Baza je ažurirana 01.12.2025. zaključno sa NN 117/25 EU 2024/2679
Poslovni broj: 11 : Sp-204/2021-4
Republika Hrvatska
Općinski sud u Koprivnici
Stalna služba u Đurđevcu
Đurđevac, Đure Basaričeka 12
Poslovni broj: 11 : Sp-204/2021-4
U I M E R E P U B L I K E H R V A T S K E
R J E Š E NJ E
Općinski sud u Koprivnici, Stalna služba Đurđevac, po višoj sudskoj savjetnici Mandi Franjić, u jednostavnom postupku stečaja nad imovinom potrošača M. P., OIB …, …, 48350 M. G., odlučujući o prijedlogu Financijske agencije za provedbu jednostavnog postupka stečaja nad imovinom potrošača, dana 24. rujna 2021..
riješio je
I. Odbacuje se prijedlog FINA-e za provedbu jednostavnog postupka stečaja nad imovinom potrošača M. P., OIB …, .., 48350 M. G..
Obrazloženje
1. Dana 6. rujna 2021. ovaj sud je zaprimio prijedlog Financijske agencije (dalje u tekstu: FINA) za provedbu jednostavnog postupka stečaja nad imovinom potrošača M. P., OIB …, …, 48350 M. G. (dalje u tekstu: potrošač) uz obavijest FINA-e kako se potrošač u roku od 15 dana, od dana dostave poziva nije očitovao je li suglasan da se provede jednostavni postupak stečaja nad njegovom imovinom.
2. Odredbom članka 79.c stavak 2. Zakona o stečaju potrošača („Narodne novine“, broj 100/15 i 67/18, dalje u tekstu: ZSP) propisano je kako se smatra da je potrošač suglasan da se može provesti jednostavni postupak stečaja potrošača nad njegovom imovinom ako se u roku od 15 od dana od dostave poziva nije očitovao je li suglasan da se provede jednostavni postupak stečaja nad njegovom imovinom.
3. Međutim, prijedlogu FINA-e priloženo je očitovanje potrošača od 7. rujna 2021.
4. Uvidom u očitovanje potrošača utvrđeno je da je potrošač uskratio suglasnost na provođenjem jednostavnog postupka stečaja nad njegovom imovinom.
5. Članak 79. e. stavak 2. ZSP-a propisuje da će sud odbaciti prijedlog za provedbu jednostavnog postupka stečaja potrošača ako se potrošač očitovao da nije suglasan da se provede jednostavan postupak stečaja nad njegovom imovinom, zbog čega je odlučeno kao u izreci ovog rješenja.
Đurđevac, 24. rujna 2021.
Viša sudska savjetnica:
Manda Franjić, v.r.
UPUTA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ovog rješenja pravo na žalbu ima potrošač (članak 79. e. stavak 3. ZSP) u roku od 15 dana računajući od proteka osmoga dana od dana objave rješenja na mrežnoj stranici e-Oglasna ploča sudova. Žalba se podnosi ovom sudu u tri primjerka, a o žalbi odlučuje nadležni županijski sud.
DNA:
1. e-oglasna ploča
2. M. P., …, 48350 M. G.
3. FINA
1
Pogledajte npr. Zakon o radu
Zahvaljujemo na odazivu :) Sav prihod ide u održavanje i razvoj.