Baza je ažurirana 08.05.2025. 

zaključno sa NN 72/25

EU 2024/2679

Pristupanje sadržaju

 

                                                               1              Poslovni broj: 100. Sp-11/2024-4

 

 

 

Republika Hrvatska

Općinski sud u Osijeku

Europska avenija 7

Osijek

 

 

                     Poslovni broj: 100. Sp-11/2024-4

 

 

U IME REPUBLIKE HRVATSKE

 

 

              RJEŠENJE

 

Općinski sud u Osijeku, po višoj sudskoj savjetnici Saneli Samardžić, u jednostavnom postupku stečaja nad imovinom potrošača D. L. iz B., OIB: ..., odlučujući o prijedlogu FINA-e za provedbu jednostavnog postupka stečaja nad imovinom potrošača, 17. siječnja 2024.

 

riješio je

 

Odbacuje se prijedlog FINA-e za provedbu jednostavnog postupka stečaja nad imovinom potrošača D. L. iz B., OIB: ....

 

Obrazloženje

  1. Financijska agencija (dalje u tekstu: FINA) podnijela je 3. siječnja 2024. ovom sudu prijedlog za provedbu jednostavnog postupka stečaja nad imovinom potrošača D. L. iz B., OIB: .... Uz prijedlog FINA je dostavila podatke iz Očevidnika redoslijeda osnova za plaćanje.
  2. Uvidom u dopunu prijedloga utvrđeno je kako je potrošač popunio obrazac, te je naznačio kako nije suglasan da se nad njegovom imovinom provede jednostavni postupak stečaja potrošača.
  3. Budući da je člankom 79.e stavkom 2. Zakona o stečaju potrošača ("Narodne novine" broj 100/15., 67/18. i 36/22., dalje u tekstu: ZSP) propisano kako će sud odbaciti prijedlog za provedbu jednostavnog postupka stečaja potrošača ako se potrošač očitovao da nije suglasan da se provede jednostavni postupak stečaja potrošača, na temelju istog članka odlučeno je kao u izreci rješenja.

 

U Osijeku 17. siječnja 2024.

Viša sudska savjetnica

Sanela Samardžić

 

 

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ovog rješenja pravo na žalbu ima potrošač (članak 79.e stavak 3. ZSP-

a) u roku od 15 dana računajući od proteka osmoga dana od dana objave rješenja na mrežnoj stranici e-Oglasna ploča sudova. Žalba se podnosi ovom sudu u tri primjerka, a o žalbi odlučuje nadležni županijski sud.

 

Dostaviti:

1. potrošaču putem e-Oglasne ploče suda

2. FINA-i putem e-Oglasne ploče suda i web servisom

 

Nakon pravomoćnosti:

  1. obavijest o pravomoćnosti FINI elektroničkim putem

 

 

 

Za pristup ovom sadržaju morate biti prijavljeni te imati aktivnu pretplatu