Baza je ažurirana 17.10.2025. zaključno sa NN 103/25 EU 2024/2679
Poslovni broj Sp-206/2025-4
Republika Hrvatska
Općinski sud u Rijeci
Stalna služba u Delnicama
Tina Ujevića 1
51300 Delnice
U I M E R E P U B L I K E H R V A T S K E
R J E Š E N J E
Općinski sud u Rijeci, po višoj sudskoj savjetnici specijalisti Višnji Šepelj, u jednostavnom postupku stečaja nad imovinom potrošača IĆ, [adresa], OIB: [osobni identifikacijski broj], odlučujući o prijedlogu FINA-e za provedbu jednostavnog postupka stečaja nad imovinom potrošača, 17. lipnja 2025.,
r i j e š i o j e
Odbacuje se prijedlog FINA-e za provedbu jednostavnog postupka stečaja nad imovinom potrošača IĆ, [adresa], OIB: [osobni identifikacijski broj].
Obrazloženje
1. Ovaj sud je 25. veljače 2025. zaprimio prijedlog Financijske agencije (dalje u tekstu: FINA) za provođenje jednostavnog postupka stečaja nad imovinom potrošača IĆ, [adresa], OIB: [osobni identifikacijski broj] (dalje u tekstu: potrošač), uz obavijest FINA-e kako se potrošač u roku od 15 dana od dana dostave poziva nije očitovao je li suglasan da se provede jednostavni postupak stečaja nad njegovom imovinom.
2. Odredbom članka 79.c stavak 2. Zakona o stečaju potrošača („Narodne novine“, broj 100/15 i 67/18, dalje u tekstu: ZSP) propisano je kako se smatra da je potrošač suglasan da se može provesti jednostavni postupak stečaja potrošača nad njegovom imovinom ako se u roku od 15 dana od dostave poziva nije očitovao je li suglasan da se provede jednostavni postupak stečaja nad njegovom imovinom.
3. Sud je utvrdio kako je prijedlogu FINA-e naknadno priloženo i dostavljeno očitovanje-podnesak potrošača od 3. ožujka 2025. Uvidom u navedeno očitovanje utvrđeno je da je potrošač uskratio suglasnost za provođenjem jednostavnog postupka stečaja nad njegovom imovinom.
4. Članak 79.e stavak 2. ZSP-a propisuje da će sud odbaciti prijedlog za provedbu jednostavnog postupka stečaja potrošača ako se potrošač očitovao da nije suglasan da se provede jednostavan postupak stečaja nad njegovom imovinom, slijedom čega je odlučeno kao u izreci ovog rješenja.
Delnice, 17. lipnja 2025.
Viša sudska savjetnica specijalist:
Višnja Šepelj
Uputa o pravnom lijeku:
Protiv ovog rješenja pravo na žalbu ima potrošač (članak 79. e. stavak 3. ZSP) u roku od 15 dana računajući od proteka osmoga dana od dana objave rješenja na mrežnoj stranici e-Oglasna ploča sudova. Žalba se podnosi ovom sudu u tri primjerka, a o žalbi odlučuje nadležni županijski sud.
DNA:
1. e-oglasna ploča
2. potrošaču
3. FINA
Pogledajte npr. Zakon o radu
Zahvaljujemo na odazivu :) Sav prihod ide u održavanje i razvoj.