Baza je ažurirana 10.11.2025. zaključno sa NN 107/25 EU 2024/2679

Pristupanje sadržaju

Poslovni broj: 21. Pr-2057/2021-7

 

 

 

 

 

 

Republika Hrvatska Općinski sud u Osijeku

Europske avenije 7

Osijek

U I M E R E P U B L I K E H R V A T S K E

P R E S U D A

 

Općinski sud u Osijeku, po sutkinji Ljiljani Jakša kao sucu pojedincu, na
prijedlog više sudske savjetnice Lee Pihler, u pravnoj stvari tužitelja V.M. iz O.,

OIB: ..., zastupanog po punomoćniku M.B., odvjetniku iz O., protiv tuženika KBC

O., OIB: ..., radi isplate razlike plaće, nakon održane i zaključene glavne i

javne rasprave 9. lipnja 2021. u prisutnostipunomoćnika tužitelja,

T.P., odvjetničkog vježbenika iz odvjetničkog ureda M.B., odvjetnika iz O.

i punomoćnice tuženika I.Č.S., diplomirane pravnice, a objave 11. lipnja 2021.,

p r e s u d i o j e

 

  1.     Nalaže se tuženiku KBC iz O., OIB: ..., isplatiti tužitelju V.M. iz O., OIB:..., ukupan iznos od 5.609,77 kn bruto (slovima:pettisuća šestodevetkunasedamdesetsedamlipa), zajedno sa zakonskim zateznim kamatama kojeteku na iznose kako slijedi:

- na iznos od 440,90 kn od 16. veljače 2016. do isplate;
- na iznos od 440,90 kn od 16. ožujka 2016. do isplate;
- na iznos od 421,67 kn od 16. travnja 2016. do isplate;
- na iznos od 440,90 kn od 16. svibnja 2016. do isplate;
- na iznos od 440,90 kn od 16. lipnja 2016. do isplate;
- na iznos od 444,01 kn od 16. srpnja 2016. do isplate;
- na iznos od 440,90 kn od 16. kolovoza 2016. do isplate;
- na iznos od 441,04 kn od 16. rujna 2016. do isplate;
- na iznos od 441,25 kn od 16. listopada 2016. do isplate;
- na iznos od 440,90 kn od 16. studenog 2016. do isplate;
- na iznos od 440,90 kn od 16. prosinca 2016. do isplate;
- na iznos od 473,48 kn od 16. siječnja 2017. do isplate;





2

Poslovni broj: 21. Pr-2057/2021-7

- na iznos od 302,00 kn od 16. veljače 2017. do isplate;

izuzev na iznos poreza na dohodak i prireza porezu na dohodak sadržanih u svakom
pojedinom bruto iznosu, po stopi koja se određuje za svako polugodište, uvećanjem
prosječne kamatne stope na stanja kredita odobrenih na razdoblje dulje od godine
dana nefinancijskim trgovačkim društvima izračunate za referentno razdoblje koje
prethodi tekućem polugodištu uvećano za tri postotna poena, sve u roku od 15 dana.

II. Nalaže se tuženiku isplatiti tužitelju prouzročeni parnični trošak u iznosu od

2.812,50 kn (slovima:dvijetisućeosamstodvanaestkunapedesetlipa) zajedno sa
zakonskim zateznim kamatama tekućim od dana donošenja presude prvog stupnja,
odnosno od 11. lipnja 2021. do isplate, po stopi koja se određuje za svako
polugodište, uvećanjem prosječne kamatne stope na stanja kredita odobrenih na
razdoblje dulje od godine dana nefinancijskim trgovačkim društvima izračunate za
referentno razdoblje koje prethodi tekućem polugodištu uvećano za tri postotna
poena, sve u roku od 15 dana.

Obrazloženje

1. Tužitelj u tužbi podnesenoj putem punomoćnika kao radnik potražuje od
tuženika kao poslodavca isplatu razlike plaće za razdoblje od siječnja 2016. do
siječnja 2017. temeljem odredaba Izmjena i dopuna Dodatka Sporazuma o osnovici
za plaće u javnim službama od 26. listopada 2011. i Arbitražne odluke od 7. prosinca

2011. Tužitelj je u utuženom razdoblju bio zaposlen kod tuženika na radnom mjestu
medicinska sestra/tehničar u Zavodu za urologiju, a tuženik kao poslodavac
predstavlja javnu službu. Tuženik je tužitelju obračunavao sve plaće u utuženom
razdoblju s osnovicom od 5.108,84 kn, osim plaće za siječanj 2017. s osnovicom od

5.211,02 kn, umjesto s osnovicom od 5.415,37 kn. Slijedom navedenog tuženik je
obračunom plaće s nižom osnovicom pogrešno obračunao svaki element tužiteljeve
plaće za rad za utuženo razdoblje, pa je ukupan dug tuženika prema tužitelju s
osnove razlike plaće 5.609,77 kn bruto za sve plaće u utuženom razdoblju uvećano
za zakonske zatezne kamate za svaki mjesečni iznos neisplaćene plaće.

2. Tuženik u odgovoru na tužbu djelomično priznaje tužbeni zahtjev i to za
razdoblje od siječnja 2016. do prosinca 2016., a osporava pravnu osnovu, ali ne i
visinu tužbenog zahtjeva za siječanj 2017., jer je Vlada Republike Hrvatske donijela
Odluku o visini osnovice za obračun plaće u javnim službama od 29. prosinca 2016.,
koja je stupila na snagu 1. siječnja 2017. Stoga tuženik predlaže sudu djelomično
usvajanje tužbenog zahtjeva u odnosu na cijelu 2016., što tuženik i priznaje, te
odbijanje tužbenog zahtjeva u odnosu na siječanj 2017.

3. U podnesku od 17. svibnja 2021. tužitelj u odnosu na obračun osnovice za
siječanj 2017. ukazuje na produženu primjenu kolektivnog ugovora, sukladno čl. 199.
st. 1. Zakona o radu, slijedom čega se Odluka Vlade Republike Hrvatske od 29.
prosinca 2016. imala primijeniti po završetku razdoblja zakonom propisane
produžene primjene kolektivnog ugovora.



3

Poslovni broj: 21. Pr-2057/2021-7

4. U dokaznom postupku sud je izvršio uvid u obračunske isprave za isplatu
plaće, obračun razlike plaće, Sporazum o osnovici za plaće u javnim službama od

23. studenoga 2006., Dodatak Sporazumu o osnovici za plaću u javnim službama od

13. svibnja 2009., Izmjene i dopune Dodatka Sporazumu o osnovici za plaću u
javnim službama od 26. listopada 2011., Arbitražnu odluku od 7. prosinca 2011.,
Vjerodostojno tumačenje Izmjena i dopuna Dodatka Sporazumu o osnovici za plaću
u javnim službama od 28. prosinca 2012., Priopćenje za javnost Državnog zavoda za
statistiku od 28. kolovoza 2015. i 27. studenog 2015., Procjenu tromjesečnog bruto
domaćeg proizvoda za drugo i treće tromjesečje 2015.

5. Na temelju tako provedenog dokaznog postupka, ocjenjujući svaki dokaz
posebno i u međusobnoj vezi, sud nalazi tužbu i tužbeni zahtjev u cijelosti
osnovanim.

6. Naime, nesporno je da je tužitelj bio zaposlenik tuženika u utuženom
razdoblju, da tuženik kao poslodavac predstavlja javnu službu, da je tuženik
obračunavao plaću tužitelju po osnovici od 5.108,84 kn bruto za razdoblje od siječnja
2016. do prosinca 2016. i po osnovici od 5.211,02 kn bruto za siječanj 2017., što je
vidljivo i iz obračunskih isprava. Nije sporan ni tužiteljev izračun manje isplaćenih
plaća u utuženom razdoblju u iznosu od ukupno 5.609,77 kn bruto, ni podaci
Državnog zavoda za statistiku Republike Hrvatske o rastu bruto domaćeg proizvoda
za drugo i treće tromjesečje 2015. Tuženik priznaje potraživanje tužitelja za razdoblje
od siječnja 2016. do prosinca 2016.

7. Sporno je da li tužitelj ima pravo na obračun plaće po osnovici od 5.415,37 kn bruto za plaću za siječanj 2017.

8. Vlada Republike Hrvatske i Sindikat hrvatskih učitelja, Nezavisni sindikat
zaposlenih u srednjim školama Hrvatske, Nezavisni sindikat znanosti i visokog
obrazovanja, Sindikat zaposlenika u djelatnosti socijalne skrbi Hrvatske, Samostalni
sindikat zdravstva i socijalne skrbi Hrvatske, Hrvatski liječnički sindikat, Hrvatski
strukovni sindikat medicinskih sestara - medicinskih tehničara i Hrvatski sindikat
djelatnika u kulturi sklopili su 23. studenog 2006. Sporazum o osnovici za plaće u
javnim službama kojim su ugovorili da se osnovica za izračun plaće u javnim
službama za 2007., 2008. i 2009. godinu, povećava za 6% u odnosu na osnovicu za
izračun plaće koja se primjenjivala u prethodnoj godini.

9. Vlada Republike Hrvatske i gore navedeni sindikati javnih službi sklopili su 13.
svibnja 2009. Dodatak Sporazumu o osnovici za plaće u javnim službama. U čl. II
utvrđeno je da se danom potpisa ovog Sporazuma primjenjuje osnovica za izračun
plaća za javne službenike i namještenike iz 2008. u visini od 5.108,84 kn bruto. U čl.
III ugovoreno je da će u trenutku kad službeni pokazatelji Državnog zavoda za
statistiku Republike Hrvatske ukažu na poboljšanje stanja odnosno rast
međugodišnjeg realnog tromjesečnog BDP-a za dva tromjesečja uzastopno (u
odnosu na isto razdoblje prethodne godine) prosječno dva ili više posto (mjereno
aritmetičkom sredinom dvije stope realnog rasta međugodišnjeg tromjesečnog BDP-a
dva uzastopna tromjesečja) osnovica za obračun plaća u javnim službama iznositi

5.415,37 kn bruto.



4

Poslovni broj: 21. Pr-2057/2021-7

10. Nadalje, Vlada Republike Hrvatske i isti sindikati sklopili su 26. listopada 2011.
Izmjene i dopune Dodatka Sporazumu o osnovici za plaće u javnim službama, te je
izmijenjen čl. III, kojim je sada određeno da će osnovica za obračun plaća u javnim
službama iznositi 5.415,37 kn bruto za mjesec u kojem službeni pokazatelji Državnog
zavoda za statistiku Republike Hrvatske ukažu na poboljšanje stanja odnosno rast
međugodišnjeg realnog tromjesečnog BDP-a za dva tromjesečja uzastopno (u
odnosu na isto razdoblje prethodne godine) prosječno dva ili više posto (mjereno
aritmetičkom sredinom dvije stope realnog rasta međugodišnjeg tromjesečnog BDP-a
dva uzastopna tromjesečja) i da će se primjenjivati iza toga do prve sljedeće
promjene prema ovim Izmjenama i dopunama. Članak XI je također izmijenjen, te je
utvrđeno da se dodatak Sporazumu i ove Izmjene i dopune smatraju ugovorom na
određeno vrijeme u trajanju od pet godina s time da se ugovorne strane obvezuju u
dobroj vjeri pristupiti produljenju roka trajanja ovih izmjena i dopuna za godinu dana u
slučaju da u razdoblju od potpisivanja ovih izmjena i dopuna zaključno do kraja 2016.
bude zabilježen realni međugodišnji rast BDP-a manji od tri posto.

11. Arbitražnom odlukom od 7. prosinca 2011. usvojen je sadržaj Izmjena i
dopuna Dodatka Sporazumu o osnovici za plaće u javnim službama od 26. listopada

2011.

12. Vjerodostojno tumačenje Izmjena i dopuna Dodatka Sporazumu o osnovici za
plaću u javnim službama ne odnosi se na povrat osnovice, odnosno na čl. III Izmjena
i dopuna, kojim je određena visina osnovice od 5.415,37 kn bruto.

13. U čl. 2. Zakona o osnovici plaće u javnim službama (NN 39/09, 124/09)
propisano je da se osnovica plaće u javnim službama utvrđuje kolektivnim ugovorom
zaključenim između Vlade Republike Hrvatske i sindikata javnih službi, a ako
kolektivni ugovor nije potpisan do donošenja državnog proračuna Republike Hrvatske
za narednu godinu osnovicu plaće u javnim službama određuje Vlada Republike
Hrvatske posebnom odlukom. Odredbom čl. 3. istog zakona propisano je da se do
utvrđivanja nove osnovice plaće u javnim službama na temelju čl. 2. ovog zakona
primjenjuje osnovica plaće u javnim službama utvrđena Dodatkom Sporazumu o
osnovici za plaće u javnim službama, sklopljenim između Vlade Republike Hrvatske i
sindikata javnih službi 13. svibnja 2009.

14. Vlada Republike Hrvatske i sindikati javnih službi zaključili su 31. srpnja 2007.
Temeljni kolektivni ugovor za službenike i namještenike u javnim službama (NN
84/07). Odredbom čl. 49. st. 2 propisano je da osnovnu plaću zaposlenika čini
umnožak koeficijenta složenosti poslova radnog mjesta na koje je raspoređen i
osnovice za izračun plaće, uvećan za 0,5% za svaku navršenu godinu radnog staža,
a odredbom čl. 49. st. 4. propisano je da su Sporazum o osnovici za plaće u javnim
službama od 23. studenog 2006. i svi sporazumi koji iz njega proističu sastavni dio
ovog kolektivnog ugovora. Odredbom čl. 50. st. 1. propisano je da se plaća isplaćuje
jednom mjesečno za prethodni mjesec, s tim da razmak između dviju isplata ne smije
biti dulji od 30 dana.

15. Vlada Republike Hrvatske i sindikati javnih službi zaključili su 4. listopada
2010. Temeljni kolektivni ugovor za službenike i namještenike u javnim službama
(NN 115/10). Odredbom čl. 51. st. 2. propisano je da osnovnu plaću zaposlenika čini



5

Poslovni broj: 21. Pr-2057/2021-7

umnožak koeficijenta složenosti poslova radnog mjesta na koje je raspoređen i
osnovice za izračun plaće, uvećan za 0,5% za svaku navršenu godinu radnog staža,
a odredbom čl. 51. st. 4. propisano je da ugovorne strane zajednički utvrđuju da su
Dodatak Sporazumu o osnovici za plaće u javnim službama od 13. svibnja 2009. te
sve njegove izmjene i dopune ili novi sporazumi koji se na njega nastavljaju ili iz
njega proizlaze te Sporazum o dodacima na plaću u obrazovanju i znanosti od 25.
studenog 2006. važeći dokumenti koji se primjenjuju na način i u rokovima
određenim tim samim dokumentima. Odredbom čl. 52. st. 1. propisano je da se plaća
isplaćuje jednom mjesečno za prethodni mjesec, s tim da razmak između dviju
isplata ne smije biti dulji od 30 dana.

16. Vlada Republike Hrvatske i sindikati javnih službi zaključili su 12. prosinca

2012. Temeljni kolektivni ugovor za službenike i namještenike u javnim službama
(NN 141/12). Odredbom čl. 51. st. 2. ponovno je propisano je da osnovnu plaću
zaposlenika čini umnožak koeficijenta složenosti poslova radnog mjesta na koje je
raspoređen i osnovice za izračun plaće, uvećan za 0,5% za svaku navršenu godinu
radnog staža, a odredbom čl. 51. st. 4. propisano je da ugovorne strane zajednički
utvrđuju da su Dodatak Sporazumu o osnovici za plaće u javnim službama od 13.
svibnja 2009. te sve njegove izmjene i dopune ili novi sporazumi koji se na njega
nastavljaju ili iz njega proizlaze te Sporazum o dodacima na plaću u obrazovanju i
znanosti od 25. studenog 2006. važeći dokumenti koji se primjenjuju na način i u
rokovima određenim tim samim dokumentima. Odredbom čl. 52. st. 1. propisano je
da se plaća isplaćuje jednom mjesečno za prethodni mjesec, s tim da razmak između
dviju isplata ne smije biti dulji od 30 dana.

17. Prema čl. 49. Kolektivnog ugovora za djelatnost zdravstva i zdravstvenog
osiguranja (NN 143/13, 96/15) osnovica za izračun plaće utvrđivat će se
Sporazumom sindikata javnih službi i Vlade Republike Hrvatske.

18. Odlukom Vlade Republike Hrvatske od 29. prosinca 2016. (NN 123/16)
određeno je da se osnovica za obračun plaće u javnim službama utvrđuje u visi od

5.211,02 kn bruto i primjenjuje od 1. siječnja 2017., počevši s plaćom za siječanj

2017. koja će biti isplaćena u veljači 2017.

19. Prema čl. 192. st. 1. Zakon o radu (NN 93/14 - u nastavku teksta ZR)
kolektivnim ugovorom uređuju se prava i obveze stranaka koje su sklopile taj ugovor,
a može sadržavati i pravna pravila kojima se uređuje sklapanje, sadržaj i prestanak
radnih odnosa, pitanja socijalnog osiguranja te druga pitanja iz radnog odnosa ili u
vezi s radnim odnosom. Odredbom čl. 199. st. 1. ZR-a propisano je da se nakon
isteka roka na koji je sklopljen kolektivni ugovor, u njemu sadržana pravna pravila
kojima se uređuje sklapanje, sadržaj i prestanak radnog odnosa i dalje primjenjuju
kao dio prethodno sklopljenih ugovora o radu do sklapanja novog kolektivnog
ugovora, u razdoblju od tri mjeseca od isteka roka na koji je bio sklopljen kolektivni
ugovor, odnosno tri mjeseca od isteka otkaznog roka.

20. Iz priopćenja za javnost Državnog zavoda za statistiku Republike Hrvatske od

28. kolovoza 2015. proizlazi da je bruto domaći proizvod realno veći za 1,2% u
drugom tromjesečju 2015. u odnosu na isto tromjesečje 2014. Iz priopćenja od 27.



6

Poslovni broj: 21. Pr-2057/2021-7

studenog 2015. proizlazi da je bruto domaći proizvod realno veći za 2,8% u trećem tromjesečju 2015. u odnosu na isto tromjesečje 2014.

21. Iz Procjene tromjesečnog bruto domaćeg proizvoda za drugo i treće
tromjesečje 2015. vidljivo je da je bruto domaći proizvod realno veći za 1,2% u
drugom tromjesečju 2015. u odnosu na isto tromjesečje 2014., te da je bruto domaći
proizvod realno veći za 2,8% u trećem tromjesečju 2015. u odnosu na isto
tromjesečje 2014.

22. Prema odredbi čl. 45. st. 1., 2., 4. i 5. u vezi s čl. 14. Zakona o porezu na
dohodak (NN 177/04, 73/08, 114/11, 22/12, 144/12, 43/13, 120/13, 125/13, 148/13,
83/14, 143/14) i čl. 61. st. 1. i 9. Pravilnika o porezu na dohodak (NN 95/05, 96/06,
68/07, 146/08, 2/09, 9/09, 146/09, 123/10, 137/11, 61/12, 79/13, 157/14) plaćanje
poreza i prireza dospijeva s isplatom primitka od nesamostalnog rada.

23. Kako je prema podacima Državnog zavoda za statistiku Republike Hrvatske
utvrđeno da je u utuženom razdoblju došlo do rasta BDP-a za dva tromjesečja
uzastopno u odnosu na isto razdoblje prethodne godine prosječno dva ili više posto,
odnosno da je bruto domaći proizvod bio veći za 1,2% u drugom tromjesečju 2015. u
odnosu na isto tromjesečje 2014., te da je bruto domaći proizvod bio veći za 2,8% u
trećem tromjesečju 2015. u odnosu na isto tromjesečje 2014., što daje aritmetičku
sredinu od 2%, a imajući u vidu da su podaci za treće tromjesečje od 27. studenog

2015., sud nalazi da su se već tada ispunili uvjeti za primjenu čl. III Izmjena i dopuna
Dodatka Sporazumu o osnovici za plaće u javnim službama, kojima je određeno da
će osnovica za obračun plaća u javnim službama iznositi 5.415,37 kn bruto za
mjesec u kojem službeni pokazatelji Državnog zavoda za statistiku Republike
Hrvatske ukažu na poboljšanje stanja odnosno rast međugodišnjeg realnog
tromjesečnog BDP-a za dva tromjesečja uzastopno (u odnosu na isto razdoblje
prethodne godine) prosječno dva ili više posto (mjereno aritmetičkom sredinom dvije
stope realnog rasta međugodišnjeg tromjesečnog BDP-a dva uzastopna
tromjesečja), odnosno za primjenu više osnovice od 5.415,37 kn bruto u odnosu na
osnovicu od 5.108,84 kn bruto temeljem koje je tužitelju isplaćena plaća u razdoblju
od siječnja 2016. do prosinca 2016., što tuženik ni ne spori, kao i u odnosu na
osnovicu od 5.211,02 kn bruto temeljem koje je tužitelju isplaćena plaća za siječanj

2017.

24. U odnosu na prigovor tuženika da tužitelju ne pripada povećana osnovica za
siječanj 2017., sud nalazi da iako je Vlada Republike Hrvatske 29. prosinca 2016.
donijela Odluku kojom je određeno da se osnovica za obračun plaće u javnim
službama utvrđuje u visini od 5.211,02 kn bruto i primjenjuje od 1. siječnja 2017.,
počevši s plaćom za siječanj 2017. koja će biti isplaćena u veljači 2017., da se u
konkretnom slučaju primjenjuju pravila o produženoj primjeni kolektivnog ugovora
sukladno čl. 199. st. 1. ZR-a.

25. Naime, prema Izmjenama i dopunama Dodatka Sporazumu o osnovici za
plaće u javnim službama od 26. listopada 2011., koje su sastavni dio temeljnog
kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama, osnovica za
obračun plaća u javnim službama od 5.415,37 kn bruto primjenjivati će se do prve
sljedeće promjene prema ovim Izmjenama i dopunama, pri čemu se dodatak



7

Poslovni broj: 21. Pr-2057/2021-7

Sporazumu i ove Izmjene i dopune smatraju ugovorom na određeno vrijeme u
trajanju od pet godina, odnosno do 26. listopada 2016., a kako je odredbom čl. 199.
st. 1. ZR-a propisano da se nakon isteka roka na koji je sklopljen kolektivni ugovor, u
njemu sadržana pravna pravila kojima se uređuje sklapanje, sadržaj i prestanak
radnog odnosa i dalje primjenjuju kao dio prethodno sklopljenih ugovora o radu do
sklapanja novog kolektivnog ugovora, u razdoblju od tri mjeseca od isteka roka na
koji je bio sklopljen kolektivni ugovor, odnosno tri mjeseca od isteka otkaznog roka,
očito je da je primjena osnovice produljena do 26. siječnja 2017.

26. Obzirom na navedeno, sud smatra da tužitelju pripada ukupan iznos od

5.609,77 kn bruto (čl. 433. a st. 1. Zakona o parničnom postupku - NN 53/91, 91/92,
58/93, 112/99, 88/01, 117/03, 88/05, 2/07, 84/08, 123/08, 57/11, 148/11, 25/13,
89/14, 70/19 - u nastavku teksta ZPP) s pripadajućim zakonskim zateznim kamatama
sukladno čl. 29. st. 2. Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11,
78/15, 29/18 - u nastavku teksta ZOO) tekućim od dospijeća svakog pojedinog
iznosa do isplate, izuzev zakonskih zateznih kamata na porez na dohodak i prirez
poreza na dohodak, koji čine sastavne dijelove bruto plaće, a koji dospijevaju tek s
isplatom.

27. Odluka o trošku postupka temelji se na odredbi čl. 154. st. 1. ZPP-a, budući da
je tužitelj u cijelosti uspio u sporu, a odnosi se na trošak zastupanja tužitelja putem
odvjetnika. Tužitelju je kao opravdan priznat trošak sastava tužbe u iznosu od 750,00
kn sukladno Tbr. 7. t. 1. Tarife o nagradama i naknadi troškova za rad odvjetnika (NN
142/12, 103/14, 118/14, 107/15 - u nastavku teksta Tarifa), trošak sastava
obrazloženog podneska od 17. svibnja 2021. u iznosu od 750,00 kn (Tbr. 8. t. 1.
Tarife) i trošak zastupanja na ročištu 9. lipnja 2021. u iznosu od 750,00 kn (Tbr. 9. t.
1. Tarife), što je ukupno 2.250,00 kn, što uvećano za 25% PDV-a u iznosu od 562,50
kn, sveukupno iznosi 2.812,50 kn, sa zakonskim zateznim kamatama tekućim od
presuđenja, odnosno od 11. lipnja 2021. do isplate po stopi sukladno čl. 29. st. 2.
ZOO-a. O zahtjevu tužitelja za naknadu troška zastupanja na ročištu za objavu
presude, odlučiti će se posebnim rješenjem, nakon održanog ročišta, budući da je
sukladno čl. 335. st. 8. ZPP-a do ročišta za objavu presude potrebno izraditi i samu
presudu.

28. Slijedom navedenog, odlučeno je kao u izreci presude.

Osijek, 11. lipnja 2021.

Sutkinja Ljiljana Jakša

Uputa o pravnom lijeku:

Protiv ove presude nezadovoljna stranka ima pravo žalbe u roku od 15 dana od
primitka. Žalba se podnosi pisano, putem ovog suda, nadležnom županijskom sudu.



8

Poslovni broj: 21. Pr-2057/2021-7

Presuda u sporu male vrijednosti može se pobijati samo zbog pogrešne primjene
materijalnog prava i zbog bitnih povreda odredaba parničnog postupka iz čl. 354. st.

2. ZPP-a, osim zbog povrede iz čl. 354. st. 2. t. 3. ZPP-a.

Dostaviti:

1. tužitelju putem punomoćnika

2. tuženiku

nakon pravomoćnosti: 3. Poreznoj upravi





Broj zapisa: eb2fb-e7836

Kontrolni broj: 067cb-5a9dd-9a664

Ovaj dokument je u digitalnom obliku elektronički potpisan sljedećim certifikatom:
CN=LJILJANA JAKŠA, L=OSIJEK, O=OPĆINSKI SUD U OSIJEKU, C=HR

Vjerodostojnost dokumenta možete provjeriti na sljedećoj web adresi: https://usluge.pravosudje.hr/provjera-vjerodostojnosti-dokumenta/

unosom gore navedenog broja zapisa i kontrolnog broja dokumenta.

Provjeru možete napraviti i skeniranjem QR koda. Sustav će u oba slučaja
prikazati izvornik ovog dokumenta.

Ukoliko je ovaj dokument identičan prikazanom izvorniku u digitalnom obliku, Općinski sud u Osijeku potvrđuje vjerodostojnost dokumenta.

Za pristup ovom sadržaju morate biti prijavljeni te imati aktivnu pretplatu