinaciju i razvoj nacionalne politike u području normizacije, akreditacije, ocjene sukladnosti i mjeriteljstva; surađuje s Nacionalnim akreditacijskim tijelom za dobrovoljnu akreditaciju davatelja usluga certificiranja; koordinira proces prilagodbe pravnog sustava Republike Hrvatske i pravne stečevine Europske unije na području slobode kretanja roba, koordinira poslove vezane za neharmonizirane propise koji nisu predmet usklađivanja s propisima EU; priprema i izrađuje nacrte prijedloga zakona i podzakonskih propisa kojima se uređuju horizontalna pitanja iz područja slobode kretanja roba; koordinira poslove vezane za rješavanje problema nastalih nepravilnom primjenom propisa koji uređuju unutarnje tržište, a bez pokretanja sudskog postupka (poslovi u okviru centra SOLVIT); koordinira poslove u vezi s obavješćivanjem i suradnjom u području tehničkih propisa te propisa o uslugama informacijskog društva putem TRIS baze Europske komisije; koordinira poslove vezane za prethodnu notifikaciju i unos podataka u MNE bazu Europske komisije na razini Ministarstva; koordinira poslove vezane uz rad Kontaktne točke za proizvode, koordinira poslove vezane za prijavljivanje tijela za ocjenjivanje sukladnosti preko NANDO sustava; koordinira administrativnu suradnju Republike Hrvatske s državama članicama EU i Europskom komisijom putem Informacijskog sustava unutarnjeg tržišta (IMI sustav); koordinira provođenje analize pravnih propisa iz nadležnosti tijela državne uprave te jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te notifikaciju istih putem IMI sustava; izrađuje primjedbe, prijedloge i mišljenja na nacrte prijedloga zakona i podzakonskih propisa u okviru zakonodavnih odredaba vezanih uz pružanje usluga (pravo poslovnog nastana i sloboda pružanja usluga) na unutarnjem tržištu i posredovanje u prometu nekretnina; izrađuje analize i prijedloge javnih politika za povećanje ekonomske slobode i konkurentnosti, pogotovo glede liberalizacije unutarnjeg tržišta usluga u EU i poslovnog nastana, razvoja sektora poslovnih usluga i poboljšanja regulatornog okvira za gospodarstvo; unutar Uprave djeluje Centar unutarnjeg tržišta EU koji hrvatskim građanima, poduzetnicima i nadležnim tijelima pruža sve informacije o poslovanju, zapošljavanju, obrazovanju i kretanju na unutarnjem tržištu EU te im omogućava jedinstven pristup relevantnim informacijama o njihovim pravima, mogućnostima i obvezama na unutarnjem tržištu EU; Centar unutarnjeg tržišta EU objedinjava sve EU kontaktne točke i alate uspostavljene u Republici Hrvatskoj te surađuje s njima u svrhu hrvatske integracije na unutarnje tržište EU, a koordinira rad EU kontaktnih točaka i alata unutarnjeg tržišta EU u nadležnosti Ministarstva; koordinira međuresorni razvoj elektroničke Jedinstvene kontaktne točke za usluge u Republici Hrvatskoj; obavlja koordinacijske i provedbene aktivnosti vezane za EU portal Vaša Europa – Poslovanje (Your Europe – Business) na razini Republike Hrvatske, što uključuje slobodu kretanja roba, osoba i kapitala te pravo poslovnog nastana i slobodu pružanja usluga; olakšava mobilnost hrvatskih pravnih i fizičkih osoba na unutarnjem tržištu EU priznavanjem stručnih kvalifikacija te obavlja koordinacijske i provedbene aktivnosti vezane za postupak izdavanja Europske profesionalne kartice (EPC kartica) za profesiju agenta posredovanja u prometu nekretnina; za hrvatske predstavnike koordinira i priprema nacionalna stajališta u svrhu zastupanja Republike Hrvatske u radu EU institucija u području slobode kretanja roba, prava poslovnog nastana i slobode pružanja usluga, zaštite potrošača, unapređenja trgovine te elektroničkog poslovanja; sudjeluje u radu EU institucija iz područja svoje nadležnosti; obavlja poslove vezane za izradu nacrta zakona i podzakonskih propisa vezano uz izvoz i uvoz robe vojne namjene i nevojnih ubojnih sredstava te prati usklađenost istih sa zakonodavstvom Europske unije; obavlja poslove vođenja Očevidnika izvoznika i uvoznika robe vojne namjene i nevojnih ubojnih sredstava te Očevidnika pružatelja usluga za robu vojne namjene; provodi postupak izdavanja dozvola za izvoz i uvoz robe vojne namjene i nevojnih ubojnih sredstava te obavlja poslove izdavanja drugih dozvola za izvoz i uvoz roba koje se nalaze na režimu dozvola temeljem Zakona o trgovini; vodi bazu podataka u vezi izvoza i uvoza robe vojne namjene i nevojnih ubojnih sredstava; brine o primjeni i implementaciji programa TRACKER; sudjeluje u radu tijela međunarodnih organizacija i institucija koje se bave prometom i sprječavanjem nelegalne trgovine naoružanja i vojne opreme; sudjeluje u radu tijela Wassenaar aranžmana te obavlja razmjenu podataka o izvozu robe vojne namjene putem programa WAIS s ostalim zemljama članicama; surađuje s drugim tijelima državne uprave i sigurnosnim agencijama te međunarodnim organizacijama i nadležnim tijelima drugih država u razmjeni informacija o izvoznim i uvoznim aktivnostima za robu vojne namjene; provodi mjere upravnog nadzora; sudjeluje u pripremi programa i projekata te provedbi projekata iz pretpristupnih programa Europske unije i ostalih oblika međunarodne pomoći te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

U Upravi za trgovinu i unutarnje tržište se ustrojavaju sljedeći sektori:

4.1. Sektor za trgovinu i tržište

4.2. Sektor za robe, usluge i zaštitu potrošača.«.

Članak 2.

Naslov iznad članka 71. i članak 71. mijenjaju se i glase:

»4.2. Sektor za robe, usluge i zaštitu potrošača

Članak 71.

Sektor za robe, usluge i zaštitu potrošača koordinira implementaciju EU zakonodavstva u području slobode kretanja roba prava poslovnog nastana, slobode pružanja usluga i zaštite potrošača; obavlja poslove u vezi s izradom nacrta prijedloga zakona, strategija i drugih akata iz svog djelokruga; surađuje s tijelima za infrastrukturu kvalitete; koordinira poslove vezano za funkcioniranje unutarnjega tržišta u odnosu na slobodno kretanje roba između država članica; obavlja poslove vezane uz rješavanje problema nastalih nepravilnom primjenom propisa koji uređuju unutarnje tržište, a bez pokretanja sudskog postupka (poslovi u okviru centra SOLVIT); koordinira poslove u vezi s obavješćivanjem i suradnjom u području tehničkih propisa te propisa o uslugama informacijskog društva putem TRIS baze Europske komisije; koordinira poslove vezane uz prethodnu notifikaciju i unos podataka u MNE bazu Europske komisije na razini Ministarstva; koordinira poslove vezane uz rad Kontaktne točke za proizvode sukladno Uredbi 764/2008/EZ; koordinira poslove vezane uz prijavljivanje tijela za ocjenjivanje sukladnosti preko NANDO sustava; koordinira administrativnu suradnju Republike Hrvatske s državama članicama EU i Europskom komisijom putem Informacijskog sustava unutarnjeg tržišta (IMI sustav); koordinira provođenje analize pravnih propisa te notifikaciju istih putem IMI sustava; u sklopu Sektora djeluje Centar unutarnjeg tržišta EU koji hrvatskim građanima, poduzetnicima i nadležnim tijelima pruža sve informacije o poslovanju, zapošljavanju, obrazovanju i kretanju na unutarnjem tržištu EU te im omogućava jedinstven pristup relevantnim informacijama o njihovim pravima, mogućnostima i obvezama na unutarnjem tržištu EU; Centar unutarnjeg tržišta EU objedinjava sve EU kontaktne točke i alate uspostavljene u Republici Hrvatskoj te surađuje s njima u svrhu hrvatske integracije na unutarnje tržište EU, a koordinira rad EU kontaktnih točaka i alata unutarnjeg tržišta EU u nadležnosti Ministarstva; koordinira međuresorni razvoj elektroničke Jedinstvene kontaktne točke za usluge u Hrvatskoj; obavlja koordinacijske i provedbene aktivnosti vezane za EU portal Vaša Europa – Poslovanje (Your Europe – Business) na razini Republike Hrvatske, što uključuje slobodu kretanja roba, ljudi i kapitala te pravo poslovnog nastana i slobodu pružanja usluga; olakšava mobilnost hrvatskih pravnih i fizičkih osoba na unutarnjem tržištu EU priznavanjem stručnih kvalifikacija te obavlja koordinacijske i provedbene aktivnosti vezane za postupak izdavanja Europske profesionalne kartice (EPC kartica) za profesiju agenta posredovanja u prometu nekretnina; predlaže mjere za unaprjeđenje politike zaštite potrošača; izrađuje i prati provedbu strategije politike zaštite potrošača; izrađuje pravni okvir u području zaštite potrošača; obavlja i koordinira poslove vezane uz rad Nacionalnog vijeća za zaštitu potrošača; koordinira izradu nacionalnih stajališta, te surađuje u izradi nacionalnih stajališta s drugim središnjim tijelima državne uprave te koordinira sudjelovanje hrvatskih predstavnika u radu tijela Europske unije iz svog djelokruga; obavlja i koordinira poslove vezane uz rad Centralnog informacijskog sustava zaštite potrošača; provodi poslove informiranja i edukacije iz područja zaštite potrošača; provodi i koordinira poslove savjetovanja potrošača; prati i koordinira rad tijela za alternativno rješavanje sporova, te provodi poslove podizanja svijesti o prednostima alternativnog rješavanja potrošačkih sporova; obavlja poslove savjetovanja potrošača vezane uz prekograničnu kupovinu u okviru Europskoga potrošačkog centra; surađuje s europskim potrošačkim centrima drugih država u rješavanju pritužbi potrošača, razmjeni informacija i izradi zajedničkih projekta na području zaštite potrošača; provodi edukacijske kampanje u suradnji s europskim potrošačkim centrima iz drugih država članica; obavlja poslove kontaktne točke Platforme za ORS u okviru Europskog potrošačkog centra; za hrvatske predstavnike koordinira i priprema nacionalna stajališta u svrhu zastupanja Republike Hrvatske u radu EU institucija u području slobode kretanja roba, prava poslovnog nastana, slobode pružanja usluga i zaštite potrošača; sudjeluje u radu EU institucija iz područja svoje nadležnosti te obavlja i druge poslove u okviru svog djelokruga.

U Sektoru za robe, usluge i zaštitu potrošača se ustrojavaju sljedeće službe:

4.2.1. Služba za robe na unutarnjem tržištu i centar SOLVIT

4.2.2. Služba za usluge i Centar unutarnjeg tržišta EU

4.2.3. Služba za politiku zaštite potrošača.«.

Članak 3.

U članku 78. stavku 1. riječi: »za ODR platformu« zamjenjuju se riječima: »Platforme za ORS«.

U stavku 2. točki 4.2.3.2. riječ: »europski« zamjenjuje se riječju: »Europski«.

Članak 4.

U naslovu iznad članka 80. riječ: »europski»« zamjenjuje se riječju: »Europski«.

Članak 80. mijenja se i glasi:

Odjel za Europski potrošački centar (ECC) obavlja poslove informiranja i savjetovanja potrošača vezanih za prekograničnu kupovinu roba i usluga na unutarnjem tržištu; pruža pomoć potrošačima i savjetuje ih u slučaju nastanka poteškoća prilikom prekogranične kupovine roba i usluga na unutarnjem tržištu; surađuje s nadležnim tijelima za alternativno rješavanje potrošačkih sporova u Republici Hrvatskoj; djeluje kao kontaktna točka za zaprimanje zahtjeva potrošača za alternativno rješavanje potrošačkih sporova putem Platforme za ORS; prosljeđuje zahtjeve za alternativno rješavanje potrošačkih sporova tijelima za alternativno rješavanje potrošačkih sporova; prati tijek pojedinih postupaka proslijeđenih putem Platforme za ORS; obavlja sve druge poslove vezane uz funkcioniranje Platforme za ORS; informira potrošače o njihovim pravima i stanju zakonodavstva u području zaštite potrošača na unutarnjem tržištu; organizira promotivne aktivnosti o potrošačkim pravima i alternativnom rješavanju potrošačkih sporova; prati područje zaštite prava potrošača na unutarnjem tržištu; izrađuje statistička izvješća o upitima i pritužbama potrošača u raznim područjima zaštite njihovih prava; obavlja poslove vezano uz sudjelovanje na sastancima Mreže Europskih potrošačkih centara: obavlja poslove vezano uz sudjelovanje na radionicama, seminarima i konferencijama o zaštiti potrošača prilikom obavljanja prekogranične kupovine; sudjeluje u projektima i inicijativama koje su usmjerene ka povećanju zaštite potrošača; surađuje s Europskim potrošačkim centrima drugih zemalja u rješavanju pritužbi potrošača, razmjeni informacija i izradi zajedničkih projekta na području zaštite potrošača; surađuje s drugim mrežama Europske unije – Your Europe, Europe Direct, SOLVIT, FINNET; ostvaruje ostale ciljeve i zadatke propisane u Radnom programu Europske komisije te predlaže mjere za unapređenje učinkovitosti cjelokupnog sustava zaštite potrošača na unutarnjem tržištu Europske unije te obavlja i druge poslove u okviru svog djelokruga.«.

Članak 5.

Članak 97. mijenja se i glasi:

»Uprava za programe i projekte Europske unije obavlja aktivnosti iz djelokruga upravljanja programima Europske unije, a posebno Europskih strukturnih i investicijskih fondova (ESI fondova) u okviru dvije prioritetne osi Operativnog programa Konkurentnost i kohezija – Prioritetne osi 1: Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija, i Prioritetne osi 3: Poslovna konkurentnost. Obavlja delegirane funkcije Upravljačkog tijela u svojstvu Posredničkog tijela razine 1 (dalje u tekstu: PT1), u skladu sa Zakonom o uspostavi institucionalnog okvira za provedbu europskih strukturnih i investicijskih fondova u Republici Hrvatskoj u financijskom razdoblju 2014. – 2020. i Uredbi o tijelima u sustavima upravljanja i kontrole korištenja Europskog socijalnog fonda, Europskog fonda za regionalni razvoj i Kohezijskog fonda, u vezi s ciljem Ulaganje za rast i radna mjesta. Obavlja poslove koji se odnose na izradu prijedloga strategije i provodi sektorske strategije za ESI fondove i koordinira pripremu akata koji su ex-ante preduvjet za korištenje sredstava iz istih, utvrđuje mjere za provedbu prioriteta iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija, razvija programske dodatke i izrađuje programe potpora; izrađuje kriterije za odabir, provodi postupke dodjele bespovratnih sredstava, donosi financijske odluke i postupa po prigovorima, priprema prognoze za korištenja sredstava i vrši plaćanja, prati provedbu prioriteta i mjera koji se financiraju iz operativnog programa i o tome izvještava nadležno Upravljačko tijelo, sudjeluje u evaluaciji i provodi mjere informiranja i komunikacije s posebnim naglaskom na mjere namijenjene korisnicima sredstava. Uprava sudjeluje u pripremi i provedbi strateških projekata koji pridonose ostvarivanju ciljeva i prioriteta Operativnog programa Konkurentnost i kohezija. Uprava je nadležna za provedbu i osmog prioritetnog područja Europske strategije za dunavsku makroregiju, pripremu i provedbu projekata za Okvir za investicije u jugoistočnoj Europi za financiranje infrastrukturnih projekata, koordinaciju komponente tehničke pomoći instrumenta Razvoj gospodarstva, poduzetništva i obrta, te poticanje inovacija u jugoistočnoj Europi. Sudjeluje u pripremi pregovaračkih stajališta u okviru sudjelovanja Republike Hrvatske u makro-regionalnim strategijama Europske unije. Prati propise nacionalnog zakonodavstva, Europske unije i međunarodnih organizacija, prati međunarodne propise iz svoga djelokruga, organizira seminare i edukacije potrebne za provedbu programa i projekata te obavlja i druge poslove u okviru svog djelokruga.

U Upravi za programe i projekte Europske unije se ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:

6.1. Sektor za programiranje, praćenje i financijsko upravljanje

6.2. Sektor za odabir, ugovaranje i provedbu projekata

6.3. Sektor za kontrolu kvalitete i podršku sustavu

6.4. Služba za EU politike teritorijalne suradnje i makroregionalnog razvoja.«.

Članak 6.

Naslov iznad članka 98. i članak 98. mijenjaju se i glase:

»6.1. Sektor za programiranje, praćenje i financijsko upravljanje

Članak 98.

Sektor za programiranje, praćenje i financijsko upravljanje obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu, planiranje, financiranje, praćenje i vrednovanje strateških planova, programskih dokumenata i projekata financiranih sredstvima ESI fondova u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., Prioritetne osi 1: Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija i Prioritetne osi 3: Poslovna konkurentnost. U svojstvu PT1 Sektor obavlja delegirane funkcije programiranja, praćenja i financiranja projekata, kao i dodatne funkcije koje su mu zakonskim i podzakonskim aktima dodijeljene. Sektor prati međunarodne propise iz svoga djelokruga, organizira seminare i edukacije potrebne za provedbu programa te obavlja i druge poslove u okviru svog djelokruga.

U Sektoru za programiranje, praćenje i financijsko upravljanje se ustrojavaju sljedeće službe:

6.1.1. Služba za pripremu programa poticanja istraživanja, razvoja i inovacija

6.1.2. Služba za pripremu programa u poduzetništvu

6.1.3. Služba za financijsko upravljanje

6.1.4. Služba za praćenje i evaluaciju programa.«.

Članak 7.

Naslov iznad članka 99. i članak 99. mijenjaju se i glase:

»6.1.1. Služba za pripremu programa poticanja istraživanja, razvoja i inovacija

Članak 99.

Služba za pripremu programa poticanja istraživanja, razvoja i inovacija u suradnji s drugim tijelima državne uprave i partnerskim institucijama izrađuje sektorski specifične dijelove Sporazuma o partnerstvu između Republike Hrvatske i Europske komisije za korištenje ESI fondova za rast i radna mjesta i operativnih programa usmjerenih istraživanju, razvoju i inovacijama. Služba sudjeluje u pripremi i planiranju godišnjih i višegodišnjih programskih dokumenata namijenjenih jačanju konkurentnosti hrvatskog gospodarstva, uključujući programske dokumente u okviru Prioritetnih osi 1 i 3 Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., a koji se odnose na poticanje istraživanja, razvoja i inovacija. Služba obavlja poslove vezane uz pripremu kriterija i metodologija za odabir operacija i kriterija za odabir projekata Operativnog programa te je zadužena za pripremu i provedbu programa dodjele državnih potpora i potpora male vrijednosti. U navedenim poslovima Služba surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva zaduženim za poticanje istraživanja, razvoja i inovacija u gospodarstvu, poduzetništvu i obrtu. Služba obavlja poslove vezane uz osiguranje sukladnosti odabranih operacija s odabranim fondom ili više njih i kategorijama intervencije; utvrđuje mjere, uvjete i planove za provedbu prioritetnih osi Operativnog programa; priprema fizičke pokazatelje i metodologiju praćenja ostvarenja fizičkih pokazatelja Operativnog programa. Služba priprema i objavljuje pozive na dostavu projektnih prijedloga u okviru Prioritetnih osi 1 i 3 Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., koji se odnose na poticanje istraživanja, razvoja i inovacija; organizira i provodi radionice za prijavitelje i objavljuje odgovore na pitanja u svezi s objavljenim pozivima iz svog djelokruga te obavlja i druge poslove koji se odnose na koordinaciju rada s ostalim službama i tijelima nadležnim za postupke dodjele bespovratnih sredstava i ugovaranje. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada; prati stanje potreba za unaprjeđenje razvoja okruženja usmjerenog istraživanju, razvoju i inovacijama te druge poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 8.

Naslov iznad članka 100. i članak 100. mijenjaju se i glase:

»6.1.2. Služba za pripremu programa u poduzetništvu

Članak 100.

Služba za pripremu programa u poduzetništvu u suradnji s drugim tijelima državne uprave i partnerskim institucijama izrađuje sektorski specifične dijelove Sporazuma o partnerstvu između Republike Hrvatske i Europske komisije za korištenje EU strukturnih i investicijskih fondova za rast i radna mjesta i operativnih programa usmjerenih razvoju malog i srednjeg poduzetništva. Služba sudjeluje u pripremi i planiranju godišnjih i višegodišnjih programskih dokumenata namijenjenih jačanju konkurentnosti hrvatskog gospodarstva, uključujući programske dokumente u okviru Prioritetne osi 3 Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., a koji se odnose na poticanje razvoja maloga gospodarstva. Služba obavlja poslove vezane uz pripremu kriterija i metodologija za odabir operacija i kriterija za odabir projekata Operativnog programa te je zadužena za pripremu i provedbu programa dodjele državnih potpora i potpora male vrijednosti. U navedenim poslovima Služba surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva zaduženim za poticanje gospodarstva, poduzetništva i obrta. Služba obavlja poslove vezane uz osiguranje sukladnosti odabranih operacija s odabranim fondom ili više njih i kategorijama intervencije; utvrđuje mjere, uvjete i planove za provedbu prioritetnih osi Operativnog programa; priprema fizičke pokazatelje i metodologiju praćenja ostvarenja fizičkih pokazatelja Operativnog programa. Služba priprema i objavljuje pozive na dostavu projektnih prijedloga u okviru Prioritetne osi 3 Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., koji se odnose na poticanje razvoja malog gospodarstva; organizira i provodi radionice za prijavitelje i objavljuje odgovore na pitanja u svezi s objavljenim pozivima iz svog djelokruga te obavlja i druge poslove koji se odnose na koordinaciju rada s ostalim službama i tijelima nadležnim za postupke dodjele bespovratnih sredstava i ugovaranje. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada; prati stanje potreba za unaprjeđenje razvoja malog gospodarstva i obrta te druge poslove iz svog djelokruga.

U Službi za pripremu programa u poduzetništvu se ustrojavaju sljedeći odjeli:

6.1.2.1. Odjel za poduzetničku potpornu infrastrukturu

6.1.2.2. Odjel za projekte u poduzetništvu.«.

Članak 9.

Naslov iznad članka 101. i članak 101. mijenjaju se i glase:

»6.1.2.1. Odjel za poduzetničku potpornu infrastrukturu

Članak 101.

Odjel za poduzetničku potpornu infrastrukturu obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove usmjerene poticanju poduzetničke potporne infrastrukture u okviru Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.- 2020., koji se odnose na pripremu programskih dokumenata, programa dodjele državnih potpora i potpora male vrijednosti namijenjenih poduzetničkoj potpornoj infrastrukturi, pripremu kriterija i metodologija za odabir operacija i kriterija za odabir operacija Operativnog programa, pripremu i objavu poziva na dostavu projektnih prijedloga; organizaciju i provedbu radionica za prijavitelje i objavu odgovora na pitanja u svezi s objavljenim pozivima iz svog djelokruga na mrežnim stranicama Ministarstva. Odjel surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva nadležnim za politike razvoja poduzetničke infrastrukture. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija, čuva dokumente i evidencije o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada; prati stanje potreba za unaprjeđenje razvoja maloga gospodarstva i obrta te druge poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 10.

Naslov iznad članka 102. i članak 102. mijenjaju se i glase:

»6.1.2.2. Odjel za projekte u poduzetništvu

Članak 102.

Odjel za projekte u poduzetništvu obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove usmjerene razvoju malog i srednjeg poduzetništva u okviru Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa konkurentnost i kohezija 2014.-2020., koji se odnose na pripremu programskih dokumenata, programa dodjele državnih potpora i potpora male vrijednosti namijenjenih razvoju malog i srednjeg poduzetništva, pripremu kriterija i metodologija za odabir operacija i kriterija za odabir operacija Operativnog programa, pripremu i objavu poziva na dostavu projektnih prijedloga; organizaciju i provedbu radionica za prijavitelje i objavu odgovora na pitanja u svezi s objavljenim pozivima iz svog djelokruga na mrežnim stranicama Ministarstva. Odjel surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva nadležnim za politike razvoja poduzetništva. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija, čuva dokumente i evidencije o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada; prati stanje potreba za unaprjeđenje razvoja maloga gospodarstva i obrta te druge poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 11.

Naslov iznad članka 103. i članak 103. mijenjaju se i glase:

»6.1.3. Služba za financijsko upravljanje

Članak 103.

Služba za financijsko upravljanje obavlja sve poslove vezane uz financijsko praćenje programa i projekata Europske unije, u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., sukladno strateškim dokumentima Republike Hrvatske i Europske unije. U cilju općeg načela dobrog financijskog upravljanja Služba obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na suradnju i koordinaciju rada s ostalim stručnim tijelima vezanima za praćenje na razini projekata iz nadležnosti PT1 uključujući planiranje korištenja sredstava, planiranje i praćenje izvršavanja proračuna za programe i projekte sufinancirane iz ESI fondova, osiguravanje korištenja sredstava u skladu s godišnjim i višegodišnjim ciljanim vrijednostima u svrhu izbjegavanja automatskog opoziva sredstava (N+3) te pripremu korektivnih mjera u svrhu sprečavanja istog, praćenje i izvještavanje o ostvarenju financijskih pokazatelja, pripremu dokumenata kojima se iskazuju prognoze novčanog tijeka i već nastali izdaci koji se prijavljuju Europskoj komisiji u cilju njihova ovjeravanja i refundacije od strane Europske komisije, sudjelovanje u pripremi dokumenata za odbor za praćenje programa. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada; prati stanje potreba za unaprjeđenje razvoja maloga gospodarstva i obrta, kao i istraživanja, razvoja i inovacija te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.

U Službi za financijsko upravljanje se ustrojavaju sljedeći odjeli:

6.1.3.1. Odjel za pripremu i praćenje proračuna

6.1.3.2. Odjel za plaćanja.«.

Članak 12.

Naslov iznad članka 104. i članak 104. mijenjaju se i glase:

»6.1.3.1. Odjel za pripremu i praćenje proračuna

Članak 104.

Odjel za pripremu i praćenje proračuna obavlja sve poslove vezane uz osiguravanje korištenja sredstava operativnih programa u okviru nadležnosti PT1 u skladu s godišnjim i višegodišnjim ciljanim vrijednostima u svrhu učinkovitog korištenja sredstava i izbjegavanja automatskog opoziva sredstava (N+3), uključujući pripremu državnog proračuna za projekte iz nadležnosti PT1, kao i obrazloženje planiranih sredstava po pozivima, uspostavlja metodologiju praćenja ostvarenja financijskih pokazatelja operativnih programa, priprema prognozu provedbe, planove ugovaranja, priprema financijske planove i prognoze novčanog tijeka, kontinuirano prati ostvarenje postavljenih ciljnih vrijednosti financijskih pokazatelja, izrađuje interna, kvartalna, godišnja i završna izvješća o provedbi financijskih pokazatelja, sudjeluje u aktivnostima zatvaranja operativnih programa. U okviru svog djelokruga unosi odgovarajuće podatke u integrirani sustav upravljanja informacijama (MIS), priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija, čuva dokumente i evidencije o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja i druge poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 13.

Naslov iznad članka 105. i članak 105. mijenjaju se i glase:

»6.1.3.2. Odjel za plaćanja

Članak 105.

Odjel za plaćanja obavlja sve poslove vezano uz osiguravanje korištenja sredstava na razini operativnih programa u okviru nadležnosti PT1. Odjel učinkovito upravlja sredstvima iz ESI fondova i nacionalnih izvora, provodi procedure plaćanja sredstava korisnicima, te temeljem Odluka o povratu od Posredničkog tijela razine 2 (dalje u tekstu: PT2) pokreće proceduru povrata sredstava od strane korisnika. Sudjeluje u pripremi financijskih pokazatelja i metodologije praćenja ostvarenja financijskih pokazatelja operativnih programa s ustrojstvenom jedinicom nadležnom za pripremu i praćenje proračuna, prati procedure povrata u državni proračun sredstava isplaćenih korisnicima, osigurava provedbu naknade sredstva koja nisu ispravno plaćena te vodi evidencije i priprema izvješća o isplaćenim iznosima i iznosima koji trebaju biti ili su nadoknađeni, osigurava dostavu nadležnim tijelima informacije o iznosima koji su plaćeni korisnicima, iznosima koji trebaju biti nadoknađeni te o već nadoknađenim sredstvima, osigurava podatke nadležnim službama o ostvarenju financijskih pokazatelja za potrebe izrade kvartalnih, godišnjih i završnog izvješća, sudjeluje u aktivnostima zatvaranja operativnih programa. U okviru svog djelokruga unosi odgovarajuće podatke u integrirani sustav upravljanja informacijama (MIS), priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija, čuva dokumente i evidencije o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja i druge poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 14.

Naslov iznad članka 106. i članak 106. mijenjaju se i glase:

»6.1.4. Služba za praćenje i evaluaciju programa

Članak 106.

Služba za praćenje i evaluaciju programa provodi vrednovanja na razini operativnih programa u skladu s planovima vrednovanja, zakonodavstvom i zahtjevima Republike Hrvatske i Europske unije. Priprema i koordinira izradu kvartalnih, godišnjih i završnih izvješća te prikuplja informacije za potrebe nadzora provedbe operacija i relevantnih tematskih ciljeva, analizira izvršenje i učinkovitost mjera/prioriteta. Služba sudjeluje u pripremi fizičkih pokazatelja i metodologije praćenja ostvarenja fizičkih pokazatelja operativnog programa. Služba je nadležna za administriranje unosa odgovarajućih podataka u integrirani sustav upravljanja informacijama (MIS) u okviru rada PT1, te pohranjuje dokumentaciju vezanu uz provedene aktivnosti kako bi se osigurao adekvatan revizijski trag. Služba prati i evaluira utvrđene mjere, uvjete i planove provedbe prioritetnih osi operativnih programa; prati ostvarenje financijskih pokazatelja relevantnih prioritetnih osi operativnog programa i izvještava o ostvarenju pokazatelja te priprema dokumente za odbor za praćenje programa i ostala tijela; priprema i provodi interne, ad-hoc i interim evaluacije te sudjeluje u ex-ante, ex-post i drugim vanjskim evaluacijama povezanim s provedbom operativnih programa. Služba prikuplja i analizira statističke, financijske, ekonomske i društvene podatke i pokazatelje, izrađuje analitičke podloge i smjernice za strateške, programske i operativne dokumente. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu, obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja i druge poslove iz svog djelokruga.

U Službi za praćenje i evaluaciju programa se ustrojavaju sljedeći odjeli:

6.1.4.1. Odjel za praćenje

6.1.4.2. Odjel za evaluaciju i analitiku.«.

Članak 15.

Naslov iznad članka 107. i članak 107. mijenjaju se i glase:

»6.1.4.1. Odjel za praćenje

Članak 107.

Odjel za praćenje obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na praćenje ostvarenja fizičkih i financijskih pokazatelja na razini programa, izvještavanje o ostvarenju pokazatelja, koordinaciju pripreme i izrade kvartalnih, godišnjih i završnih izvješća te prikupljanje informacija za potrebe nadzora provedbe operacija i relevantnih prioritetnih osi operativnih programa. Odjel analizira izvršenje i učinkovitost operacija, mjera i prioriteta operativnih programa, prati ostvarenje fizičkih pokazatelja relevantnih prioritetnih osi operativnog programa i izvještava o ostvarenju pokazatelja, priprema dokumente za odbor za praćenje programa i ostala tijela, administrira unos odgovarajućih podataka u integrirani sustav upravljanja informacijama (MIS) u okviru rada PT1, te pohranjuje dokumentaciju vezanu uz provedene aktivnosti kako bi se osigurao adekvatan revizijski trag. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija, čuva dokumente i evidencije o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 16.

Naslov iznad članka 108. i članak 108. mijenjaju se i glase:

»6.1.4.2. Odjel za evaluaciju i analitiku

Članak 108.

Odjel za evaluaciju i analitiku obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na evaluaciju utvrđenih mjera, uvjeta i planova provedbe operativnih programa, pripremu i provedbu internih, ad-hoc i interim evaluacija te sudjelovanje u ex-ante, ex-post i drugim vanjskim evaluacijama povezanim s provedbom operativnih programa. Odjel prikuplja i analizira statističke, financijske, ekonomske i društvene podatke i pokazatelje temeljem unutarnjih i vanjskih izvora, izrađuje analitičke podloge i smjernice za strateške, programske i operativne dokumente. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 17.

Naslov iznad članka 109. i članak 109. mijenjaju se i glase:

»6.2. Sektor za odabir, ugovaranje i provedbu projekata

Članak 109.

Sektor za odabir, ugovaranje i provedbu projekata obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na provedbu postupka vrednovanja, ugovaranja i provedbe projekata sufinanciranih sredstvima iz ESI fondova u okviru Prioritetne osi 1 Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija i Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. Sektor izvještava i objavljuje podatke o dodijeljenim državnim potporama i potporama male vrijednosti. U svojstvu PT1 Sektor obavlja i dodatne funkcije koje su mu zakonskim i podzakonskim aktima dodijeljene. Sektor prati međunarodne propise iz svoga djelokruga, organizira seminare i edukacije potrebne za provedbu projekata te obavlja i druge poslove u okviru svog djelokruga.

U Sektoru za odabir, ugovaranje i provedbu projekata ustrojavaju se sljedeće službe:

6.2.1. Služba za provjeru prihvatljivosti projekata

6.2.2. Služba za ocjenjivanje kvalitete projekata istraživanja, razvoja i inovacija

6.2.3. Služba za ocjenjivanje kvalitete projekata u poduzetništvu

6.2.4. Služba za ugovaranje

6.2.5. Služba za provedbu projekata.«.

Članak 18.

Naslov iznad članka 110. i članak 110. mijenjaju se i glase:

»6.2.1. Služba za provjeru prihvatljivosti projekata

Članak 110.

Služba za provjeru prihvatljivosti projekata obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na provedbu postupka vrednovanja projekata sufinanciranih sredstvima iz ESI fondova u okviru Prioritetne osi 1 Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija i Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., koji uključuju registraciju, administrativnu provjeru i provjeru prihvatljivosti prijavitelja, projekta, aktivnosti i troškova te donošenja odluka o financiranju. Služba je zadužena za unos odgovarajućih podataka u integrirani informacijski sustav (MIS). Surađuje s ostalim unutarnjim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, a posebno sa Sektorom za programiranje, praćenje i financijsko upravljanje radi provođenja postupka vrednovanja projektnih prijava sukladno primjenjivim propisima i pravilima pojedinog poziva na dostavu projektnih prijava posebice u dijelu pripreme kriterija prihvatljivosti i podloga za izradu Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava. Obavlja poslove koji se odnose na dostavu pojašnjenja prijavitelju o donesenoj odluci nakon završene svake faze postupka vrednovanja iz djelokruga Službe te priprema očitovanja na prigovore prijavitelja. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 19.

Naslov iznad članka 111. i članak 111. mijenjaju se i glase:

»6.2.2. Služba za ocjenjivanje kvalitete projekata istraživanja, razvoja i inovacija

Članak 111.

Služba za ocjenjivanje kvalitete projekata istraživanja, razvoja i inovacija obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na provedbu postupka vrednovanja projekata sufinanciranih sredstvima iz ESI fondova u okviru Prioritetne osi 1 Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija i dijela Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., koji se odnosi na projekte inovacija malih i srednjih poduzetnika, u dijelu ocjenjivanja kvalitete projekata. Koordinira rad Odbora za odabir. Surađuje s ostalim unutarnjim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, a posebno sa Sektorom za programiranje, praćenje i financijsko upravljanje radi provođenja postupka vrednovanja projekata sukladno primjenjivim propisima i pravilima pojedinog poziva na dostavu projektnih prijava posebice u dijelu pripreme metodologije ocjenjivanja. Obavlja poslove koji se odnose na dostavu pojašnjenja prijavitelju te priprema očitovanja na prigovore prijavitelja o donesenoj odluci nakon završenog ocjenjivanja kvalitete projekta. Služba izvještava o dodijeljenim državnim potporama i potporama male vrijednosti. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 20.

Naslov iznad članka 112. i članak 112. mijenjaju se i glase:

»6.2.3. Služba za ocjenjivanje kvalitete projekata u poduzetništvu

Članak 112.

Služba za ocjenjivanje kvalitete projekata u poduzetništvu obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na provedbu postupka vrednovanja projekata sufinanciranih sredstvima iz ESI fondova u okviru Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., usmjerenih na razvoj i rast malih i srednjih poduzetnika i omogućavanje povoljnog okruženja za poduzetništvo, u dijelu ocjenjivanja kvalitete projekata. Koordinira rad Odbora za odabir. Surađuje s ostalim unutarnjim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva, a posebno sa Sektorom za programiranje, praćenje i financijsko upravljanje radi provođenja postupka vrednovanja projekata sukladno primjenjivim propisima i pravilima pojedinog poziva na dostavu projektnih prijava posebice u dijelu pripreme metodologije ocjenjivanja. Obavlja poslove koji se odnose na dostavu pojašnjenja prijavitelju te priprema očitovanja na prigovore prijavitelja o donesenoj odluci nakon završenog ocjenjivanja kvalitete projekta. Služba izvještava o dodijeljenim državnim potporama i potporama male vrijednosti. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 21.

Naslov iznad članka 113. i članak 113. mijenjaju se i glase:

»6.2.4. Služba za ugovaranje

Članak 113.

Služba za ugovaranje obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na suradnju i koordinaciju rada s ostalim stručnim tijelima vezanima za ugovaranje. Služba je odgovorna za pripremu ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava s korisnicima i PT 2, pripremu izmjena i dopuna ugovora u skladu s EU i nacionalnim strateškim dokumentima, Operativnim programom Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., zakonima i pravilnicima. Unosi odgovarajuće podatke u integrirani sustav upravljanja informacijama (MIS). Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.

U Službi za ugovaranje ustrojavaju se sljedeći odjeli:

6.2.4.1. Odjel za ugovaranje I

6.2.4.2. Odjel za ugovaranje II.«.

Članak 22.

Naslov iznad članka 114. i članak 114. mijenjaju se i glase:

»6.2.4.1. Odjel za ugovaranje I

Članak 114.

Odjel za ugovaranje I obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte istraživanja, razvoja i inovacija sufinancirane iz ESI fondova u okviru Prioritetne osi 1 Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija i dijela Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020, a koji se odnose na poticanje istraživanja, razvoja i inovacija te drugu relevantnu dokumentaciju za provedbu projekata. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 23.

Naslov iznad članka 115. i članak 115. mijenjaju se i glase:

»6.2.4.2. Odjel za ugovaranje II

Članak 115.

Odjel za ugovaranje II obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte usmjerene na razvoj i rast malih i srednjih poduzetnika i omogućavanje povoljnog okruženja za poduzetništvo sufinancirane iz ESI fondova u okviru Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., koji su u nadležnosti PT1 i drugu relevantnu dokumentaciju za provedbu projekata namijenjenih malom i srednjem poduzetništvu. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 24.

Naslov iznad članka 116. i članak 116. mijenjaju se i glase:

»6.2.5. Služba za provedbu projekata

Članak 116.

Služba za provedbu projekata obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na provedbu i praćenje projekata financiranih sredstvima ESI fondova u okviru Prioritetne osi 1 Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija i Prioritetne osi 3 Poslovna konkurentnost Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020. Obavlja poslove koji se odnose na suradnju i koordinaciju rada s ostalim stručnim tijelima vezanima za provedbu i praćenje projekata. Sudjeluje u aktivnostima za zatvaranje Operativnih programa. Izrađuje sva potrebna izvješća i informacije vezano za provedbu projekata; priprema procedure i dokumente za učinkovito praćenje provedbe projekata; analizira izvršenje i učinkovitost projekata, surađuje s ostalim Službama u Sektoru i Sektorima radi praćenja provedbe projekata; pruža stručnu pomoć i savjete korisnicima potpora, u skladu s Komunikacijskim akcijskim planom provodi mjere informiranja i vidljivosti i sudjeluje u objavi podataka o dodijeljenim potporama. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 25.

Naslov iznad članka 117. i članak 117. mijenjaju se i glase:

»6.3. Sektor za kontrolu kvalitete i podršku sustavu

Članak 117.

Sektor za kontrolu kvalitete i podršku sustavu obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz kontrolu kvalitete pripremljene natječajne dokumentacije te kontrolu usklađenosti postupka ocjenjivanja kvalitete projektnih prijedloga s propisanom metodologijom za projektne prijave koje se financiraju sredstvima iz ESI fondova, a u cilju potpune primjene načela jednakog tretmana i proporcionalnosti te općeg načela dobrog financijskog upravljanja. Sektor obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na unapređenje procedura i koordinaciju revizija, kao i korištenje sredstava tehničke pomoći te priprema strategiju organizacijskog razvoja, osigurava odgovarajući revizijski trag; priprema analize radne opterećenosti te druge analize kojima se utvrđuju potrebe za ljudskim i materijalnim resursima PT1, vodi odgovarajuće registre zaposlenika i ostale evidencije koje se tiču upravljanja ljudskim potencijalima PT1; provodi redovne analize rizika za PT1; vodi registar rizika, sudjeluje u upravljanju nepravilnostima, provodi aktivnosti prevencije, otkrivanja i ispravljanja nepravilnosti, priprema Akcijske planove za ublažavanje rizika i utvrđuje mjere za suzbijanje prijevara temeljem analize rizika, izrađuje Godišnju procjenu rizika svih aktivnosti PT1, podnosi Godišnje izvješće o procjeni rizika te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

U Sektoru za kontrolu kvalitete i podršku sustavu se ustrojavaju sljedeće službe:

6.3.1. Služba za kontrolu kvalitete

6.3.2. Služba za podršku sustavu.«.

Članak 26.

Naslov iznad članka 118. i članak 118. mijenjaju se i glase:

»6.3.1. Služba za kontrolu kvalitete

Članak 118.

Služba za kontrolu kvalitete obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz kontrolu kvalitete pripremljene natječajne dokumentacije te kontrolu usklađenosti postupka ocjenjivanja kvalitete projektnih prijedloga s propisanom metodologijom za projektne prijave koje se financiraju sredstvima iz ESI fondova, a u cilju potpune primjene načela jednakog tretmana i proporcionalnosti te općeg načela dobrog financijskog upravljanja. Služba priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.

U Službi za kontrolu kvalitete se ustrojavaju sljedeći odjeli:

6.3.1.1. Odjel za kontrolu kvalitete natječajne dokumentacije

6.3.1.2. Odjel za kontrolu kvalitete postupka odabira.«.

Članak 27.

Naslov iznad članka 119. i članak 119. mijenjaju se i glase:

»6.3.1.1. Odjel za kontrolu kvalitete natječajne dokumentacije

Članak 119.

Odjel za kontrolu kvalitete natječajne dokumentacije obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz kontrolu kvalitete pripremljene natječajne dokumentacije sukladno važećim Zajedničkim nacionalnim pravilima, internim priručnicima o postupanju, pravilima EU te ostalim primjenjivim procedurama, zakonima i propisima. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 28.

Naslov iznad članka 120. i članak 120. mijenjaju se i glase:

»6.3.1.2. Odjel za kontrolu kvalitete postupka odabira

Članak 120.

Odjel za kontrolu kvalitete postupka odabira obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz kontrolu usklađenosti postupka ocjenjivanja kvalitete projektnih prijedloga s propisanom metodologijom za projektne prijave koje se financiraju sredstvima iz ESI fondova, a u cilju potpune primjene načela jednakog tretmana i proporcionalnosti te općeg načela dobrog financijskog upravljanja. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 29.

Naslov iznad članka 121. i članak 121. mijenjaju se i glase:

»6.3.2. Služba za podršku sustavu

Članak 121.

Služba za podršku sustavu obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na unapređenje procedura i koordinaciju revizija, kao i korištenje sredstava tehničke pomoći. Zadužena je za pripremu dokumentacije vezano uz revizije sustava upravljanja i provedbe ESI fondova, unutarnje i vanjske revizije te praćenje rezultata revizija. Služba koordinira pripremu priručnika o internim procedurama za provedbu delegiranih funkcija sukladno smjernicama – priručnika o postupanju ustrojstvenih jedinica PT1; priprema strategiju organizacijskog razvoja; čuva dokumente i evidencije o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; priprema analize radne opterećenosti te druge analize kojima se utvrđuju potrebe za ljudskim i materijalnim resursima PT1, vodi odgovarajuće registre zaposlenika i ostale evidencije koje se tiču upravljanja ljudskim potencijalima PT1. Ukazuje na postojanje nedostataka i potrebu poduzimanja mjera radi uklanjanja nedostataka, sudjeluje u upravljanju nepravilnostima te, prema potrebi, predlaže pokretanje postupaka za otklanjanje nepravilnosti. Provodi redovne analize rizika za PT1; vodi registar rizika, provodi aktivnosti prevencije, otkrivanja i ispravljanja nepravilnosti, priprema Akcijske planove za ublažavanje rizika, izrađuje Godišnju procjenu rizika svih aktivnosti PT1, podnosi Godišnje izvješće o procjeni rizika te utvrđuje mjere za suzbijanje prijevara temeljem analize rizika. Obavlja poslove koji se odnose na korištenje sredstava tehničke pomoći, uključujući:pripremu plana korištenja sredstava; razradu uvjeta za korištenje sredstava te kontrolu, praćenje i izvještavanje o korištenju sredstava u pogledu ostvarenja fizičkih i financijskih pokazatelja koja se odnose na korištenje tehničke pomoći. Obavlja poslove vezano uz koordinaciju korištenja sredstava tehničke pomoći namijenjenih jačanju kapaciteta PT1 te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.

U Službi za podršku sustavu se ustrojavaju sljedeći odjeli:

6.3.2.1. Odjel za tehničku pomoć

6.3.2.2. Odjel za horizontalna pitanja.«.

Članak 30.

Iza članka 121. dodaju se članci 121.a i 121.b s naslovima iznad njih koji glase:

»6.3.2.1. Odjel za tehničku pomoć

Članak 121.a

Odjel za tehničku pomoć obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz pripremu plana korištenja sredstava; razradu uvjeta za korištenje sredstava te kontrolu, praćenje i izvještavanje o korištenju sredstava u pogledu ostvarenja fizičkih i financijskih pokazatelja koja se odnose na korištenje tehničke pomoći. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.

6.3.2.2. Odjel za horizontalna pitanja

Članak 121.b.

Odjel za horizontalna pitanja obavlja stručne i administrativne poslove vezane uz unapređenje procedura, koordinaciju revizija i provedbu aktivnosti informiranja i vidljivosti. Odjel je odgovoran za pripremu dokumentacije vezano uz revizije sustava upravljanja i provedbe ESI fondova te praćenje rezultata revizija; koordinaciju pripreme priručnika o postupanju ustrojstvenih jedinica PT1; pripremu strategije organizacijskog razvoja; pripremu analize radne opterećenosti te drugih analiza kojima se utvrđuju potrebe za ljudskim i materijalnim resursima PT1. Ukazuje na postojanje nedostataka i potrebu poduzimanja mjera radi uklanjanja nedostataka, sudjeluje u upravljanju nepravilnostima te, prema potrebi, predlaže pokretanje postupaka za otklanjanje nepravilnosti, kao i mjere za suzbijanje prijevara temeljem analize rizika te aktivnosti informiranja o prioritetnim osima iz nadležnosti. Odjel priprema priručnike o internim procedurama za provedbu svojih funkcija i brine o odgovarajućem revizijskom tragu; obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.«.

Članak 31.

Članak 122. mijenja se i glasi:

»Služba za EU politike teritorijalne suradnje i makroregionalnog razvoja, podržava mjere i aktivnosti gospodarskih politika usmjerenih ka uspostavljanju sustavne podrške, umrežavanja i mehanizama kojima se potiče snažnije uključivanje svih hrvatskih gospodarskih dionika, posebice subjekata u malom gospodarstvu, za kvalitetnu pripremu i dovoljan broj pokrenutih projekata za uspješnu apsorpciju EU fondova i programa Europske teritorijalne suradnje (ETS), koji uključuju prekograničnu, transnacionalnu i međuregionalnu suradnju; priprema podloge i daje mišljenja iz svoga djelokruga nadležnosti temeljem obavijesti o namjeri sudjelovanja gospodarskih dionika u Europskoj grupaciji za teritorijalnu suradnju (EGTS); sudjeluje u radu tijela zaduženih za koordinaciju sudjelovanja Republike Hrvatske u ETS programima te makro regionalnim strategijama; podržava provedbu europskih makro strategija (EUSDR, EUSAIR, ALPE ADRIA) te obavlja i druge poslove u okviru svog djelokruga.«.

Članak 32.

Okvirni broj državnih službenika i namještenika u Ministarstvu prikazan u tablici koja je sastavni dio Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta (»Narodne novine«, broj 14/17), zamjenjuje se Okvirnim brojem državnih službenika i namještenika u Ministarstvu koji je prikazan u tablici koja je sastavni dio ove Uredbe.

Članak 33.

Ministrica gospodarstva, poduzetništva i obrta, uz prethodnu suglasnost središnjeg tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose, uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta s odredbama ove Uredbe u roku od 30 dana od dana njezina stupanja na snagu.

Članak 34.

Ova Uredba stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 022-03/17-03/68

Urbroj: 50301-25/05-17-2

Zagreb, 7. rujna 2017.

Predsjednik mr. sc. Andrej Plenković, v. r.

OKVIRNI BROJ DRŽAVNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA U MINISTARSTVU GOSPODARSTVA, PODUZETNIŠTVA I OBRTA

Redni broj

Naziv unutarnju ustrojstvene jedinice

Broj službenika i namještenika

1.

KABINET MINISTRA

14

2.

GLAVNO TAJNIŠTVO

1

 

Neposredno u Glavnom tajništvu, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

2.1.

Sektor za proračun i računovodstvene poslove

1

2.1.1.

Služba za proračun

1

2.1.1.1.

Odjel za proračun

3

2.1.1.2.

Odjel za financijsko upravljanje i kontrolu

3

2.1.2.

Služba za računovodstvene poslove

7

2.2.

Sektor za pravne poslove, ljudske potencijale i uredsko poslovanje

1

2.2.1.

Služba za pravne poslove

1

2.2.1.1.

Odjel za normativne poslove

3

2.2.1.2.

Odjel za pravne poslove

3

2.2.2.

Služba za ljudske potencijale

1

2.2.2.1.

Odjel za radno-pravna pitanja

3

2.2.2.1.1.

Pododsjek za administrativnu potporu

3

2.2.2.2.

Odjel za planiranje i razvoj ljudskih potencijala

3

2.2.3.

Služba za uredsko poslovanje

8

2.3.

Sektor za sigurnost, informatičku podršku i opće poslove

1

2.3.1.

Služba za informatičku podršku i telekomunikacije

6

2.3.2.

Služba za sigurnost i opće poslove

1

2.3.2.1.

Odjel za sigurnost

5

2.3.2.2.

Odjel za opće poslove

5

2.3.2.2.1.

Odjeljak za vozni park

7

2.3.3.

Služba za nabavu

1

2.3.3.1.

Odjel za provedbu postupaka javne nabave

3

2.3.3.2.

Odjel za ugovaranje i praćenje izvršenja ugovora

3

2.4.

Sektor za strateško upravljanje, analitiku i razvoj

1

2.4.1.

Služba za strateško planiranje i provedbu

1

2.4.1.1.

Odjel za planiranje strateških dokumenata

3

2.4.1.2.

Odjel za praćenje rezultata i učinaka

3

2.4.2.

Služba za upravljanje rizicima

1

2.4.2.1.

Odjel za prikupljanje i analizu rizika

3

2.4.2.2.

Odjel za postupanje po rizicima

3

Glavno tajništvo – UKUPNO

90

3.

UPRAVA ZA INVESTICIJE, INDUSTRIJU I INOVACIJE

 

 

Neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

3.1.

Sektor za investicije i poduzetničku infrastrukturu

1

3.1.1.

Služba za poticanje investicija

1

3.1.1.1.

Odjel za sustav potpora investitorima

5

3.1.1.2.

Odjel za nadzor sustava potpora investitorima

5

3.1.2.

Služba za poduzetničku infrastrukturu

8

3.2.

Sektor za industrijsku politiku

1

3.2.1.

Služba za tehničko zakonodavstvo, održivi razvoj i offset

1

3.2.1.1.

Odjel za offset

5

3.2.1.2.

Odjel za tehničko zakonodavstvo i održivi razvoj

4

3.2.2.

Služba za industrijsku politiku

1

3.2.2.1.

Odjel za restrukturiranje industrije

5

3.2.2.2.

Odjel za razvitak industrije, analitiku i izvještavanje

5

3.2.3.

Služba za strateške investicijske projekte

8

3.3.

Sektor za rudarstvo

1

 

Neposredno u Sektoru, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

3.3.1.

Služba za upravne poslove u rudarstvu

1

3.3.1.1.

Odjel upravnih poslova za mineralne sirovine

3

3.3.1.2.

Odjel upravnih poslova za mineralne sirovine za proizvodnju građevnog materijala

4

3.3.2.

Služba za gospodarske poslove u rudarstvu

1

3.3.2.1.

Odjel za gospodarske poslove u rudarstvu za mineralne sirovine

3

3.3.2.2.

Odjel za gospodarske poslove u rudarstvu za mineralne sirovine za proizvodnju građevnog materijala

3

3.4.

Sektor za inovacijsku politiku

1

3.4.1.

Služba za pripremu i praćenje poticanja istraživanja, razvoja i inovacija

1

3.4.1.1.

Odjel za financijsku podršku inovacijskim procesima

4

3.4.1.2.

Odjel za europske i međunarodne inovacijske programe

3

3.4.2.

Služba za unapređenje inovacijskog sustava

1

3.4.2.1.

Odjel za inovacijsku infrastrukturu i nefinancijske instrumente za poticanje inovacija

4

3.4.2.2.

Odjel za analize, izradu i praćenje strategija za poticanje istraživanja, razvoja i inovacija

4

3.4.2.3.

Odjel za provedbu EU projekata

5

Uprava za investicije, industriju i inovaciju – UKUPNO

91

4.

UPRAVA ZA TRGOVINU I UNUTARNJE TRŽIŠTE

 

 

Neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

4.1.

Sektor za trgovinu i tržište

1

4.1.1.

Služba za unapređenje trgovine i tržišta

1

4.1.1.1.

Odjel za trgovinu, tržište i drugostupanjski postupak

4

4.1.1.2.

Odjel za oružje i dozvole

4

4.1.2.

Služba za digitalno gospodarstvo

8

4.2.

Sektor za robe, usluge i zaštitu potrošača

1

4.2.1.

Služba za robe na unutarnjem tržištu i centar SOLVIT

1

4.2.1.1.

Odjel za notifikaciju i centar SOLVIT

4

4.2.1.2.

Odjel za usklađivanje tehničkog zakonodavstva

3

4.2.2.

Služba za usluge i Centar unutarnjeg tržišta EU

1

4.2.2.1.

Odjel za usklađivanje zakonodavstva i IMI sustav

4

4.2.2.2.

Odjel za međunarodnu suradnju i Centar unutarnjeg tržišta EU

3

4.2.3.

Služba za politiku zaštite potrošača

1

4.2.3.1.

Odjel za zaštitu potrošača

4

4.2.3.2.

Odjel za Europski potrošački centar (ECC)

5

Uprava za trgovinu i unutarnje tržište – UKUPNO

46

5.

UPRAVA ZA PODUZETNIŠTVO I OBRT

 

 

Neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

5.1.

Sektor za unapređenje i razvoj poduzetništva i obrta

1

5.1.1.

Služba za programiranje i poticanje poduzetništva i obrta

1

5.1.1.1.

Odjel za pripremu i programiranje projekata

3

5.1.1.2.

Odjel za financijsku podršku poduzetništvu i obrtu

3

5.1.2.

Služba za strukovno obrazovanje, klastere i zadruge

1

5.1.2.1.

Odjel za strukovno obrazovanje i nadzor

3

5.1.2.2.

Odjel za klastere i zadruge

3

5.1.3.

Služba za provedbu programa i projekata u obrazovanju

1

5.1.3.1.

Odjel za pripremu i praćenje programa i projekata

3

5.1.3.2.

Odjel za provedbu programa i projekata

3

5.2.

Sektor za upravno-pravne poslove i registre u obrtu i poduzetništvu

1

5.2.1

Služba za upravno-pravne poslove u obrtu i poduzetništvu

1

5.2.1.1.

Odjel za upravno-pravne poslove u obrtu

3

5.2.1.2.

Odjel za upravno-pravne poslove u poduzetništvu

3

5.2.2.

Služba za razvoj i održavanje registara u obrtu i poduzetništvu

5

Uprava za poduzetništvo i obrt – UKUPNO

36

6.

UPRAVA ZA PROGRAME I PROJEKTE EUROPSKE UNIJE

 

 

Neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

6.1.

Sektor za programiranje, praćenje i financijsko upravljanje

1

6.1.1.

Služba za pripremu programa poticanja istraživanja, razvoja i inovacija

6

6.1.2.

Služba za pripremu programa u poduzetništvu

1

6.1.2.1.

Odjel za poduzetničku potpornu infrastrukturu

4

6.1.2.2.

Odjel za projekte u poduzetništvu

5

6.1.3.

Služba za financijsko upravljanje

1

6.1.3.1.

Odjel za pripremu i praćenje proračuna

4

6.1.3.2.

Odjel za plaćanja

5

6.1.4.

Služba za praćenje i evaluaciju programa.

1

6.1.4.1

Odjel za praćenje

4

6.1.4.2.

Odjel za evaluaciju i analitiku

4

6.2.

Sektor za odabir, ugovaranje i provedbu projekata

1

6.2.1.

Služba za provjeru prihvatljivosti projekata

10

6.2.2.

Služba za ocjenjivanje kvalitete projekata istraživanja, razvoja i inovacija

10

6.2.3.

Služba za ocjenjivanje kvalitete projekata u poduzetništvu

10

6.2.4.

Služba za ugovaranje

1

6.2.4.1.

Odjel za ugovaranje I

5

6.2.4.2.

Odjel za ugovaranje II

7

6.2.5.

Služba za provedbu projekata

6

6.3.

Sektor za kontrolu kvalitete i podršku sustavu

1

6.3.1.

Služba za kontrolu kvalitete

1

6.3.1.1.

Odjel za kontrolu kvalitete natječajne dokumentacije

4

6.3.1.2.

Odjel za kontrolu kvalitete postupka odabira

7

6.3.2.

Služba za podršku sustavu

1

6.3.2.1.

Odjel za tehničku pomoć

4

6.3.2.2.

Odjel za horizontalna pitanja

4

6.4.

Služba za EU politike teritorijalne suradnje i makroregionalnog razvoja

5

Uprava za programe i projekte Europske unije – UKUPNO

114

7.

UPRAVA ZA POLITIKU JAVNE NABAVE

 

 

Neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

7.1.

Sektor za stručnu pomoć i nadzor

1

7.1.1.

Služba za stručnu pomoć

1

7.1.1.1.

Odjel za davanje mišljenja

3

7.1.1.2.

Odjel za pripremu i izradu provedbenih alata

3

7.1.2.

Služba za nadzor

1

7.1.2.1.

Odjel za provedbu nadzora

3

7.1.2.2.

Odjel za praćenje i analizu nepravilnosti

4

7.2.

Sektor za unapređenje sustava i međunarodnu suradnju

1

7.2.1.

Služba za međunarodnu suradnju, razvoj i usklađivanje sustava

8

7.2.2.

Služba za praćenje, analitiku i izvješćivanje

1

7.2.2.1.

Odjel za elektroničku javnu nabavu

3

7.2.2.2.

Odjel za analitiku i izvješćivanje

3

7.2.3.

Služba za izobrazbu

8

Uprava za politiku javne nabave – UKUPNO

41

8.

UPRAVA ZA INSPEKCIJSKE POSLOVE U GOSPODARSTVU

 

 

Neposredno u Upravi, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

8.1.

Sektor tržišne inspekcije

1

 

– neposredno u Sektoru, izvan sastava nižih ustrojstvenih jedinica

1

8.1.1.

Služba zaštite ekonomskih interesa potrošača

8

8.1.2.

Služba sigurnosti proizvoda

8

8.1.3.

Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Rijeci

1

 

– neposredno u sjedištu PJ, izvan Ispostava

10

Ispostave 1. – 6.

 

1. Ispostava Krk – samostalni izvršitelj

1

2. Ispostava Delnice – samostalni izvršitelj

1

3. Ispostava Gospić – samostalni izvršitelj

2

4. Ispostava Poreč – samostalni izvršitelj

3

5. Ispostava Pula – samostalni izvršitelj

3

6. Ispostava Pag – samostalni izvršitelj

1

Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Rijeci – ukupno

22

8.1.4.

Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Splitu

1

 

– neposredno u sjedištu PJ, izvan Ispostava

16

Ispostave 1. – 5.

 

1. Ispostava Dubrovnik – samostalni izvršitelj

2

2. Ispostava Metković – samostalni izvršitelj

2

3. Ispostava Makarska – samostalni izvršitelj

2

4. Ispostava Šibenik – samostalni izvršitelj

3

5. Ispostava Zadar – samostalni izvršitelj

4

Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Splitu – ukupno

30

8.1.5.

Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Osijeku

1

 

– neposredno u sjedištu PJ, izvan Ispostava

13

Ispostave 1 – 7.

 

1. Ispostava Virovitica – samostalni izvršitelj

2

2. Ispostava Nova Gradiška – samostalni izvršitelj

1

3. Ispostava Požega – samostalni izvršitelj

1

4. Ispostava Našice – samostalni izvršitelj

2

5. Ispostava Županja – samostalni izvršitelj

1

6. Ispostava Vukovar – samostalni izvršitelj

2

7. Ispostava Slavonski Brod – samostalni izvršitelj

3

Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Osijeku – ukupno

26

8.1.6.

Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Varaždinu

1

 

– neposredno u sjedištu PJ, izvan Ispostava

9

Ispostave 1 – 4.

 

1. Ispostava Križevci – samostalni izvršitelj

2

2. Ispostava Zabok – samostalni izvršitelj

3

3. Ispostava Koprivnica – samostalni izvršitelj

2

4. Ispostava Čakovec – samostalni izvršitelj

3

Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Varaždinu – ukupno

20

8.1.7.

Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Zagrebu

1

 

– neposredno u sjedištu PJ, izvan Ispostava

16

Ispostave 1 – 5.

 

1. Ispostava Karlovac – samostalni izvršitelj

3

2. Ispostava Novska – samostalni izvršitelj

2

3. Ispostava Daruvar – samostalni izvršitelj

3

4. Ispostava Sisak – samostalni izvršitelj

2

5. Ispostava Bjelovar – samostalni izvršitelj

3

Područna jedinica – Služba inspekcijskog nadzora u Zagrebu – ukupno

30

8.2.

Sektor nadzora u području rudarstva i opreme pod tlakom

1

 

– neposredno u Sektoru izvan sustava nižih ustrojstvenih jedinica

1

8.2.1.

Služba nadzora u području rudarstva

1

 

- neposredno u Službi izvan nižih ustrojstvenih jedinica

2

 

Područna jedinica Rijeka-samostalni izvršitelj

2

 

Područna jedinica Split-samostalni izvršitelj

3

 

Područna jedinica Osijek-samostalni izvršitelj

1

 

Područna jedinica Varaždin-samostalni izvršitelj

1

 

Područna jedinica Zagreb-samostalni izvršitelj

2

8.2.2.

Služba nadzora u području opreme pod tlakom

1

 

– neposredno u Službi izvan nižih ustrojstvenih jedinica

1

 

– neposredno u sjedištu PJ Rijeka

2

 

– neposredno u sjedištu PJ Split

1

 

– neposredno u sjedištu PJ Osijek

1

 

– neposredno u sjedištu PJ Varaždin

1

 

– neposredno u sjedištu PJ Zagreb

2

 

Sektor ukupno

23

8.3.

Služba nadzora u području gospodarenja otrovnim kemikalijama

1

 

Područna jedinica Rijeka – samostalni izvršitelj

1

 

Područna jedinica Split – samostalni izvršitelj

1

 

Područna jedinica Osijek – samostalni izvršitelj

1

 

Područna jedinica Varaždin – samostalni izvršitelj

1

 

Područna jedinica Zagreb – samostalni izvršitelj

1

8.4.

Služba za unutarnji nadzor i zastupanje pred sudovima

1

 

– neposredno u Službi, izvan nižih ustrojstvenih jedinica

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Rijeka – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Split – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Osijek – samostalni izvršitelj

2

 

– u sjedištu Područne jedinice Varaždin – samostalni izvršitelj

1

 

– u sjedištu Područne jedinice Zagreb – samostalni izvršitelj

1

Uprava za inspekcijske poslove u gospodarstvu – UKUPNO

184

9.

RAVNATELJSTVO ZA ROBNE ZALIHE

 

 

– neposredno u Ravnateljstvu izvan sustava nižih ustrojstvenih jedinica

1

9.1.

Služba za kontrolu i popunu Bilance

1

9.1.1.

Odjel za prehrambene proizvode

4

9.1.2.

Odjel za neprehrambene i industrijske proizvode

3

9.2.

Služba za financijsko-računovodstvene, analitičko-planske i pravne poslove

9

Ravnateljstvo za robne zalihe – UKUPNO

18

10.

SAMOSTALNA SLUŽBA ZA UNUTARNJU REVIZIJU

8

11.

SAMOSTALNA SLUŽBA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU I INFORMIRANJE

5

12.

SAMOSTALNA SLUŽBA ZA EUROPSKE I MEĐUNARODNE POSLOVE

10

13.

SAMOSTALNA SLUŽBA ZA UNAPREĐENJE POSLOVNE KLIME

1

13.1.

Odjel za analitičku i metodološku podršku

4

13.2.

Odjel za podršku poslovnom sektoru i europsku suradnju

4

Samostalna služba za unapređenje poslovne klime – UKUPNO

9

MINISTARSTVO GOSPODARSTVA, PODUZETNIŠTVA I OBRTA

666

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Copyright © Ante Borić