Baza je ažurirana 08.05.2025.
zaključno sa NN 72/25
EU 2024/2679
1
30. Pp-2022/2022-6
Općinski sud u Čakovcu
Prekršajni odjel
Zrinsko-frankopanska 9
U IME REPUBLIKE HRVATSKE
PRESUDA
Općinski sud u Čakovcu, Prekršajni odjel, po sucu Draženu Bence, uz sudjelovanje zapisničarke Ljiljane Lehkec, u prekršajnom postupku protiv okrivljenika TD „P...... r…" j.d.o.o. za usluge, kao pravne osobe i J. M., kao odgovorne osobe, zbog prekršaja iz čl. 127. st. 1. i 2. toč. 1. Zakona o Državnom inspektoratu, čl. 172. st. 2. i 3. toč. 5. Zakona o mirovinskom osiguranju, čl. 10. st. 1. i 2. podst. e. Zakona o minimalnoj plaći i čl. 229. st. 1. i 2. toč. 34. Zakona o radu, pokrenutog optužnim prijedlogom Državnog inspektorata, Područni ured Varaždin, Ispostava u Čakovcu, Zrinsko-frankopanska 9, pod brojem Klasa: 116-02/22-01/5661, Ur.broj: 443-02-04-14/22-7 od 30. studenog 2022. godine, nakon provedene glavne i javne rasprave održane u prisutnosti okrivljenika i odsutnosti tužitelja, uz objavu 10. siječnja 2023. godine, u smislu čl. 183. Prekršajnog zakona („Narodne novine“ br. 107/07, 39/13, 157/13, 110/15, 70/17, 118/18),
p r e s u d i o j e
1. Okrivljenik: "P……. R…." j.d.o.o. sa sjedištem u D…….., M….. ulica 18, MBS ……….., OIB ……….., djelatnost: čišćenje zgrada, broj zaposlenika: 1, posluju s gubitkom, prekršajno nekažnjavana, ne vodi se drugi postupak protiv nje,
- kao pravna osoba,
2. Okrivljenica: J….. M….., kći Josipa i Ljubice rođ. Trstenjak, OIB ……….., ekonomist, zaposlena u 1. okr. pravnoj osobi "P…… …." j.d.o.o., rođ. …. u Čakovcu, s prebivalištem: D………, M….. br. 18, živi u izvanbračnoj zajednici, majka jednog djeteta, po narodnosti Hrvatica, državlj. RH, SSS, mjesečna primanja 4.700,00 kn, imovinske prilike loše, prekršajno nekažnjavana, ne vodi se drugi postupak protiv nje,
- kao odgovorna osoba
k r i v i s u
I. a) što nisu inspektorici rada omogućili obavljanje inspekcijskog nadzora jer nisu postupili po nalogu iz zapisnika o inspekcijskom nadzoru od 04.11.2022. godine i dostavili svu traženu dokumentaciju dana 15. studenog 2022. godine u 09,00 sati u prostorije Državnog inspektorata, Područnog ureda u Varaždinu, Ispostave u Čakovcu, Čakovec, Zrinsko-frankopanska 9, i to:
- Evidenciju o radnicima, Evidenciju o radnom vremenu za razdoblje od 01.05.2022. do dana nadzora, za L.. P… – obračun neisplaćene plaće za mjesec kolovoz 2022. godine, dokaz da je dostavljen obračun neisplaćene plaće za mjesec rujan 2022. godine, za J….. M…. – dokaz da je radniku dostavio radnopravnu dokumentaciju odnosno odjave HZMO i HZZO, obračune plaća za mjesec, svibanj, srpanj, kolovoz i rujan 2022. godine, dokaz da su obračuni za razdoblje od svibnja do rujna 2022. godine, dostavljeni radniku i dokaz da je plaća za mjesec svibanj, lipanj i srpanj 2022. godine isplaćena radniku,
b) okrivljenici nisu za L.. P….. iz Z……… 210A, koja je radila na poslovima čistačice u trgovačkom društvu P…… R…j.d.o.o. sa sjedištem u D…….., M…. ulica 18, u propisanom roku odnosno najkasnije prije početka rada odnosno zaključno do 13.07.2022. godine dostavili prijavu na obvezno mirovinsko osiguranje Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje, s obzirom da je navedena započela s radom dana 13.07.2022. godine, već su isto učinili dana 08.08.2022. godine,
- okrivljenici nisu za J….. M….. iz D…….., M….. 18, koja je radila na poslovima direktorice u trgovačkom društvu P….. R…. j.d.o.o. sa sjedištem u D…….., M….. ulica 18, u propisanom roku odnosno najkasnije prije početka rada odnosno zaključno do 27.10.2021. godine, dostavili prijavu na obvezno mirovinsko osiguranje Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje, s obzirom da je navedena započela sa radom dana 27.10.2021. godine, već su isto učinili dana 09.11.2021. godine,
- okrivljenici nisu za L.. P…… iz Z……… 210A, koja je radila na poslovima čistačice u trgovačkom društvu P…….. R… j.d.o.o. sa sjedištem u D………, M…….ulica 18, u propisanom roku odnosno najkasnije u roku od 24 sata nakon prestanka radnog odnosa zaključno do 16.10.2022. godine dostavili prijavu o prestanku osiguranja na obvezno mirovinsko osiguranje Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje, s obzirom da navedenoj prestao radni odnos dana 15.10.2022. godine, već su isto učinili dana 25.10.2022. godine,
c) okrivljenici nisu L.. P….. iz Z………. 210A, koja je radila na poslovima čistačice u trgovačkom društvu P……. R… j.d.o.o. sa sjedištem u D……, M….. ulica 18, isplatili plaću u roku dospjelosti navedenim zakonom propisane minimalne plaće za mjesec kolovoz 2022. godine, dana 30.09.2022. godine i za mjesec rujan 2022. godine, dana 31.10.2022. godine,
- okrivljenici nisu J…… M…… iz D, J…… K……. 39, koji je radio na poslovima voditelja u trgovačkom društvu P……. R….. j.d.o.o. sa sjedištem u D…….., M….. ulica 18, isplatili plaću u roku dospjelosti navedenim zakonom propisane minimalne plaće za mjesec kolovoz 2022. godine, dana 30.09.2022. godine i za mjesec rujan 2022. godine, dana 31.10.2022. godine,
d) okrivljenici nisu dostavili L.. P…… iz Z……… 210A, koja je radila na poslovima čistačice u trgovačkom društvu P……. R…. j.d.o.o. sa sjedištem u D…….., M….. ulica 18, obračun dugovane, a neisplaćene plaće za mjesec kolovoz 2022. godine, dana 30.09.2022. godine i za mjesec rujan 2022. godine, dana 31.10.2022. godine, odnosno isti su bili dužni do kraja mjeseca u kojem je dospjela naknada plaće odnosno isplata plaće dostaviti radniku obračun iznosa koji su bili dužni isplatiti,
- okrivljenici nisu dostavili J….. M….. iz D…….., J….. K……. 39, koji je radio na poslovima voditelja u trgovačkom društvu P…… R… j.d.o.o. sa sjedištem u D…….., M….. ulica 18, obračun dugovane, a neisplaćene plaće za mjesec kolovoz 2022. godine, dana 30.09.2022. godine i za mjesec rujan 2022. godine, dana 31.10.2022. godine, odnosno isti su bili dužni do kraja mjeseca u kojem je dospjela naknada plaće odnosno isplata plaće dostaviti radniku obračun iznosa koji su bili dužni isplatiti,
što je uočeno na temelju cjelokupno utvrđenog činjeničnog stanja i sastavljenog zapisnika o izvršenom inspekcijskom nadzoru poslodavca P…… R… j.d.o.o. i uvidom u radnopravnu dokumentaciju od dana 04.11.2022. i 15.11.2022. godine,
II. čime su počinili prekršaje i to pod:
a) - okrivljena pravna osoba iz čl. 63. st. 2. Zakona o Državnom inspektoratu ("Narodne novine" br. 115/18 i 117/21) kažnjiv po čl. 127. st. 1. toč. 1. istog Zakona,
- okrivljena odgovorna osoba iz čl. 63. st. 2. Zakona o Državnom inspektoratu ("Narodne novine" br. 115/18 i 117/21) kažnjiv po čl. 127. st. 1. u svezi st. 2. toč. 1. istog Zakona,
b) - okrivljena pravna osoba iz čl. 112. st. 1. toč. 2. i toč. 3. Zakona o mirovinskom osiguranju („Narodne novine“ br.157/13, 151/14, 33/15, 93/15 i 120/16, 18/18, 62/18,115/18, 102/19, 84/21 i 119/22), kažnjivo po čl. 172. st. 2. podst. 5. istog Zakona,
- okrivljena odgovorna osoba iz čl. 112. st. 1. toč. 2. i toč. 3. Zakona o mirovinskom osiguranju („Narodne novine“ br.157/13, 151/14, 33/15, 93/15 i 120/16, 18/18, 62/18,115/18, 102/19, 84/21 i 119/22), kažnjivo po čl. 172. st. 2. u svezi st. 3. podst. 5. istog Zakona,
c) – okrivljena pravna osoba iz čl. 6. Zakona o minimalnoj plaći (Narodne novine" br. 118/18 i 120/21), kažnjiv po čl. 10. st. 1. podst. e. istog Zakona,
- okrivljena odgovorna osoba iz čl. 6. Zakona o minimalnoj plaći (Narodne novine" br. 118/18 i 120/21), kažnjiv po čl. 10. st. 1. u svezi st. 2. podst. e. istog Zakona,
d) – okrivljena pravna osoba iz čl. 93. st. 2. Zakona o radu ("Narodne novine" br. 93/14, 127/17 i 98/19), kažnjiv po čl. 229. st. 1. toč. 34. istog Zakona,
- okrivljena odgovorna osoba iz čl. 93. st. 2. Zakona o radu ("Narodne novine" br. 93/14, 127/17 i 98/19), kažnjiv po čl. 229. st. 1.u svezi st. 2. toč. 34. istog Zakona,
pa im se temeljem istog propisa, a primjenom čl. 33. i 37. Prekršajnog zakona,
u t v r đ u j e
III. NOVČANA KAZNA za prekršaj pod:
a) - okrivljenoj pravnoj osobi u iznosu od 1327,23 eura (tisuću tristo dvadeset sedam eura i dvadeset tri centi)1 / 10.000,00 kn (deset tisuća kuna),
- odgovornoj osobi u iznosu od 265,45 eura (dvjesto šezdeset pet eura i četrdeset pet centi)1 / 2.000,00 kn (četiri tisuće kuna),
b) - okrivljenoj pravnoj osobi u iznosu od 300,00 eura (tristo eura)1 / 2.260,35 kn (dvije tisuće dvjesto šezdeset kuna i trideset pet lipa)
- odgovornoj osobi u iznosu od 100,00 eura (sto eura)1 / 753,45 kn (sedamsto pedeset tri kune i četrdeset pet lipa)
c) okrivljenoj pravnoj osobi u iznosu od 1327,23 eura (tisuću tristo dvadeset sedam eura i dvadeset tri centi)1 / 10.000,00 kn (deset tisuća kuna),
- odgovornoj osobi u iznosu od / 398,17 eura (tristo devedeset osam eura i sedamnaest centi)1 / 3.000,00 kn (tri tisuće kuna),
d) okrivljenoj pravnoj osobi u iznosu od 2000,00 eura (dvije tisuće eura)1 / 15.069,00 (petnaest tisuća šezdeset devet kuna),
- odgovornoj osobi u iznosu od 500 eura (petsto eura)1 / 3.767,25 kn (tri tisuće sedamsto šezdeset sedam kuna i dvadeset pet lipa),
te im se temeljem čl. 39. Prekršajnog zakona,
i z r i č e
ukupna novčana kazna za pravnu osobu u iznosu od 4954,46 eura (četiri tisuće devetsto pedeset četiri eura i četrdeset šest centi)1 / 37.329,38 (trideset sedam tisuća tristo dvadeset devet kuna i trideset osam lipa), te za odgovornu osobu u iznosu od 1263,62 eura (tisuću dvjesto šezdeset tri eura i šezdeset dva centa)1 / 9.520,74 kn (devet tisuća šesto dvadeset kuna i sedamdeset četiri lipe).
Okrivljenici su dužni platiti novčanu kaznu temeljem čl. 33. st. 10. Prekršajnog zakona, u roku od 90 dana od dana pravomoćnosti ove presude.
Temeljem čl. 152. st. 3. Prekršajnog zakona smatrat će se da je novčana kazna u cjelini plaćena ako okrivljenici plate dvije trećine izrečene novčane kazne u roku koji im je određen za plaćanje.
Ukoliko okrivljenici ne uplate u određenom roku novčanu kaznu ista će se temeljem čl. 34. st. 1. Prekršajnog zakona naplatiti prisilno.
IV. Temeljem čl. 139. st. 3. u svezi čl. 138. st. 1. i 2. Prekršajnog zakona okrivljenici su dužni platiti troškove prekršajnog postupka u iznosu od 26,54 eura (dvadeset šest eura i pedeset četiri centi)1 / 200,00 kn (dvjesto kuna) s v a k i , u roku od 90 dana od pravomoćnosti ove presude, u protivnom će se isti naplatiti prisilnim putem.
Obrazloženje
1. Državni inspektorat, Područni ured Varaždin, Ispostava u Čakovcu Zrinsko-frankopanska 9, pod brojem KLASA: 116-02/22-01/5661, URBROJ: 443-02-04-14-22-7 od 30. studenog 2022. godine, podnio je optužni prijedlog protiv okrivljenika P…… R… j.d.o.o., kao pravne osobe i J….. M….., kao odgovorne osobe, zbog prekršaja činjenično i pravno opisanih u izreci presude.
2. Okrivljenica J….. M….. ispitana je u ime pravne osobe, te kao odgovorna osoba. U obrani je iskazala da su navodi iz optužnog prijedloga u cijelosti točni. Naime, točno je da djelomično nisu postupili po nalogu iz zapisnika o inspekcijskom nadzoru od dana 4.11.2022. godine i dostavili svu traženu dokumentaciju dana 15.11.2022. godine u 9,00 sati u prostorije Državnog inspektorata. Pozivu se odazvala, no međutim, donijela je samo djelomično dokumentaciju na uvid, tako da nije donijela na uvid tražene podatke o isplatama plaća. Isto tako nije donijela na uvid inspektorici evidenciju o radnom vremenu od 01.05.2022. do dana nadzora za radnicu L.. P….. kao i obračun neisplaćene plaće za mjesec kolovoz 2022. godine, kao i dokaz da je dostavljen obračun neisplaćene plaće za mjesec rujan 2022. godine za radnika J….. M…... Također nije dostavila radno pravnu dokumentaciju odnosno odjave HZMO i HZZO, te obračune plaća za mjesec svibanj, srpanj, kolovoz i rujan 2022. godine odnosno dokaz da su navedeni obračuni plaća dostavljeni radniku kao i dokaz da je plaća za mjesec svibanj, lipanj i srpanja 2022. isplaćena radniku J….. M…... Nadalje, je točno da za radnicu L.. P….. iz Z……… koja je radila na poslovima čistačice u okrivljenoj pravnoj osobi, nisu u propisanom roku odnosno najkasnije prije početka rada odnosno zaključno do 13.07.2022. godine, dostavili prijave na obvezno mirovinsko osiguranje kada je ista započela sa radom, već je isto učinjeno dana 8.8.2022. godine. Također za nju kao odgovornu osobu prijava HZMIO nije izvršena najkasnije prije početka rada odnosno zaključno do 27.10.2021. godine kada je započela sa radom već je isto učinjeno 9.11.2021. godine. Nadalje, za radnicu L.. P….. u propisanom roku odnosno najkasnije u roku od 24 sata nakon prestanka radnog odnosa zaključno do 16.10.2022. godine nije dostavljena prijava o prestanku osiguranja na obvezno mirovinsko osiguranje budući je istoj prestao radni odnos 15.10.2022., već je isto učinjeno dana 25.10.2022. godine. Naime, do naprijed navedenih propusta došlo je uslijed neadekvatnog rada knjigovodstva koji su zakasnili sa prijavama odnosno odjavama, to iz razloga što su imali nekakve neriješene financijske odnose, pa su im čak isti uskratili dokumentaciju, dok ne isplate zaostatke njihovih potraživanja. Međutim, činjenica jeste da je ona angažirala predmetno knjigovodstvo kao odgovorna osoba.
Glede toč. 3. optužnog prijedloga, također je točno da radnici L.. P….. nije isplaćena plaća u roku dospjelosti navedenim zakonom propisane minimalne plaće za mjesec kolovoz 2022. do dana 30.09.2022. i za mjesec rujan 2022. do dana 31.10.2022. godine. Isto tako radniku J….. M….. koji je radio na poslovima voditelja u okrivljenoj pravnoj osobi nije isplaćena plaća u roku dospjelosti navedenim zakonom u visini propisane minimalne plaće za mjesec kolovoz 2022. do 30.09.2022. i za mjesec rujan 2022. do 31.10.2022. godine.
Vezano uz toč. 4. optužnog prijedloga točno je da radnici L.. P….. koja je radila na poslovima čistačice u okrivljenoj pravnoj osobi obračun dugovane, a neisplaćene plaće za mjesec kolovoz 2022. godine do dana 30.09.2022. godine i za mjesec rujan 2022. do dana 31.10.2022. godine nisu uručeni do kraja mjeseca u kojem je dospjela naknada plaće odnosno isplata plaće koju su bili dužni isplatiti. Navedeno se također odnosi i na radnika J….. M….. kojem obračun dugovane, a neisplaćene plaće za mjesec kolovoz 2002. do 30.09.2022. i za mjesec rujan 2022. do 31.10.2022. godine nije uručen obzirom da su bili dužni isto uručiti do kraja mjeseca u kojem je dospjela naknada plaće odnosno isplata plaće.
Do svega naprijed navedenog došlo je iz razloga što je okrivljena pravna osoba došla u financijske teškoće, a kao što je navedeno došlo je i do nesporazuma sa knjigovodstvenim servisom zbog određenog dugovanja prema njima, te tako i do propusta glede prijava i odjava za naprijed navedene radnike.
Predlaže sudu da kod donošenja odluke uzme u obzir olakotne okolnosti i to priznanje prekršaja, prekršajnu nekažnjavanost, imovinske prilike, te objektivne okolnosti pod kojima je došlo do počinjenja prekršaja, a navedeno znači da okrivljena pravna osoba je došla u financijske teškoće zbog obaveza prema državnom proračunu na ime plaćanja doprinosa za mirovinsko i zdravstveno osiguranje koji su bili iznimno visoki, a sve prema uputama knjigovodstva koje je angažirala. Upravo radi navedenog je okrivljena pravna osoba došla u blokadu pa je došlo tako posljedično i do neisplate plaće radnicima te ostalih prekršaja. 1. Okrivljena pravna osoba još uvijek posluje, međutim, zbog toga što je u blokadi će se pokrenuti stečajni postupak zbog obaveza prema Državnom proračunu.
3. Tijekom dokaznog postupka sud je izvršio uvid i pročitao dokaze koji prileže sudskom spisu i to zapisnik o izvršenom nadzoru od dana 4.11.2022. str. 4-7 spisa, zapisnik od 15.11.2022. str. 8-13 spisa, obavijest počiniteljima str. 14-17 spisa, potvrde Ministarstva pravosuđa, Odjela za prekršajne evidencije str. 18-21 spisa.
4. Nakon provedenog dokaznog postupka, temeljem izričitog priznanja okrivljenika, te uvidom u dokaze, točnije dokumentaciju iz spisa, Sud je utvrdio postojanje krivnje na strani 1. i 2. okrivljenika za prekršaje koji im se stavljaju na teret, proglasio ih krivima i izrekao im kaznu kao u izreci ove presude.
4.1. Materijalna odredba čl. 63. st. 2. Zakona o Državnom inspektoratu propisuje: Smatra se da nadzirana pravna ili fizička osoba nije omogućila obavljanje inspekcijskog nadzora iz stavka 1. ovoga članka i ako se ne odazove pozivu za saslušanje u zakazano vrijeme odnosno ako u roku određenom u zapisniku inspektora ili roku određenom u pozivu za saslušanje stranke ne osigura uvid u proizvode, traženu poslovnu dokumentaciju i druge isprave potrebne za utvrđivanje činjeničnog stanja u započetu nadzoru. Odredbom čl. 127. st. 1. podst. 1. cit Zakona propisana je novčana kazna od 30.000,00 do 120.000,00 kuna za pravnu osobu, te je u st. 2. cit. Zakona propisana novčana kazna za odgovornu osobu u iznosu od 3.000,00 do 20.000,00 kuna.
4.2. Člankom 112. Zakon o mirovinskom osiguranju propisano je:
(1) Podatke za vođenje matične evidencije obveznici dostavljaju u slijedećim rokovima:
1. podatke o početku poslovanja, prestanku poslovanja i promjene u poslovanju obveznika doprinosa
- u roku od 24 sata od početka ili prestanka poslovanja, odnosno na dan izvršnosti rješenja o upisu ili brisanju u odgovarajući registar, u roku od 24 sata od nastale promjene u poslovanju obveznika doprinosa
2. podatke o početku osiguranja, za osiguranike iz čl. 9. st. 1. toč. 1.-7. ovoga Zakona – najranije osam dana prije početka rada, a najkasnije prije početka rada,
3. podatke o prestanku osiguranja, za osiguranike iz čl. 9. st. 1. toč. 1.-7. ovoa Zakona, u roku od 24 sata od prestanka rada, odnosno prestanka radnog odnosa.
Odredbom čl. 172. st. 2. toč. 5. i st. 3. istog Zakona propisana je novčana kazna u iznosu od 660,00 – 6630,00 eura za pravnu osobu, te od 130,00 – 1320,00 eura za odgovornu osobu.
4.3. Članak 6. Zakona o minimalnoj plaći propisuje:
(1) Visinu minimalne plaće za svaku kalendarsku godinu uredbom utvrđuje Vlada Republike Hrvatske, na prijedlog ministra nadležnog za rad (u daljnjem tekstu: ministar).
(2) Minimalna plaća ne može se utvrditi u iznosu manjem od iznosa koji je bio utvrđen za prethodnu godinu.
(3) Ministar će, imajući u vidu povećanje udjela minimalne plaće u prosječnoj brutoplaći isplaćenoj u pravnim osobama od siječnja do srpnja tekuće godine, uzimajući u obzir inflaciju, kretanje plaća, kretanje nezaposlenosti i zaposlenosti, demografska kretanja te ukupno stanje gospodarstva, a posebnu pozornost posvećujući djelatnostima s niskim plaćama i ugroženim skupinama zaposlenih, nakon konzultacija sa socijalnim partnerima, Vladi Republike Hrvatske predložiti visinu minimalne plaće.
(4) Redovite godišnje konzultacije sa socijalnim partnerima iz stavka 3. ovoga članka u pravilu se održavaju u rujnu i listopadu.
Odredbom čl. 10. st. 1. podst. e. propisana novčana kazna za pravnu osobu u iznosu od 60.000-100.000,00 kn, te za odgovornu osobu od 7.000,00 – 10.000,00 kn.
4.4. Materijalnom odredbom čl. 93. st. 2. Zakona o radu propisano je, da poslodavac koji na dan dospjelosti ne isplati plaću, naknadu plaće ili otpremninu ili ih ne isplati u cijelosti, dužan je do kraja mjeseca u kojem je dospjela isplata plaće, naknada plaće ili otpremnine, radniku dostaviti obračun iznosa koje je bio dužan isplatiti, dok je člankom 229. st. 1. toč. 34. cit. Zakona propisana novčana kazna od 8090,00 – 13270,00 eura za poslodavca pravnu osobu, a u st. 2. cit. članka novčana kazna od 920,00 - 1320,00 eura za odgovornu osobu.
5. Stoga je sud okrivljenike proglasio krivima i kod odmjere novčane kazne okrivljenicima uzeta je u obzir težina prekršaja, te sve okolnosti koje utječu na visinu kazne, pa je temeljem čl. 33. i 37. Prekršajnog zakona sud okrivljenicima izrekao novčane kazne ispod Zakonom propisanih minimalnih novčanih kazni za te prekršaje, smatrajući da će se i ovakvim kaznama postići svrha kažnjavanja, imajući u vidu olakotne okolnosti na strani okrivljenika i to, priznanje prekršaja, iskazano žaljenje zbog počinjenja prekršajnih djela, te dosadašnju nekažnjavanost prema potvrdi iz prekršajne evidencije Ministarstva pravosuđa, Odjela za prekršajne evidencije, odnosno objektivne okolnosti pod kojima su prekršaji počinjeni.
6. Izreka o troškovima postupka temelji se na odredbi čl. 139. st. 3. u svezi čl. 138. st. 1. i 2. Prekršajnog zakona, a troškovi su odmjereni u paušalnom iznosu razmjerno složenosti postupka i imovnom stanju okrivljenika u iznosu od 26,54 eura (dvadeset šest eura i pedeset četiri centi)1 / 200,00 kn (dvjesto kuna), svakome jer su ih izazvali prekršajem.
U Čakovcu, 10. siječnja 2023.
Zapisničarka Sudac
Ljiljana Lehkec Dražen Bence
UPUTA O PRAVU NA ŽALBU: Protiv presude je dopuštena žalba u roku od 8 dana od dana dostave prijepisa presude. Temeljem čl. 194. st. 2. Prekršajnog zakona žalba se može podnijeti samo zbog odluke o prekršajnopravnoj sankciji i drugim mjerama. Žalba se podnosi Općinskom sudu u Čakovcu, Prekršajni odjel, Zrinsko-frankopanska 9, u dva primjerka, a o žalbi odlučuje Visoki prekršajni sud u Zagrebu.
DOSTAVNA NAREDBA: 1. Okrivljenicima, 2. Tužitelju, 3. Za spis, 4. Za izvršenje. |
|
_________________________
1Fiksni tečaj konverzije 7,53450
Pogledajte npr. Zakon o radu
Zahvaljujemo na odazivu :) Sav prihod ide u održavanje i razvoj.