Baza je ažurirana 17.10.2025. zaključno sa NN 103/25 EU 2024/2679

Pristupanje sadržaju

Poslovni broj: Sp-178/2025-5

REPUBLIKA HRVATSKA

OPĆINSKI SUD U RIJECI

Rijeka, Žrtava fašizma 7

U  I M E  R E P U B L I K E  H R V A T S K E

R J E Š E N J E

Općinski sud u Rijeci, po višoj sudskoj savjetnici Vesni Dabo Gustin, u jednostavnom postupku stečaja nad imovinom potrošača DG, [adresa], OIB: [osobni identifikacijski broj] odlučujući o prijedlogu FINA-e za provedbu jednostavnog postupka stečaja nad imovinom potrošača, 23. srpnja 2025.

r i j e š i o  j e

Odbacuje se prijedlog FINA-e za provedbu jednostavnog postupka stečaja nad imovinom potrošača DG, [adresa], OIB: [osobni identifikacijski broj]

Obrazloženje

1. Dana 11. veljače 2025. ovaj sud je zaprimio prijedlog Financijske agencija (dalje u tekstu: FINA) za provođenje jednostavnog postupka stečaja nad imovinom potrošača DG, [adresa], OIB: [osobni identifikacijski broj] (dalje u tekstu: potrošač), uz obavijest FINA-e kako se potrošač očitovao da je suglasan i predložio pokretanje postupka i u odnosu na vjerovnike koji su nakon slanja Poziva povukli osnovu za plaćanje.

2. Odredbom članka 79.c stavak 2. ZSP-a propisano je kako se smatra da je potrošač suglasan da se može provesti jednostavni postupak stečaja potrošača nad njegovom imovinom ako se u roku od 15 od dana od dostave poziva nije očitovao je li suglasan da se provede jednostavni postupak stečaja nad njegovom imovinom.

3. Međutim, prijedlogu FINA-e naknadno je 22. srpnja 2025. priloženo očitovanje potrošača iz kojega je razvidno da je potrošač uskratio suglasnost na provođenjem jednostavnog postupka stečaja nad njegovom imovinom.

4. Članak 79.e stavak 2. ZSP-a propisuje da će sud odbaciti prijedlog za provedbu jednostavnog postupka stečaja potrošača ako se potrošač očitovao da nije suglasan da se provede jednostavan postupak stečaja nad njegovom imovinom, zbog čega je odlučeno kao u izreci ovog rješenja.

Rijeka, 23. srpnja 2025.

Viša sudska savjetnica:

Vesna Dabo Gustin

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ovog rješenja pravo na žalbu ima potrošač (članak 79. e. stavak 3. ZSP) u roku od 15 dana računajući od proteka osmoga dana od dana objave rješenja na mrežnoj stranici e-Oglasna ploča sudova. Žalba se podnosi ovom sudu u tri primjerka, a o žalbi odlučuje nadležni županijski sud.

DNA:

1. vjerovnici e-oglasna ploča

2. potrošač na adresu

3. potrošaču putem E-oglasne ploče

4. FINA

Za pristup ovom sadržaju morate biti prijavljeni te imati aktivnu pretplatu