Baza je ažurirana 10.11.2025. zaključno sa NN 107/25 EU 2024/2679
1
Poslovni broj: 3 Sp-711/2022-6
|
Republika Hrvatska Općinski sud u Sisku Trg Ljudevita Posavskog 5 44 000 Sisak |
Poslovni broj: 3 Sp-711/2022-6
U I M E R E P U B L I K E H R V A T S K E
R J E Š E NJ E
Općinski sud u Sisku po sutkinji Editi Jelčić, u jednostavnom postupku stečaja nad imovinom potrošača S. B., Oib …., S. 77, 44000 S., odlučujući o prijedlogu F. agencije za provedbu jednostavnog postupka stečaja nad imovinom potrošača, dana 06. prosinca 2023.,
r i j e š i o j e
Odbacuje se prijedlog FINA-e za provedbu jednostavnog postupka stečaja nad imovinom potrošača S. B., Oib …., S. ....
Obrazloženje
Dana 09. prosinca 2022. ovaj sud je zaprimio prijedlog Financijska agencija (dalje u tekstu: FINA) za provođenje jednostavnog postupka stečaja nad imovinom potrošača, uz obavijest FINA-e kako se potrošač u roku od 15 dana, od dana dostave poziva nije očitovao je li suglasan da se provede jednostavni postupak stečaja nad njegovom imovinom.
Odredbom članka 79.c stavak 2. Zakona o stečaju potrošača („Narodne novine“, broj 100/15 i 67/18, dalje u tekstu: ZSP) propisano je kako se smatra da je potrošač suglasan da se može provesti jednostavni postupak stečaja potrošača nad njegovom imovinom ako se u roku od 15 od dana od dostave poziva nije očitovao je li suglasan da se provede jednostavni postupak stečaja nad njegovom imovinom.
Međutim, prijedlog FINA-e dopunjen je priloženim očitovanjem potrošača od 07. prosinca 2023.
Uvidom u podnesak potrošača od 07. prosinca 2023. utvrđeno je da je potrošač uskratio suglasnost za provođenjem jednostavnog postupka stečaja nad njegovom imovinom.
Članak 79.e stavak 2. ZSP-a propisuje da će sud odbaciti prijedlog za provedbu jednostavnog postupka stečaja potrošača ako se potrošač očitovao da nije suglasan da se provede jednostavan postupak stečaja nad njegovom imovinom, slijedom čega je odlučeno kao u izreci ovog rješenja.
U Sisku, 06. prosinca 2023.
|
|
|
Sutkinja Edita Jelčić, v.r. |
|
|
|
|
Uputa o pravnom lijeku:
Protiv ovog rješenja pravo na žalbu ima potrošač (članak 79. e. stavak 3. ZSP) u roku od 15 dana računajući od proteka osmoga dana od dana objave rješenja na mrežnoj stranici e-Oglasna ploča sudova. Žalba se podnosi ovom sudu u tri primjerka, a o žalbi odlučuje nadležni županijski sud
DNA:
1. e-oglasna ploča – 8 dana
2. potrošač (na adresu) – putem HP
3. FINA – elektroničkim putem
Pogledajte npr. Zakon o radu
Zahvaljujemo na odazivu :) Sav prihod ide u održavanje i razvoj.