MINISTARSTVO RADA, MIROVINSKOGA SUSTAVA, OBITELJI I SOCIJALNE POLITIKE
1576
Na temelju članka 29. stavka 2. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (»Narodne novine«, broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), ministar rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike donosi
PRAVILNIK
O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POTICAJIMA PRI ZAPOŠLJAVANJU OSOBA S INVALIDITETOM
Članak 1.
U Pravilniku o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom (»Narodne novine«, broj 145/20), u članku 1. stavci 2. i 3. mijenjaju se i glase:
»(2) Poticaji pri zapošljavanju osoba s invaliditetom propisani ovim Pravilnikom isplaćivat će se na temelju pravila o državnim potporama sukladno Uredbi Komisije (EU) br. 651/2014 od 17. lipnja 2014. o ocjenjivanju određenih kategorija potpora spojivima s unutarnjim tržištem u primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije (Službeni list Europske unije L 187, 26. 6. 2014. – u daljnjem tekstu: Uredba o općem skupnom izuzeću), Uredbi Komisije (EU) 2020/972 od 2. srpnja 2020. o izmjeni Uredbe (EU) br. 1407/2013 u pogledu njezina produljenja i o izmjeni Uredbe (EU) br. 651/2014 u pogledu njezina produljenja i odgovarajućih prilagodbi (Službeni list Europske unije L 215, 7. 7. 2020.), Uredbi Komisije (EU) 2021/1237 od 23. srpnja 2021. o izmjeni Uredbe (EU) br. 651/2014 o ocjenjivanju određenih kategorija potpora spojivim s unutarnjim tržištem u primjeni članaka 107. i 108. Ugovora (SL L 270, 29. 7. 2021.), te Uredbi Komisije (EU) 2023/1315 od 23. lipnja 2023. o izmjeni Uredbe (EU) br. 651/2014 o ocjenjivanju određenih kategorija potpora spojivima s unutarnjim tržištem u primjeni članaka 107. i 108. Ugovora i Uredbe (EU) 2022/2473 o proglašenju određenih kategorija potpora poduzetnicima koji se bave proizvodnjom, preradom i stavljanjem na tržište proizvoda ribarstva i akvakulture spojivima s unutarnjim tržištem u primjeni članaka 107. i 108. Ugovora (SL L 167, 30. 6. 2023.).
(3) Iznimno, Zavod može donijeti odluku da za pojedine namjene iz ovoga Pravilnika, umjesto državnih potpora iz Uredbe o općem skupnom izuzeću, dodijeli potpore male vrijednosti sukladno Uredbi Komisije (EU) br. 2023/2831 od 13. prosinca 2023. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore (SL L, 2023/2831, 15. 12. 2023. – u daljnjem tekstu: Uredba o potporama male vrijednosti). Za dodjelu potpora male vrijednosti, Zavod će donijeti poseban program koji će naročito sadržavati:
– namjenu
– tko ne može biti primatelj potpore
– vrijeme trajanja programa
– najviši iznos potpore
– instrument dodjele potpore
– odredbe o zbrajanju potpore
– odredbe o praćenju i transparentnosti potpore.«.
Stavak 6. mijenja se i glasi:
»(6) Poticaji pri zapošljavanju osoba s invaliditetom propisani ovim Pravilnikom koji se isplaćuju na temelju pravila o državnim potporama sukladno Uredbi o potporama male vrijednosti mogu se isplaćivati do maksimalnog iznosa 300.000,00 eura po pojedinom korisniku poticaja, u bilo kojem trogodišnjem razdoblju. Pri tome se uzimaju u obzir sve potpore male vrijednosti neovisno o instrumentu i razini davatelja potpore male vrijednosti.«.
Članak 2.
Članak 3. mijenja se i glasi:
»Poticaje pri zapošljavanju osoba s invaliditetom propisane ovim Pravilnikom, poslodavac može ostvariti za osobe s invaliditetom koje su zaposlene na najmanje 20 sati tjedno i upisane u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom.«.
Članak 3.
U članku 5. stavku 1. točki 5. riječi: »u visini« brišu se.
U stavku 2. točki 5. riječi: »u visini« brišu se.
U stavku 3. točki 5. riječi: »u visini« brišu se.
Članak 4.
U članku 6. stavak 2. mijenja se i glasi:
»(2) Osnovica za izračun subvencije plaće iz stavka 1. ovoga članka (u daljnjem tekstu: osnovica za subvenciju) je iznos osnovice za obračun doprinosa za obvezna osiguranja zaposlene osobe s invaliditetom (bruto I plaća zaposlene osobe s invaliditetom), ali najviše do iznosa od tri minimalne plaće. Minimalna plaća je mjesečni iznos bruto plaće koji radniku pripada za rad u punom radnom vremenu sukladno uredbi Vlade Republike Hrvatske o visini minimalne plaće.«.
Iza stavka 3. dodaje se stavak 4. koji glasi:
»(4) Poslodavac može ostvariti pravo na subvenciju plaće najranije od mjeseca u kojem je izdan nalaz i mišljenje centra iz stavka 1. ovoga članka.«.
Članak 5.
U članku 9. stavku 1. alineja 3. mijenja se i glasi:
» – dokaz da je osobi za koju traži poticaj isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez«.
Članak 6.
U članku 10. stavak 1. mijenja se i glasi:
»(1) Pravo na subvenciju plaće ostvaruje se danom podnošenja potpunog zahtjeva. Zahtjev se mora podnijeti najkasnije u roku od 30 dana od dana isplate plaće, doprinosa i poreza za mjesec za koji se traži poticaj. Propuštanjem roka za podnošenje zahtjeva podnositelj zahtjeva gubi pravo na poticaj za traženo razdoblje.«.
Članak 7.
U članku 12. stavku 2. točki 2. riječ: »međugradskom« zamjenjuje se riječju: »mjesnom«.
Članak 8.
U članku 15. stavku 1. alineja 3. mijenja se i glasi:
» – dokaz da je osobi za koju traži poticaj isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez«.
Članak 9.
U članku 21. stavku 1. alineja 3. mijenja se i glasi:
» – dokaz da je osobi s invaliditetom isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez«.
U alineji 6. iza zagrade dodaje se zarez i riječi: »ali samo u slučaju kada ova usluga nije besplatna za poslodavca«.
Članak 10.
U članku 27. stavku 1. alineja 3. mijenja se i glasi:
» – dokaz da je osobi s invaliditetom isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez«.
U alineji 6. briše se točka, dodaje se zarez i riječi: »ali samo u slučaju kada ova usluga nije besplatna za poslodavca.«.
Članak 11.
U naslovu iznad članka 29. riječi: »U VISINI« brišu se.
U članku 29. stavci 1. i 2. mijenjaju se i glase:
»(1) Poslodavac koji zapošljava osobu s invaliditetom na otvorenom tržištu rada, odnosno osoba s invaliditetom koja se samozapošljava te integrativna radionica i zaštitna radionica mogu ostvariti pravo na subvenciju uplaćenog doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje (u daljnjem tekstu: subvencija za doprinos) za svaku zaposlenu osobu s invaliditetom.
(2) Osnovica za izračun subvencije za doprinos iz stavka 1. ovoga članka (u daljnjem tekstu: osnovica za subvenciju za doprinos) je obračunat i uplaćen doprinos za obvezno zdravstveno osiguranje sukladno propisima o doprinosima za obvezna osiguranja, ali najviše do iznosa doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje na tri minimalne plaće.«.
Iza stavka 3. dodaju se stavci 4. i 5. koji glase:
»(4) U slučaju da je radni odnos prestao ili nastupio tijekom mjeseca, poslodavac ima pravo na subvenciju za doprinos za taj mjesec, samo za razdoblje u kojem je radnik s invaliditetom bio u radnom odnosu.
(5) Poslodavac nema pravo na isplatu subvencije za doprinos za vrijeme dok je osoba s invaliditetom privremeno nesposobna za rad na teret Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje.«.
Članak 12.
U članku 30. stavku 1. alineja 1. mijenja se i glasi:
» – dokaz da je osobi za koju se traži poticaj isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez«.
Članak 13.
U članku 31. stavak 1. mijenja se i glasi:
»(1) Pravo na subvenciju za doprinos ostvaruje se danom podnošenja potpunog zahtjeva. Zahtjev se mora podnijeti najkasnije u roku od 30 dana od dana isplate plaće, doprinosa i poreza za mjesec za koji se traži poticaj. Propuštanjem roka za podnošenje zahtjeva podnositelj zahtjeva gubi pravo na poticaj za traženo razdoblje.«.
Članak 14.
U članku 34. stavku 2. alineja 3. mijenja se i glasi:
» – dokaz da je osobi s invaliditetom isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez«.
U alineji 5. briše se točka, dodaje se zarez i riječi: »ali samo u slučaju kada ova usluga nije besplatna za poslodavca.«.
Članak 15.
Članak 38. mijenja se i glasi:
»(1) Osoba s invaliditetom koja se samozapošljava može na svoje ime ostvariti pravo na potporu za održivost samozapošljavanja osoba s invaliditetom (u daljnjem tekstu: potpora za samozapošljavanje).
(2) Potpora za samozapošljavanje se isplaćuje u iznosu od 132,73 eura mjesečno.«.
Članak 16.
U članku 40. stavak 1. mijenja se i glasi:
»(1) Pravo na potporu za samozapošljavanje ostvaruje se danom podnošenja potpunog zahtjeva. Zahtjev se mora podnijeti najkasnije u roku od 30 dana od dana isplate plaće, doprinosa i poreza za mjesec za koji se traži poticaj. Propuštanjem roka za podnošenje zahtjeva podnositelj zahtjeva gubi pravo na poticaj za traženo razdoblje.«.
Članak 17.
U članku 41. stavci 1., 2. i 3. mijenjaju se i glase:
»(1) Poslodavac koji zapošljava osobu s invaliditetom na otvorenom tržištu rada, odnosno osoba s invaliditetom koja se samozapošljava te integrativna radionica i zaštitna radionica mogu ostvariti pravo na sufinanciranje troškova prijevoza osoba s invaliditetom za potrebe dolaska na posao i odlaska s posla (u daljnjem tekstu: trošak prijevoza na radno mjesto), te za potrebe dolaska na mjesto obavljanja djelatnosti i odlaska s mjesta obavljanja djelatnosti (u daljnjem tekstu: trošak prijevoza za obavljanje djelatnosti).
(2) Trošak prijevoza na radno mjesto nadoknađuje se u visini stvarnih troškova prijevoza osobe s invaliditetom, i to:
– u visini iznosa mjesečne karte u mjesnom prijevozu ako je mjesto stanovanja osobe s invaliditetom isto kao mjesto rada i/ili
– u visini iznosa mjesečne karte u međumjesnom prijevozu ako je mjesto stanovanja osobe s invaliditetom različito od mjesta rada, odnosno
– za korištenje privatnog osobnog automobila, u slučaju da nema organiziranog javnog prijevoza kojim bi osoba s invaliditetom redovito dolazila na mjesto rada i odlazila sa mjesta rada, u visini iznosa od 0,13 eura po kilometru udaljenosti od mjesta stanovanja osobe s invaliditetom do mjesta rada (ukupna udaljenost u oba smjera).
(3) Trošak prijevoza za obavljanje djelatnosti nadoknađuje se u visini stvarnih troškova prijevoza osobe s invaliditetom, i to:
– u visini iznosa pojedinačne karte u mjesnom prijevozu ako je mjesto rada osobe s invaliditetom isto kao mjesto obavljanja djelatnosti, ali samo u slučaju kada osoba s invaliditetom nema osiguranu mjesečnu kartu u mjesnom prijevozu za potrebe dolaska na posao i odlaska s posla i/ili
– u visini iznosa pojedinačne karte u međumjesnom prijevozu ako je mjesto rada osobe s invaliditetom različito od mjesta obavljanja djelatnosti, ali samo u slučaju kada osoba s invaliditetom nema osiguranu mjesečnu kartu u međumjesnom prijevozu za potrebe dolaska na posao i odlaska s posla, odnosno
– za korištenje službenog osobnog automobila ili korištenje privatnog osobnog automobila u službene svrhe, u slučaju da nema organiziranog javnog prijevoza kojim bi osoba s invaliditetom od mjesta rada redovito dolazila na mjesto obavljanja djelatnosti i odlazila sa mjesta obavljanja djelatnosti na mjesto rada, u visini iznosa od 0,13 eura po kilometru udaljenosti od mjesta rada osobe s invaliditetom do mjesta obavljanja djelatnosti (ukupna udaljenost u oba smjera) ili
– u visini troškova prijevoza obračunatih od strane pružatelja usluge taksi prijevoza, u slučaju da osobi s invaliditetom zbog vrste i težine invaliditeta nije omogućeno korištenje javnog prijevoza ili ukoliko ista nije u mogućnosti koristiti službeni ili privatni osobni automobil za potrebe obavljanja djelatnosti, ali najviše do 132,73 eura mjesečno po zaposlenoj osobi s invaliditetom.«.
Članak 18.
U članku 42. stavku 1. alineja 2. mijenja se i glasi:
» – dokaz da je osobi za koju traži poticaj isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez«.
Članak 19.
U članku 44. stavku 3. riječi: »15.000,00 kn« zamjenjuju se riječima: »2.000,00 eura«.
Članak 20.
U članku 46. stavku 1. alineja 2. mijenja se i glasi:
» – dokaz da je osobi za koju traže poticaj isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez«.
Članak 21.
U članku 47. stavak 1. mijenja se i glasi:
»(1) Pravo na sufinanciranje troškova rada stručnog osoblja ostvaruje se danom podnošenja potpunog zahtjeva. Zahtjev se mora podnijeti najkasnije u roku od 30 dana od dana isplate plaće, doprinosa i poreza za mjesec za koji se traži poticaj. Propuštanjem roka za podnošenje zahtjeva podnositelj zahtjeva gubi pravo na poticaj za traženo razdoblje.«.
Članak 22.
U članku 48. stavak 3. mijenja se i glasi:
»(3) Podnositelj zahtjeva iz stavka 1. ovoga članka dužan je osigurati odgovarajuću elektroničku opremu i kvalificirani certifikat kojim se potvrđuje napredni elektronički potpis u skladu s odredbama posebnog propisa, te se registrirati u Zavodu kao korisnik usluge podnošenja e-zahtjeva.«.
Članak 23.
U članku 50. stavak 2. mijenja se i glasi:
»(2) Smatra se da je e-zahtjev zaprimljen u Zavodu kada je, nakon verificiranja naprednog elektroničkog potpisa ovlaštene osobe podnositelja zahtjeva, e-zahtjev zaključan i poslan unutar aplikacije za isplatu poticaja.«.
Članak 24.
Prilozi Obrazac Z-SP, Tablica izračuna: SUB-1, Obrazac Z-OBR, Tablica izračuna: OBR-1, Obrazac PP-OBR, Obrazac I-OBR, Obrazac Z-PRM, Obrazac Z-PUR, Obrazac Z-DOP, Tablica izračuna: DOP-1, Obrazac Z-STP, Obrazac obračuna satnice stručne podrške: OS-STP-1, Obrazac izvješća o izvršenju mjesečne satnice: IMS-1, Obrazac Z-POS, Obrazac Z-TRP, Obrazac obračuna troškova prijevoza na mjesto rada: OT-PMR, Obrazac obračuna troškova prijevoza za obavljanje djelatnosti: OT-POD, Obrazac I-TRP-MR, Obrazac I-TRP-OD, Obrazac Z-TRSO i Tablica izračuna: TRSO-1, koji su sastavni dio Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom (»Narodne novine«, broj 145/20) zamjenjuju se novim prilozima Obrazac Z-SP, Tablica izračuna: SUB-1, Obrazac Z-OBR, Tablica izračuna: OBR-1, Obrazac PP-OBR, Obrazac I-OBR, Obrazac Z-PRM, Obrazac Z-PUR, Obrazac Z-DOP, Tablica izračuna: DOP-1, Obrazac Z-STP, Obrazac obračuna satnice stručne podrške: OS-STP-1, Obrazac izvješća o izvršenju mjesečne satnice: IMS-1, Obrazac Z-POS, Obrazac Z-TRP, Obrazac obračuna troškova prijevoza na mjesto rada: OT-PMR, Obrazac obračuna troškova prijevoza za obavljanje djelatnosti: OT-POD, Obrazac Z-TRSO i Tablica izračuna: TRSO-1, koji su sastavni dio ovoga Pravilnika.
Članak 25.
Na zahtjeve za ostvarivanje prava na poticaje pri zapošljavanju osoba s invaliditetom koji su podneseni za vremensko razdoblje do 31. srpnja 2025. godine primjenjuje se Pravilnik o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom (»Narodne novine«, broj 145/20).
Članak 26.
Ovaj Pravilnik objavit će se u »Narodnim novinama«, a stupa na snagu 1. rujna 2025. godine.
Klasa: 011-02/25-01/25
Urbroj: 524-04-01-02/1-25-1
Zagreb, 2. srpnja 2025.
Ministar
Marin Piletić, v. r.
OBRAZAC Z-SP
PODNOSITELJ ZAHTJEVA (Naziv i adresa poslodavca) |
ZAHTJEV ZA SUBVENCIJU PLAĆE
Prvi zahtjev/kontinuirani zahtjev | |
Broj zaposlenih osoba s invaliditetom za koje se traži subvencija plaće | |
Mjesec za koji se traži pravo na isplatu subvencije plaće | |
Zahtijevani iznos (sukladno priloženoj tablici izračuna subvencije plaće) |
I. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA
R.B. | OPĆI PODACI | |||
01 | Puni naziv poslodavca | |||
02 | Adresa | |||
03 | Pravni oblik | |||
04 | Osnivač/vlasnik | |||
05 | OIB | |||
06 | IBAN poslovnog računa | |||
07 | Naziv poslovne banke | |||
08 | Odgovorna osoba | |||
Tel. | e-mail: | |||
09 | Osoba za kontakt | |||
Tel. | e-mail: | |||
PODACI O ISPLATI PLAĆE I UPLATI DOPRINOSA | ||||
10 | Datum isplate plaće za mjesec za koji se traži pravo na isplatu subvencije | |||
11 | Datum uplate doprinosa i poreza za mjesec za koji se traži pravo na isplatu subvencije |
II. DOKUMENTACIJA PRILOŽENA ZAHTJEVU
R.B. | OBAVEZNI PRILOZI |
01 | Dokaz o zaposlenju osobe s invaliditetom, odnosno dokaz o početku obavljanja djelatnosti |
02 | Izvještaj centra o provedenoj usluzi procjene radne učinkovitosti u kojem je utvrđena potreba za potporom putem subvencije plaće i visina subvencije izražena u postotku |
03 | Dokaz da je za osobu s invaliditetom za koju se traži subvencija isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez (preslika izvoda i sl.), kao i pripadajuća obračunska platna lista |
04 | Dokaz da nema dugovanja prema državi po bilo kojoj osnovi (potvrda Porezne uprave o neimanju duga prema državi ili ispis stanja knjigovodstvene kartice iz sustava e-Porezne ovjeren od strane podnositelja zahtjev i sl.) |
05 | Dokument iz kojeg je vidljiva visina obveze za plaće, doprinose i poreze (JOPPD obrazac ili rješenje Porezne uprave o visini uplate doprinosa ili sl.) |
DODATNA OBAVEZNA DOKUMENTACIJA ZA PRAVO NA SUBVENCIJU PLAĆE | |
06 | Tablica izračuna: SUB-1 |
III. POPIS ZAPOSLENIH OSOBA S INVALIDITETOM
R.B. | Prezime i ime | OIB | Datum nastanka invaliditeta | Datum zapošljavanja | Naziv radnog mjesta |
NAPOMENA:
– dokumentacija pod II., redni broj 01 – obvezno se prilaže prilikom prvog zahtjeva
– dokumentacija pod II., redni broj 02 – obvezno se prilaže prilikom svakog zahtjeva ukoliko je izdan novi izvještaj u kojem je utvrđena promjena u odnosu na prethodno izdan izvještaj
– dokumentacija pod II., redni brojevi od 03 do 06 – obvezno se prilaže prilikom podnošenja svakog zahtjeva.
IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O PROVOĐENJU NEPOSREDNOG NADZORA:
Potpisom ovog zahtjeva za subvenciju plaće dopuštam ovlaštenoj osobi Zavoda provođenje neposrednog nadzora nad ispunjenjem ugovornih obveza iz radnog odnosa koje su temelj isplate subvencije.
IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O ZBRAJANJU DRŽAVNIH POTPORA:
Potpisom ovog zahtjeva za subvenciju plaće pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem da je dodjela sredstava po ovom zahtjevu, a vezano uz zbrajanje potpora, u skladu sa člankom 8. Uredbe o općem skupnom izuzeću, odnosno u skladu sa člankom 1. stavak 5. Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom.
(Mjesto i datum) |
Ime i prezime odgovorne osobe | |
Potpis odgovorne osobe |
Tablica izračuna: SUB-1
POSLODAVAC: | Datum: | ||||||
MJESEC: | GODINA: | ||||||
R.b. | Ime radnika | Prezime radnika | Datum zasnivanja radnog odnosa (ili prestanka u slučaju prekida radnog odnosa) |
Tjedno radno vrijeme (broj sati) | Iznos osnovice izračuna (osnovica za obračun doprinosa za obvezna osiguranja) | Postotak subvencije plaće (%) | Iznos subvencije plaće (€) |
0 | 1 | 2 | 3* | 4 | 5** | 6*** | 7 (5 x 6 /100) |
1. | |||||||
2. | |||||||
3. | |||||||
4. | |||||||
5. | |||||||
6. | |||||||
7. | |||||||
8. | |||||||
9. | |||||||
10. | |||||||
UKUPNO: |
Napomena:
* sukladno članku 6. stavak 3. Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom (u nastavku: Pravilnik), u slučaju da je radni odnos prestao ili nastupio tijekom mjeseca, poslodavac ima pravo na subvenciju plaće za taj mjesec, samo za razdoblje u kojem je radnik s invaliditetom bio u radnom odnosu
** osnovica za izračun subvencije plaće je iznos osnovice za obračun doprinosa za obvezna osiguranja zaposlene osobe s invaliditetom (bruto I plaća zaposlene osobe s invaliditetom), ali najviše do iznosa od tri minimalne plaće
*** sukladno članku 7. stavak 1. ili 2. Pravilnika
OBRAZAC Z-OBR
PODNOSITELJ ZAHTJEVA (Naziv i adresa poslodavca) |
ZAHTJEV ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA OBRAZOVANJA
I. VRSTA PROGRAMA OSPOSOBLJAVANJA ILI USAVRŠAVANJA (označiti redni broj)
1. | Program za osposobljavanje – stjecanje teorijskog i praktičnog znanja potrebnog za obavljanje poslova jednostavnije složenosti, s težištem na praktičnom svladavanju i usvajanju potrebnih znanja i vještina radnih operacija manje složenosti |
2. | Program usavršavanja – program za obnavljanje i dopunjavanje prethodno stečenih znanja i za stjecanje novih znanja |
3. | Program usavršavanja – programi višeg stupnja naobrazbe (produženo srednje stručno obrazovanje) koji završavaju specijalističkim ispitom (ispitom za zanimanje poslovođe, majstora ili specijaliziranog djelatnika) |
Broj zaposlenih osoba s invaliditetom za koje se traži sufinanciranje troškova obrazovanja | |
Zahtijevani iznos sufinanciranja troškova obrazovanja (sukladno priloženoj tablici izračuna sufinanciranja troška obrazovanja) |
II. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA
R.B. | OPĆI PODACI | |||
01 | Puni naziv poslodavca | |||
02 | Adresa | |||
03 | Pravni oblik | |||
04 | Osnivač/vlasnik | |||
05 | OIB | |||
06 | IBAN poslovnog računa | |||
07 | Naziv poslovne banke | |||
08 | Odgovorna osoba | |||
Tel. | e-mail: | |||
09 | Osoba za kontakt | |||
Tel. | e-mail: | |||
FINANCIJSKI POKAZATELJI POSLOVANJA | ||||
10 | Ukupna aktiva u prethodnoj godini | |||
11 | Ukupni prihodi u prethodnoj godini | |||
12 | Ukupno ostvarena dobit ili gubitak u prethodnoj godini |
III. DOKUMENTACIJA PRILOŽENA ZAHTJEVU
R.B. | OBAVEZNI PRILOZI |
01 | Dokaz o zaposlenju osobe s invaliditetom |
02 | Dokaz o invaliditetu osobe za koju se traži sufinanciranje troškova obrazovanja |
03 | Dokaz da je za osobu s invaliditetom za koju se traži sufinanciranje troškova obrazovanja isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez (preslika izvoda i sl.) – za mjesec koji prethodi mjesecu u kojemu je zahtjev podnesen |
04 | Dokaz da nema dugovanja prema državi po bilo kojoj osnovi (potvrda Porezne uprave o neimanju duga prema državi ili ispis stanja knjigovodstvene kartice iz sustava e-Porezne ovjeren od strane podnositelja zahtjev i sl.) |
05 | Program obrazovanja |
06 | Troškovnik obrazovanja |
DODATNA OBAVEZNA DOKUMENTACIJA ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA OBRAZOVANJA | |
07 | Dokument iz kojeg je vidljiva visina obveze za plaće, doprinose i poreze (JOPPD obrazac ili rješenje Porezne uprave o visini uplate doprinosa ili sl.) – za mjesec koji prethodi mjesecu u kojemu je zahtjev podnesen |
08 | Prijava poreza na dobit s bilancom i računom dobiti i gubitka ovjerena od Porezne uprave ili Prijava poreza na dohodak s pregledom poslovnih primitaka i izdataka ovjerena od Porezne uprave – za prethodnu godinu |
09 | Izjava osobe s invaliditetom o suglasnosti za pohađanje programa obrazovanja – obrazac I-OBR |
10 | Procjena potrebe obrazovanja zaposlene osobe s invaliditetom – obrazac PP-OBR |
11 | Tablica izračuna: OBR-1 |
IV. POPIS ZAPOSLENIH OSOBA S INVALIDITETOM
R.B. | Prezime i ime | OIB | Datum nastanka invaliditeta | Datum zapošljavanja | Naziv radnog mjesta |
(Mjesto i datum) |
Ime i prezime odgovorne osobe | |
Potpis odgovorne osobe |
Tablica izračuna: OBR-1
POSLODAVAC: | Datum: | |||||||||
MJESEC: | GODINA: | |||||||||
R.b. | Ime radnika | Prezime radnika | Trošak upisnine | Trošak javnog prijevoza radnika – međumjesni prijevoz | Trošak javnog prijevoza radnika – mjesni prijevoz | Trošak javnog prijevoza pratitelja – međumjesni prijevoz | Trošak javnog prijevoza pratitelja – mjesni prijevoz | Ukupan iznos troškova |
Postotak sufinanciranja troškova obrazovanja (%) | Iznos troškova obrazovanja |
0 | 1 | 2 | 3* | 4* | 5* | 6* | 7* | 8 (3+4+5+6+7) | 9** |
10 (8 x 9/100) |
1. | ||||||||||
2. | ||||||||||
3. | ||||||||||
4. | ||||||||||
5. | ||||||||||
6. | ||||||||||
7. | ||||||||||
8. | ||||||||||
9. | ||||||||||
10. | ||||||||||
UKUPNO |
Napomena:
* Poslodavcu koji ima pravo na odbitak pretporeza, odnosno koji je obveznik poreza na dodanu vrijednost, u stvarne troškove obrazovanja priznaje se samo pokriće troška porezne osnovice (trošak bez poreza na dodanu vrijednost), dok se poslodavcu koji nema pravo na odbitak pretporeza, odnosno koji nije obveznik poreza na dodanu vrijednost, u stvarne troškove obrazovanja priznaje osim pokrića troška porezne osnovice i pokriće troška poreza na dodanu vrijednost (trošak sa porezom na dodanu vrijednost)
** postotak sufinanciranja od 50% za velike poduzetnike, 60 % za srednje poduzetnike, te 70 % za male poduzetnike
mali poduzetnici: – imaju zaposleno manje od 50 radnika (godišnji prosjek); – ostvaruju godišnji poslovni prihod u iznosu do 10.000.000,00 eura, ili imaju ukupnu aktivu ako su obveznici poreza na dobit, odnosno imaju dugotrajnu imovinu ako su obveznici poreza na dohodak, u iznosu do 10.000.000,00 eura,
srednji poduzetnici: – imaju zaposleno manje od 250 radnika (godišnji prosjek); – ostvaruju godišnji poslovni prihod u iznosu do 50.000.000,00 eura, ili imaju ukupnu aktivu ako su obveznici poreza na dobit, odnosno imaju dugotrajnu imovinu ako su obveznici poreza na dohodak, u iznosu do 43.000.000,00 eura,
veliki poduzetnici: – imaju zaposleno više od 250 radnika (godišnji prosjek); – ostvaruju godišnji poslovni prihod u iznosu iznad 50.000.000,00 eura, ili imaju ukupnu aktivu ako su obveznici poreza na dobit, odnosno imaju dugotrajnu imovinu ako su obveznici poreza na dohodak, u iznosu iznad 43.000.000,00 eura.
OBRAZAC PP-OBR
PROCJENA POTREBE OBRAZOVANJA ZAPOSLENE OSOBE S INVALIDITETOM
(ispunjava poslodavac)
Ime i prezime zaposlene osobe s invaliditetom koja se upućuje na obrazovanje | |
OIB | |
Datum rođenja | |
Završena škola | |
Stručna sprema | |
Naziv radnog mjesta |
Vrsta oštećenja (označiti stavljanjem križića) | |
Oštećenje vida | |
Oštećenje sluha | |
Oštećenje govorno-glasovne komunikacije | |
Oštećenje lokomotornog sustava | |
Oštećenje središnjega živčanoga sustava | |
Oštećenje perifernoga živčanog sustava | |
Oštećenje drugih organa i organskih sustava (dišni, cirkulacijski, probavni, endokrini, kože i potkožnog tkiva, urogenitalni) |
|
Mentalna retardacija | |
Autizam | |
Duševni poremećaj | |
Nešto drugo (navesti) |
Datum zasnivanja radnog odnosa | |
Ugovor o radu | |
Određeno vrijeme | Neodređeno vrijeme |
Navedite obrazovne programe koje je zaposlenik do sada pohađao |
Obrazloženje potrebe obrazovanja |
|
Po završenom obrazovanju zaposlenik će: (označiti stavljanjem križića) |
|
Raditi na istom radnom mjestu | |
Promijenit će radno mjesto |
Očekivani rezultati nakon završenog obrazovanja (označiti stavljanjem križića) |
|
Povećana bazična znanja i vještine | |
Dobra znanja i vještine | |
Visoko razvijena znanja i vještine | |
Izuzetna znanja i vještine | |
Naziv programa u koji se osoba upućuje | |
|
|
Naziv i adresa ustanove koja provodi program obrazovanja | |
|
|
Trajanje obrazovnog programa iskazanog u mjesecima | |
Trajanje obrazovnog programa iskazanog u satima | |
Datum početka obrazovanja | |
Datum završetka obrazovanja | |
Ustanova je u mjestu sjedišta poslodavca ili osobe koja se samozapošljava (da – ne) | |
Ustanova se nalazi u mjestu različitom od sjedišta poslodavca ili osobe koja se samozapošljava (da – ne) | |
Broj potrebnih odlazaka |
Osobi s invaliditetom je potreban pratitelj | |
DA | NE |
Obrazloženje potrebe pratnje osobi s invaliditetom |
(Mjesto i datum) |
Ime i prezime odgovorne osobe | |
Potpis odgovorne osobe |
OBRAZAC I-OBR
IZJAVA O SUGLASNOSTI
Ja _______________________________________________________________________________________________________
(ime i prezime, OIB)
suglasan/na sam pohađati program obrazovanja:
_________________________________________________________________________________________________________
(naziv programa)
koji će provoditi obrazovna ustanova
_________________________________________________________________________________________________________
(naziv ustanove)
u trajanju od _______________________________________________________________________________________________
(Mjesto i datum) |
Ime i prezime | |
Potpis |
OBRAZAC Z-PRM
PODNOSITELJ ZAHTJEVA (Naziv i adresa poslodavca) |
ZAHTJEV ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA ZA PRILAGODBU RADNOG MJESTA
arhitektonska prilagodba
Broj zaposlenih osoba s invaliditetom za koje se traži sufinanciranje troškova za prilagodbu radnog mjesta | |
Zahtijevani iznos sufinanciranja troškova za prilagodbu radnog mjesta |
I. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA
R.B. | OPĆI PODACI | |||
01 | Puni naziv poslodavca | |||
02 | Adresa | |||
03 | Pravni oblik | |||
04 | Osnivač/vlasnik | |||
05 | OIB | |||
06 | IBAN poslovnog računa | |||
07 | Naziv poslovne banke | |||
08 | Odgovorna osoba | |||
Tel. | e-mail: | |||
09 | Osoba za kontakt | |||
Tel. | e-mail: | |||
FINANCIJSKI POKAZATELJI POSLOVANJA | ||||
10 | Ukupna aktiva u prethodnoj godini | |||
11 | Ukupni prihodi u prethodnoj godini | |||
12 | Ukupno ostvarena dobit ili gubitak u prethodnoj godini |
II. DOKUMENTACIJA PRILOŽENA ZAHTJEVU
R.B. | OBAVEZNI PRILOZI |
01 | Dokaz o zaposlenju osobe s invaliditetom |
02 | Izvještaj centra o provedenoj usluzi izrade plana prilagodbe radnog mjesta i radnog okoliša (arhitektonska prilagodba), ne stariji od 12 mjeseci, kojim je utvrđena potreba za prilagodbu radnog mjesta |
03 | Dokaz da je za osobu s invaliditetom za koju se traži sufinanciranje za prilagodbu radnog mjesta isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez (preslika izvoda i sl.) – za mjesec koji prethodi mjesecu u kojemu je zahtjev podnesen |
04 | Dokaz da nema dugovanja prema državi po bilo kojoj osnovi (potvrda Porezne uprave o neimanju duga prema državi ili ispis stanja knjigovodstvene kartice iz sustava e-Porezne ovjeren od strane podnositelja zahtjev i sl.) |
05 | Najmanje tri valjane ponude/predračuna prikupljene od različitih poslovnih subjekata za izvršenje prilagodbi za koje se traži sufinanciranje, a koje trebaju sadržavati detaljnu specifikaciju troškova, odnosno u slučaju nemogućnosti pribavljanja propisanog broja valjanih ponuda/predračuna, detaljno obrazloženje o nemogućnosti pribavljanja istih |
06 | Dokaz da ne postoji dugovanje prema centru za profesionalnu rehabilitaciju koji je izvršio uslugu izrade plana prilagodbe radnog mjesta i radnog okoliša – arhitektonska prilagodba (račun za izvršenu uslugu i izvod iz kojeg je vidljivo plaćanje računa), ali samo u slučaju kada ova usluga nije besplatna za poslodavca |
DODATNA OBAVEZNA DOKUMENTACIJA ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA ZA PRILAGODBU RADNOG MJESTA | |
07 | Dokument iz kojeg je vidljiva visina obveze za plaće, doprinose i porez (JOPPD obrazac ili rješenje Porezne uprave o visini uplate doprinosa ili sl.) – za mjesec koji prethodi mjesecu u kojemu je zahtjev podnesen |
08 | Prijava poreza na dobit s bilancom i računom dobiti i gubitka ovjerena od Porezne uprave ili Prijava poreza na dohodak s pregledom poslovnih primitaka i izdataka ovjerena od Porezne uprave – za prethodnu godinu |
09 | Dokaz o vlasništvu, predugovor ili ugovor o dugoročnom zakupu poslovnog prostora (ugovoren za naredno razdoblje od 3 ili više godina od dana podnošenja zahtjeva) za koji se traži dodjela sredstava u svrhu sufinanciranja troškova prilagodbe radnog mjesta (arhitektonska prilagodba) |
10 | Izvadak iz zemljišnih knjiga za poslovni prostor (nekretninu) za koji se traži dodjela sredstava u svrhu sufinanciranja troškova prilagodbe radnog mjesta (arhitektonska prilagodba), ne stariji od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva |
11 | Dokaz o urednom izvršenju ugovornih obveza temeljem kojih je zabilježen teret na poslovnom prostoru (nekretnini) za koji se traži dodjela sredstava u svrhu sufinanciranja troškova prilagodbe radnog mjesta (arhitektonska prilagodba), u slučaju da je na istome zabilježen teret |
III. POPIS ZAPOSLENIH OSOBA S INVALIDITETOM
R.B. | Prezime i ime | OIB | Datum nastanka invaliditeta | Datum zapošljavanja | Naziv radnog mjesta |
(Mjesto i datum) |
Ime i prezime odgovorne osobe | |
Potpis odgovorne osobe |
OBRAZAC Z-PUR
PODNOSITELJ ZAHTJEVA (Naziv i adresa poslodavca) |
ZAHTJEV ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA ZA PRILAGODBU UVJETA RADA
tehnička prilagodba
Broj zaposlenih osoba s invaliditetom za koje se traži sufinanciranje troškova za prilagodbu uvjeta rada | |
Zahtijevani iznos sufinanciranja troškova za prilagodbu uvjeta rada |
I. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA
R.B. | OPĆI PODACI | |||
01 | Puni naziv poslodavca | |||
02 | Adresa | |||
03 | Pravni oblik | |||
04 | Osnivač/vlasnik | |||
05 | OIB | |||
06 | IBAN poslovnog računa | |||
07 | Naziv poslovne banke | |||
08 | Odgovorna osoba | |||
Tel. | e-mail: | |||
09 | Osoba za kontakt | |||
Tel. | e-mail: | |||
FINANCIJSKI POKAZATELJI POSLOVANJA | ||||
10 | Ukupna aktiva u prethodnoj godini | |||
11 | Ukupni prihodi u prethodnoj godini | |||
12 | Ukupno ostvarena dobit ili gubitak u prethodnoj godini |
II. DOKUMENTACIJA PRILOŽENA ZAHTJEVU
R.B. | OBAVEZNI PRILOZI |
01 | Dokaz o zaposlenju osobe s invaliditetom |
02 | Izvještaj centra o provedenoj usluzi izrade plana prilagodbe opreme i sredstava za rad (tehnička prilagodba), ne stariji od 12 mjeseci, kojim je utvrđena potreba za prilagodbu uvjeta rada, a prema planu prilagodbe uvjeta rada koji je sastavni dio nalaza i mišljenja |
03 | Dokaz da je za osobu s invaliditetom za koju se traži sufinanciranje za prilagodbu uvjeta rada isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez (preslika izvoda i sl.) – za mjesec koji prethodi mjesecu u kojemu je zahtjev podnesen |
04 | Dokaz da nema dugovanja prema državi po bilo kojoj osnovi (potvrda Porezne uprave o neimanju duga prema državi ili ispis stanja knjigovodstvene kartice iz sustava e-Porezne ovjeren od strane podnositelja zahtjev i sl.) |
05 | Najmanje tri valjane ponude/predračuna prikupljene od različitih poslovnih subjekata za izvršenje prilagodbi za koje se traži sufinanciranje, a koje trebaju sadržavati detaljnu specifikaciju troškova, odnosno u slučaju nemogućnosti pribavljanja propisanog broja valjanih ponuda/predračuna, detaljno obrazloženje o nemogućnosti pribavljanja istih |
06 | Dokaz da ne postoji dugovanje prema centru za profesionalnu rehabilitaciju koji je izvršio uslugu izrade plana prilagodbe opreme i sredstava za rad – tehnička prilagodba (račun za izvršenu uslugu i izvod iz kojeg je vidljivo plaćanje računa), ali samo u slučaju kada ova usluga nije besplatna za poslodavca |
DODATNA OBAVEZNA DOKUMENTACIJA ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA ZA PRILAGODBU UVJETA RADA | |
07 | Dokument iz kojeg je vidljiva visina obveze za plaće, doprinose i poreze (JOPPD obrazac ili rješenje Porezne uprave o visini uplate doprinosa ili sl.) – za mjesec koji prethodi mjesecu u kojemu je zahtjev podnesen |
08 | Prijava poreza na dobit s bilancom i računom dobiti i gubitka ovjerena od Porezne uprave ili Prijava poreza na dohodak s pregledom poslovnih primitaka i izdataka ovjerena od Porezne uprave – za prethodnu godinu |
III. POPIS ZAPOSLENIH OSOBA S INVALIDITETOM
R.B. | Prezime i ime | OIB | Datum nastanka invaliditeta | Datum zapošljavanja | Naziv radnog mjesta |
(Mjesto i datum) |
Ime i prezime odgovorne osobe | |
Potpis odgovorne osobe |
OBRAZAC Z-DOP
PODNOSITELJ ZAHTJEVA (Naziv i adresa poslodavca) |
ZAHTJEV ZA SUBVENCIJU UPLAĆENOG DOPRINOSA
ZA OBVEZNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
Prvi zahtjev/kontinuirani zahtjev | |
Broj zaposlenih osoba s invaliditetom za koje se traži povrat doprinosa | |
Mjesec za koji se traži pravo na isplatu povrata doprinosa | |
Zahtijevani iznos (sukladno priloženoj tablici izračuna doprinosa) |
I. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA
R.B. | OPĆI PODACI | |||
01 | Puni naziv poslodavca | |||
02 | Adresa | |||
03 | Pravni oblik | |||
04 | Osnivač/vlasnik | |||
05 | OIB | |||
06 | IBAN poslovnog računa | |||
07 | Naziv poslovne banke | |||
08 | Odgovorna osoba | |||
Tel. | e-mail: | |||
09 | Osoba za kontakt | |||
Tel. | e-mail: | |||
PODACI O ISPLATI PLAĆE I UPLATI DOPRINOSA | ||||
10 | Datum isplate plaće za mjesec za koji se traži pravo na isplatu povrata doprinosa | |||
11 | Datum uplate doprinosa i poreza za mjesec za koji se traži pravo na isplatu povrata doprinosa |
II. DOKUMENTACIJA PRILOŽENA ZAHTJEVU
R.B. | OBAVEZNI PRILOZI |
01 | Dokaz o zaposlenju osobe s invaliditetom |
02 | Dokaz da je za osobu s invaliditetom za koju se traži subvencija uplaćenog doprinosa (povrat doprinosa) isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez (preslika izvoda i sl.), te pripadajuća obračunska platna lista |
03 | Dokaz da nema dugovanja prema državi po bilo kojoj osnovi (potvrda Porezne uprave o neimanju duga prema državi ili ispis stanja knjigovodstvene kartice iz sustava e-Porezne ovjeren od strane podnositelja zahtjeva i sl.) |
04 | Dokument iz kojeg je vidljiva visina obveze za plaće, doprinose i poreze (JOPPD obrazac ili rješenje Porezne uprave o visini uplate doprinosa ili sl.) |
DODATNA OBAVEZNA DOKUMENTACIJA ZA PRAVO NA POVRAT DOPRINOSA | |
05 | Tablica izračuna: DOP-1 |
III. POPIS ZAPOSLENIH OSOBA S INVALIDITETOM
R.B. | Prezime i ime | OIB | Datum nastanka invaliditeta | Datum zapošljavanja | Naziv radnog mjesta |
NAPOMENA:
– dokumentacija pod II., redni broj 01 obvezno se prilaže prilikom prvog zahtjeva
– dokumentacija pod II., redni brojevi od 02 do 05 – obvezno se prilaže prilikom podnošenja svakog zahtjeva
IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O PROVOĐENJU NEPOSREDNOG NADZORA:
Potpisom ovog zahtjeva za subvenciju uplaćenog doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje dopuštam ovlaštenoj osobi Zavoda provođenje neposrednog nadzora nad ispunjenjem ugovornih obveza iz radnog odnosa koje su temelj isplate subvencije.
IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O ZBRAJANJU DRŽAVNIH POTPORA:
Potpisom ovog zahtjeva za subvenciju uplaćenog doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem da je dodjela sredstava po ovom zahtjevu, a vezano uz zbrajanje potpora, u skladu sa člankom 8. Uredbe o općem skupnom izuzeću, odnosno u skladu sa člankom 1. stavak 5. Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom.
(Mjesto i datum) |
Ime i prezime odgovorne osobe | |
Potpis odgovorne osobe |
Tablica izračuna: DOP-1
POSLODAVAC: | Datum: | |||||
MJESEC: | GODINA: | |||||
R. b. | Ime i prezime radnika | Bruto iznos plaće (najviše do iznosa od tri minimalne plaće)* | Važeća stopa obračuna doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje (%) | Iznos doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje – osnovica izračuna* | Postotak subvencije za doprinos (%) |
Iznos subvencije za doprinos |
0 | 1 | 2 | 3 | 4** (2 x 3 /100) | 5 | 6 (4 x 5 /100) |
1. | 75 | |||||
2. | 75 | |||||
3. | 75 | |||||
4. | 75 | |||||
5. | 75 | |||||
6. | 75 | |||||
7. | 75 | |||||
8. | 75 | |||||
9. | 75 | |||||
10. | 75 | |||||
UKUPNO |
* sukladno članku 29. stavak 2. Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom (u nastavku: Pravilnik), osnovica za izračun subvencije za doprinos je obračunat i uplaćen doprinos za obvezno zdravstveno osiguranje sukladno propisima o doprinosima za obvezna osiguranja, ali najviše do iznosa doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje na tri minimalne plaće
**sukladno članku 29. stavak 4. Pravilnika, u slučaju da je radni odnos prestao ili nastupio tijekom mjeseca, poslodavac ima pravo na subvenciju za doprinos za taj mjesec, samo za razdoblje u kojem je radnik s invaliditetom bio u radnom odnosu
OBRAZAC Z-STP
PODNOSITELJ ZAHTJEVA (Naziv i adresa poslodavca) |
ZAHTJEV ZA FINANCIRANJE TROŠKOVA STRUČNE PODRŠKE
Broj zaposlenih osoba s invaliditetom za koje se traži financiranje troškova stručne podrške | |
Razdoblje za koje se traži pravo na isplatu troškova stručne podrške | |
Zahtijevani iznos financiranja troška procjene potrebe za provođenjem usluge stručne podrške i praćenja na određenom radnom mjestu i radnom okruženju | |
Zahtijevani iznos financiranja troškova stručne podrške (sukladno obrascu obračuna satnice stručne podrške: OS-STP-1) |
I. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA
R.B. | OPĆI PODACI | |||
01 | Puni naziv poslodavca | |||
02 | Adresa | |||
03 | Pravni oblik | |||
04 | Osnivač/vlasnik | |||
05 | OIB | |||
06 | IBAN poslovnog računa | |||
07 | Naziv poslovne banke | |||
08 | Odgovorna osoba | |||
Tel. | e-mail: | |||
09 | Osoba za kontakt | |||
Tel. | e-mail: | |||
FINANCIJSKI POKAZATELJI POSLOVANJA | ||||
10 | Ukupna aktiva u prethodnoj godini | |||
11 | Ukupni prihodi u prethodnoj godini | |||
12 | Ukupno ostvarena dobit ili gubitak u prethodnoj godini |
II. DOKUMENTACIJA PRILOŽENA ZAHTJEVU
R.B. | OBAVEZNI PRILOZI |
01 | Dokaz o zaposlenju osobe s invaliditetom, odnosno dokaz o početku obavljanja djelatnosti |
02* | Ugovor s centrom za profesionalnu rehabilitaciju o pružanju stručne podrške sklopljen na temelju nalaza i mišljenja centra u kojem je utvrđena potreba za stručnom podrškom |
03 | Dokaz da je za osobu s invaliditetom za koju se traži financiranje troškova stručne podrške isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez (preslika izvoda i sl.) – za mjesec koji prethodi mjesecu u kojem je zahtjev podnesen |
04 | Dokaz da nema dugovanja prema državi po bilo kojoj osnovi (potvrda Porezne uprave o neimanju duga prema državi ili ispis stanja knjigovodstvene kartice iz sustava e-Porezne ovjeren od strane podnositelja zahtjeva i sl.) |
05 | Dokaz da ne postoji dugovanje prema centru za profesionalnu rehabilitaciju koji je izvršio uslugu procjene potrebe za provođenjem usluge stručne podrške i praćenja na određenom radnom mjestu i radnom okruženju (račun za izvršenu uslugu i izvod iz kojeg je vidljivo plaćanje računa), ali samo u slučaju kada ova usluga nije besplatna za poslodavca |
DODATNA OBAVEZNA DOKUMENTACIJA ZA FINANCIRANJE TROŠKOVA STRUČNE PODRŠKE | |
06 | Dokument iz kojeg je vidljiva visina obveze za plaće, doprinose i poreze (JOPPD obrazac ili rješenje Porezne uprave o visini uplate doprinosa ili sl.) – za mjesec koji prethodi mjesecu u kojem je zahtjev podnesen |
07 | Prijava poreza na dobit s bilancom i računom dobiti i gubitka ovjerena od Porezne uprave ili Prijava poreza na dohodak s pregledom poslovnih primitaka i izdataka ovjerena od Porezne uprave – za prethodnu godinu |
08 | Obrazac obračuna satnice stručne podrške: OS-STP-1 |
III. POPIS ZAPOSLENIH OSOBA S INVALIDITETOM
R.B. | Prezime i ime | OIB | Datum nastanka invaliditeta | Datum zapošljavanja | Naziv radnog mjesta | Ukupna ugovorena satnica |
NAPOMENA:
– * zahtjev za financiranje stručne podrške poslodavac mora podnijeti najkasnije u roku 8 dana od dana sklapanja ugovora o pružanju usluge stručne podrške s centrom, jer će propuštanjem roka za podnošenje zahtjeva izgubiti pravo na ovaj poticaj
– trošak procjene potrebe za provođenjem usluge stručne podrške i praćenja na određenom radnom mjestu i radnom okruženju Zavod plaća poslodavcu u roku od 15 dana od dana sklapanja ugovora iz članka 33. stavka 1. Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom
– trošak stručne podrške Zavod financira mjesečno temeljem Izvješća o izvršenoj satnici (Obrazac izvješća o izvršenju mjesečne satnice: IMS-1)
(Mjesto i datum) |
Ime i prezime odgovorne osobe | |
Potpis odgovorne osobe |
Obrazac obračuna satnice stručne podrške: OS-STP-1
POSLODAVAC: | Datum: | |||||||
RAZDOBLJE: | GODINA: | |||||||
R.b. | Ime radnika | Prezime radnika | OIB radnika |
Datum zapošljavanja |
Broj Ugovora | Ukupna ugovorena satnica (broj sati) | Iznos troška po satnici (€/sat) |
Iznos financiranja stručne podrške |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 (6 x 7) |
1. | ||||||||
2. | ||||||||
3. | ||||||||
4. | ||||||||
5. | ||||||||
6. | ||||||||
7. | ||||||||
8. | ||||||||
9. | ||||||||
10. | ||||||||
UKUPNO: |
Napomena:
ovaj obrazac se prilaže uz Zahtjev za financiranje troškova stručne podrške Z-STP
Obrazac izvješća o izvršenju mjesečne satnice: IMS-1
POSLODAVAC: | Datum: | ||||||||||
MJESEC IZVRŠENJA: | GODINA: | ||||||||||
R.b. | Ime radnika | Prezime radnika | OIB radnika |
Datum zapošljavanja |
Ukupna ugovorena satnica (broj sati) | Izvršena ukupna satnica po prethodnim izvješćima (broj sati)* | Izvršena mjesečna satnica za mjesec izvršenja (broj sati) | Iznos troška po satnici (€/sat) |
Iznos financiranja stručne podrške | Preostala nerealizirana satnica (broj sati) |
Sveukupna realizirana satnica (broj sati) |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 (7 x 8) | 10 (5 – 6 – 7) | 11 (5 – 10) |
1. | |||||||||||
2. | |||||||||||
3. | |||||||||||
4. | |||||||||||
5. | |||||||||||
6. | |||||||||||
7. | |||||||||||
8. | |||||||||||
9. | |||||||||||
10. | |||||||||||
UKUPNO: |
Napomena:
* ako se radi o prvom izvješću unosi se nula (0), a ako se radi o kontinuiranom izvješću unosi se podatak o izvršenoj ukupnoj satnici po prethodnom izvješću (stupac 11 iz prethodnog izvješća)
Ime i prezime odgovorne osobe |
Ime i prezime radnog asistenta | |||||
Potpis | Potpis radnog asistenta |
OBRAZAC Z-POS
PODNOSITELJ ZAHTJEVA (Naziv i adresa poslodavca) |
ZAHTJEV ZA POTPORU ZA ODRŽIVOST SAMOZAPOŠLJAVANJA OSOBA S INVALIDITETOM
Prvi zahtjev/kontinuirani zahtjev | |
Ime i prezime osobe koja se samozapošljava | |
Mjesec za koji se traži pravo na isplatu potpore | |
Zahtijevani iznos potpore |
I. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA
R.B. | OPĆI PODACI | |||
01 | Puni naziv poslodavca | |||
02 | Adresa | |||
03 | Pravni oblik | |||
04 | Osnivač/vlasnik | |||
05 | OIB | |||
06 | IBAN poslovnog računa | |||
07 | Naziv poslovne banke | |||
08 | Odgovorna osoba | |||
Tel. | e-mail: | |||
09 | Osoba za kontakt | |||
Tel. | e-mail: | |||
PODACI O ISPLATI PLAĆE I UPLATI DOPRINOSA | ||||
10 | Datum isplate plaće za mjesec za koji se traži pravo na isplatu potpore ako se radi o osobi s invaliditetom koja se samozapošljava, a kojoj se isplaćuje plaća | |||
11 | Datum uplate doprinosa i poreza za mjesec za koji se traži pravo na isplatu potpore |
II. DOKUMENTACIJA PRILOŽENA ZAHTJEVU
R.B. | OBAVEZNI PRILOZI |
01 | Dokaz o samozapošljavanju, odnosno izvadak iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra ne stariji od 30 dana iz kojeg se može utvrditi da se radi o samozapošljavanju osobe s invaliditetom u skladu sa člankom 11. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom |
02 | Dokaz da nema dugovanja prema državi po bilo kojoj osnovi (potvrda Porezne uprave o neimanju duga prema državi ili ispis stanja knjigovodstvene kartice iz sustava e-Porezne ovjeren od strane podnositelja zahtjev i sl.) |
III. PODACI O OSOBI S INVALIDITETOM KOJA SE SAMOZAPOŠLJAVA
R.B. | Prezime i ime | OIB | Datum nastanka invaliditeta | Datum zapošljavanja | Naziv radnog mjesta |
NAPOMENA:
– dokumentacija pod II., redni broj 01 – obvezno se prilaže prilikom prvog zahtjeva, te prilikom svakog zahtjeva u slučaju da je nastala nova okolnost vezana uz samozapošljavanje
– dokumentacija pod II., redni broj 02 – obvezno se prilaže prilikom podnošenja svakog zahtjeva
IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O PROVOĐENJU NEPOSREDNOG NADZORA:
Potpisom ovog zahtjeva za potporu za održivost samozapošljavanja osoba s invaliditetom dopuštam ovlaštenoj osobi Zavoda provođenje neposrednog nadzora nad ispunjenjem ugovornih obveza iz radnog odnosa koje su temelj isplate potpore za samozapošljavanje.
IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O ZBRAJANJU DRŽAVNIH POTPORA:
Potpisom ovog zahtjeva za potporu za održivost samozapošljavanja osoba s invaliditetom pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem da je dodjela sredstava po ovom zahtjevu, a vezano uz zbrajanje potpora, u skladu sa člankom 8. Uredbe o općem skupnom izuzeću, odnosno u skladu sa člankom 1. stavak 5. Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom.
(Mjesto i datum) |
Ime i prezime odgovorne osobe | |
Potpis odgovorne osobe |
OBRAZAC Z-TRP
PODNOSITELJ ZAHTJEVA (Naziv i adresa poslodavca) |
ZAHTJEV ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA PRIJEVOZA OSOBA S INVALIDITETOM
Prvi zahtjev/kontinuirani zahtjev | |
Broj zaposlenih osoba s invaliditetom za koje se traži povrat troškova prijevoza na radno mjesto | |
Broj zaposlenih osoba s invaliditetom za koje se traži povrat troškova prijevoza za obavljanje djelatnosti | |
Mjesec za koji se traži pravo na isplatu povrata troškova prijevoza osoba s invaliditetom | |
Zahtijevani iznos troškova prijevoza na radno mjesto (sukladno priloženom obrascu OT-PRM) | |
Zahtijevani iznos troškova prijevoza za obavljanje djelatnosti (sukladno priloženom obrascu OT-POD) | |
Ukupno zahtijevani iznos troškova prijevoza |
I. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA
R.B. | OPĆI PODACI | |||
01 | Puni naziv poslodavca | |||
02 | Adresa | |||
03 | Pravni oblik | |||
04 | Osnivač/vlasnik | |||
05 | OIB | |||
06 | IBAN poslovnog računa | |||
07 | Naziv poslovne banke | |||
08 | Odgovorna osoba | |||
Tel. | e-mail: | |||
09 | Osoba za kontakt | |||
Tel. | e-mail: | |||
PODACI O ISPLATI TROŠKOVA PRIJEVOZA I PLAĆE TE UPLATI DOPRINOSA | ||||
10 | Datum isplate troškova prijevoza na radno mjesto | |||
11 | Datum/i isplate troškova prijevoza za obavljanje djelatnosti | |||
12 | Datum isplate plaće za mjesec za koji se traži pravo na isplatu povrata troškova prijevoza osoba s invaliditetom | |||
13 | Datum uplate doprinosa i poreza za mjesec za koji se traži pravo na isplatu povrata troškova prijevoza osoba s invaliditetom |
II. DOKUMENTACIJA PRILOŽENA ZAHTJEVU
R.B. | OBAVEZNI PRILOZI |
01 | Dokaz o zaposlenju osobe s invaliditetom |
02 | Dokaz da je za osobu s invaliditetom za koju se traži sufinanciranje troškova prijevoza (povrat troškova prijevoza) isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez (preslika izvoda i sl.), kao i pripadajuća obračunska platna lista |
03 | Dokaz da nema dugovanja prema državi po bilo kojoj osnovi (potvrda Porezne uprave o neimanju duga prema državi ili ispis stanja knjigovodstvene kartice iz sustava e-Porezne ovjeren od strane podnositelja zahtjeva i sl.) |
04 | Dokument iz kojeg je vidljiva visina obveze za plaće, doprinose i poreze (JOPPD obrazac ili rješenje Porezne uprave o visini uplate doprinosa ili sl.) |
05 | Dokaz da je za osobu s invaliditetom za koju se traži sufinanciranje troškova prijevoza na radno mjesto isplaćen prijevoz za potrebe dolaska na posao i odlaska s posla (preslika izvoda i sl.), te pripadajuća dokumentacija po osnovi koje se obračunavaju ovi troškovi prijevoza (preslika mjesečne karte u javnom prijevozu, preslika evidencije naknade troškova prijevoza za korištenje privatnog osobnog automobila potpisana od strane zaposlene osobe s invaliditetom, specifikacija troškova prijevoza i sl.) |
06 | Dokaz da je za osobu s invaliditetom za koju se traži sufinanciranje troškova prijevoza za obavljanje djelatnosti isplaćen prijevoz za potrebe dolaska na mjesto obavljanja djelatnosti i odlaska s mjesta obavljanja djelatnosti (preslika izvoda i sl.), te pripadajuća dokumentacija po osnovi koje se obračunavaju ovi troškovi prijevoza (preslika pojedinačne karte u javnom prijevozu, preslika evidencije naknade troškova prijevoza za potrebe obavljanja djelatnosti za korištenje privatnog osobnog automobila, preslika iz evidencije korištenja službenog osobnog automobila (putni nalog), preslika računa pružatelja usluge taksi prijevoza, specifikacija troškova prijevoza i sl.) |
DODATNA OBAVEZNA DOKUMENTACIJA ZA PRAVO NA POVRAT TROŠKOVA PRIJEVOZA OSOBA S INVALIDITETOM | |
07 | Obrazac obračuna troškova prijevoza na radno mjesto: OT-PMR (sastavni dio ovog zahtjeva) |
08 | Obrazac obračuna troškova prijevoza za obavljanje djelatnosti: OT-POD (sastavni dio ovog zahtjeva) |
III. POPIS ZAPOSLENIH OSOBA S INVALIDITETOM
R.B. | Prezime i ime | OIB | Mjesto stanovanja | Mjesto rada | Naziv radnog mjesta |
NAPOMENA:
– dokumentacija pod II., redni broj 01 – obvezno se prilaže prilikom prvog zahtjeva
– dokumentacija pod II., redni brojevi od 02 do 04 – obvezno se prilaže prilikom podnošenja svakog zahtjeva
dokumentacija pod II., redni brojevi 05 i 07 – obvezno se prilaže prilikom podnošenja svakog zahtjeva u kojem se traži povrat troškova prijevoza na radno mjesto
– dokumentacija pod II., redni brojevi 06 i 08 – obvezno se prilaže prilikom podnošenja svakog zahtjeva u kojem se traži povrat troškova prijevoza za obavljanje djelatnosti
IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O PROVOĐENJU NEPOSREDNOG NADZORA:
Potpisom ovog zahtjeva za sufinanciranje troškova prijevoza osoba s invaliditetom dopuštam ovlaštenoj osobi Zavoda provođenje neposrednog nadzora nad ispunjenjem ugovornih obveza iz radnog odnosa koje su temelj isplate troškova prijevoza osoba s invaliditetom.
IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O ZBRAJANJU DRŽAVNIH POTPORA:
Potpisom ovog zahtjeva za sufinanciranje troškova prijevoza osoba s invaliditetom pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem da je dodjela sredstava po ovom zahtjevu, a vezano uz zbrajanje potpora, u skladu sa člankom 8. Uredbe o općem skupnom izuzeću, odnosno u skladu sa člankom 1. stavak 5. Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom.
IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA DA NEMA ORGANIZIRANOG JAVNOG PRIJEVOZA:
Potpisom ovog zahtjeva za sufinanciranje troškova prijevoza osoba s invaliditetom pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem da, za zaposlene osobe s invaliditetom za koje se traže troškovi prijevoza za korištenje privatnog osobnog automobila, nema osiguranog javnog prijevoza kojim bi osobe s invaliditetom redovito dolazile na mjesto rada i redovito odlazile sa mjesta rada, te da se u tom slučaju za potrebe dolaska na i odlaska sa posla iste koriste privatnim osobnim automobilom.
IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA DA NEMA ORGANIZIRANOG JAVNOG PRIJEVOZA:
Potpisom ovog zahtjeva za sufinanciranje troškova prijevoza osoba s invaliditetom pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem da, za zaposlene osobe s invaliditetom za koje se traže troškovi prijevoza za korištenje službenog/privatnog osobnog automobila odnosno usluge taksi prijevoza, nema osiguranog javnog prijevoza kojim bi osobe s invaliditetom redovito dolazile na mjesto obavljanja djelatnosti i redovito odlazile sa mjesta obavljanja djelatnosti, te da se u tom slučaju za potrebe obavljanja djelatnosti iste koriste službenim/privatnim osobnim automobilom odnosno uslugom taksi prijevoza.
(Mjesto i datum) |
Ime i prezime odgovorne osobe | |
Potpis odgovorne osobe |
Obrazac obračuna troškova prijevoza na mjesto rada: OT-PMR
POSLODAVAC: | Datum: | ||||||||
MJESEC: | GODINA: | ||||||||
I. Trošak korištenja javnog prijevoza za potrebe dolaska na i sa posla | |||||||||
R.b. | Ime radnika | Prezime radnika |
OIB radnika | Mjesto stanovanja |
Mjesto rada | Iznos mjesečne karte u mjesnom javnom prijevozu |
Iznos mjesečne karte u međumjesnom javnom prijevozu |
Ukupan iznos troškova prijevoza na posao (€) |
|
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6* | 7** |
8*** (6 ili 7 ili 6+7) |
|
1. | |||||||||
2. | |||||||||
3. | |||||||||
4. | |||||||||
5. | |||||||||
6. | |||||||||
7. | |||||||||
8. | |||||||||
9. | |||||||||
10. | |||||||||
UKUPNO I: |
Napomena uz tablicu I. Trošak korištenja javnog prijevoza za potrebe dolaska na i sa posla:
* stvarni trošak prijevoza u visini iznosa mjesečne karte u mjesnom prijevozu ako je mjesto stanovanja osobe s invaliditetom isto kao mjesto rada
** stvarni trošak prijevoza u visini iznosa mjesečne karte u međumjesnom prijevozu ako je mjesto stanovanja osobe s invaliditetom različito od mjesta rada
*** ukoliko je mjesto rada različito od mjesta stanovanja, za troškove prijevoza, ako osoba na to ima pravo, unosi se zbroj stvarnih troškova prijevoza u visini mjesečne karte u mjesnom prijevozu i u visini mjesečne karte u međumjesnom prijevozu
II. Trošak korištenja privatnog osobnog automobila za potrebe dolaska na i sa posla
R.b. | Ime radnika | Prezime radnika | OIB radnika | Mjesto stanovanja, ulica i kućni broj |
Mjesto rada, ulica i kućni broj | Kilometri udaljenosti od mjesta stanovanja do mjesta rada (km u oba smjera) |
Iznos po kilometru udaljenosti | Ukupan iznos troškova prijevoza na posao |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6* | 7 | 8 (6 x 7) |
1. | ||||||||
2. | ||||||||
3. | ||||||||
4. | ||||||||
5. | ||||||||
6. | ||||||||
7. | ||||||||
8. | ||||||||
9. | ||||||||
10. | ||||||||
UKUPNO II: |
Napomena uz tablicu II. Trošak korištenja privatnog osobnog automobila za potrebe dolaska na i s posla:
* stvarni kilometri udaljenosti (najkraća udaljenost u oba smjera) sukladno izračunu udaljenosti korištenjem mape HAK (map.hak.hr)
NAPOMENE:
– za pojedinu zaposlenu osobu s invaliditetom isplaćuje se ili trošak korištenja javnog prijevoza za potrebe dolaska na i sa posla ili trošak korištenja osobnog automobila za potrebe dolaska na i sa posla
– ukoliko se za potrebe dolaska na i sa posla koristi privatni osobni automobil (sukladno propisima vezanim uz ostvarivanje prava na troškove prijevoza na i sa posla) uz ovaj obrazac poslodavac je obvezan priložiti i presliku evidencije naknade troškova prijevoza za korištenje privatnog osobnog automobila potpisanu od strane zaposlene osobe s invaliditetom
Obrazac obračuna troškova prijevoza za obavljanje djelatnosti: OT-POD
POSLODAVAC: | Datum: | ||||||||
MJESEC: | GODINA: | ||||||||
I. Trošak korištenja javnog prijevoza za potrebe obavljanja djelatnosti | |||||||||
R.b. | Ime radnika | Prezime radnika | OIB radnika |
Mjesto rada, ulica i kućni broj |
Mjesto obavljanja djelatnosti, ulica i kućni broj |
Datum putovanja | Iznos pojedinačne karte u mjesnom javnom prijevozu |
Iznos pojedinačne karte u međumjesnom javnom prijevozu |
Ukupan iznos troškova prijevoza za obavljanje djelatnosti |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7* | 8** | 9 (7 ili 8) |
1. | |||||||||
2. | |||||||||
3. | |||||||||
4. | |||||||||
5. | |||||||||
6. | |||||||||
7. | |||||||||
8. | |||||||||
9. | |||||||||
10. | |||||||||
UKUPNO I: |
Napomena uz tablicu I. Trošak korištenja javnog prijevoza za potrebe obavljanja djelatnosti:
* stvarni trošak prijevoza u visini iznosa pojedinačne karte u mjesnom prijevozu ako je mjesto rada osobe s invaliditetom isto kao mjesto obavljanja djelatnosti (u oba smjera)
** stvarni trošak prijevoza u visini iznosa pojedinačne karte u međumjesnom prijevozu ako je mjesto rada osobe s invaliditetom različito od mjesta obavljanja djelatnosti (u oba smjera)
II. Trošak korištenja službenog ili privatnog osobnog automobila za potrebe obavljanja djelatnosti
R.b. | Ime radnika | Prezime radnika | OIB radnika | Mjesto rada, ulica i kućni broj | Mjesto obavljanja djelatnosti, ulica i kućni broj | Datum putovanja | Kilometri udaljenosti od mjesta rada do mjesta obavljanja djelatnosti (km u oba smjera) |
Iznos po kilometru udaljenosti | Ukupan iznos troškova prijevoza za obavljanje djelatnosti |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7* | 8 | 9 (7 x 8) |
1. | |||||||||
2. | |||||||||
3. | |||||||||
4. | |||||||||
5. | |||||||||
6. | |||||||||
7. | |||||||||
8. | |||||||||
9. | |||||||||
10. | |||||||||
UKUPNO II: |
Napomena uz tablicu II. Trošak korištenja službenog ili privatnog osobnog automobila za potrebe obavljanja djelatnosti:
* stvarni kilometri udaljenosti (najkraća udaljenost u oba smjera) sukladno izračunu udaljenosti korištenjem mape HAK (map.hak.hr)
III. Trošak korištenja usluge taksi prijevoza za potrebe obavljanja djelatnosti
R.b. | Ime radnika | Prezime radnika | OIB radnika | Mjesto rada, ulica i kućni broj | Mjesto obavljanja djelatnosti, ulica i kućni broj | Datum putovanja | Naziv pružatelja taksi usluge | Ukupan iznos troškova prijevoza za obavljanje djelatnosti |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. | ||||||||
2. | ||||||||
3. | ||||||||
4. | ||||||||
5. | ||||||||
6. | ||||||||
7. | ||||||||
8. | ||||||||
9. | ||||||||
10. | ||||||||
UKUPNO III: | ||||||||
SVEUKUPNO (I + II + III): |
NAPOMENE:
– ukoliko se za potrebe dolaska za obavljanje djelatnosti koristi javni prijevoz uz ovaj obrazac poslodavac je obvezan priložiti presliku pojedinačne karte u javnom prijevozu
– ukoliko se za potrebe dolaska za obavljanje djelatnosti koristi službeni ili privatni osobni automobil uz ovaj obrazac poslodavac je obvezan priložiti presliku evidencije naknade troškova prijevoza za potrebe obavljanja djelatnosti za korištenje privatnog osobnog automobila ili presliku iz evidencije korištenja službenog osobnog automobila (putni nalog)
– ukoliko se za potrebe dolaska za obavljanje djelatnosti koristi usluga taksi prijevoza uz ovaj obrazac poslodavac je obvezan priložiti presliku računa pružatelja usluge taksi prijevoza
OBRAZAC Z-TRSO
PODNOSITELJ ZAHTJEVA (Naziv i adresa poslodavca) |
ZAHTJEV ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA RADA STRUČNIH RADNIKA I RADNIH INSTRUKTORA
U ZAŠTITNIM RADIONICAMA I INTEGRATIVNIM RADIONICAMA
(ZAHTJEV ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA RADA STRUČNOG OSOBLJA)
Prvi zahtjev/kontinuirani zahtjev | |
Minimalni broj stručnih radnika koje je podnositelj zahtjeva obavezan zaposliti sukladno odredbama Pravilnika o zaštitnim radionicama i integrativnim radionicama za zapošljavanje osoba s invaliditetom | |
Broj zaposlenih stručnih radnika za koje se traži sufinanciranje troškova rada stručnog osoblja | |
Minimalni broj radnih instruktora koje je podnositelj zahtjeva obavezan zaposliti sukladno odredbama Pravilnika o zaštitnim radionicama i integrativnim radionicama za zapošljavanje osoba s invaliditetom | |
Broj zaposlenih radnih instruktora za koje se traži sufinanciranje troškova rada stručnog osoblja | |
Mjesec za koji se traži pravo na isplatu sufinanciranja troškova rada stručnog osoblja | |
Zahtijevani iznos (sukladno priloženoj tablici izračuna naknade za stručno osoblje) |
I. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA
R.B. | OPĆI PODACI | |||
01 | Puni naziv poslodavca | |||
02 | Adresa | |||
03 | Pravni oblik | |||
04 | Osnivač/vlasnik | |||
05 | OIB | |||
06 | IBAN poslovnog računa | |||
07 | Naziv poslovne banke | |||
08 | Odgovorna osoba | |||
Tel. | e-mail: | |||
09 | Osoba za kontakt | |||
Tel. | e-mail: | |||
PODACI O ISPLATI PLAĆE I UPLATI DOPRINOSA | ||||
10 | Datum isplate plaće za mjesec za koji se traži pravo na isplatu sufinanciranja troškova rada stručnog osoblja | |||
11 | Datum uplate doprinosa i poreza za mjesec za koji se traži pravo na isplatu sufinanciranja troškova rada stručnog osoblja |
II. DOKUMENTACIJA PRILOŽENA ZAHTJEVU
R.B. | OBAVEZNI PRILOZI |
01 | Dokaz o zaposlenju stručnog radnika i radnog instruktora |
02 | Dokaz da je za osobu za koju se traži poticaj isplaćena plaća, te da su za nju plaćeni pripadajući doprinosi i porez (preslika izvoda i sl.), kao i pripadajuća obračunska platna lista |
03 | Dokaz da nema dugovanja prema državi po bilo kojoj osnovi (potvrda Porezne uprave o neimanju duga prema državi ili ispis stanja knjigovodstvene kartice iz sustava e-Porezne ovjeren od strane podnositelja zahtjev i sl.) |
04 | Dokument iz kojeg je vidljiva visina obveze za plaće, doprinose i poreze (JOPPD obrazac ili rješenje Porezne uprave o visini uplate doprinosa ili sl.) |
DODATNA OBAVEZNA DOKUMENTACIJA ZA PRAVO NA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA RADA STRUČNOG OSOBLJA | |
05 | Tablica izračuna: TRSO-1 |
III.1. POPIS ZAPOSLENIH STRUČNIH RADNIKA
R.B. | Prezime i ime | OIB | Datum zapošljavanja | Naziv radnog mjesta |
III.2. POPIS ZAPOSLENIH RADNIH INSTRUKTORA
R.B. | Prezime i ime | OIB | Datum zapošljavanja | Naziv radnog mjesta |
NAPOMENA:
– dokumentacija pod II., redni broj 01 – obvezno se prilaže prilikom prvog zahtjeva
– dokumentacija pod II., redni brojevi od 02 do 05 – obvezno se prilaže prilikom podnošenja svakog zahtjeva.
IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O PROVOĐENJU NEPOSREDNOG NADZORA:
Potpisom ovog zahtjeva za sufinanciranje troškova rada stručnog osoblja dopuštam ovlaštenoj osobi Zavoda provođenje neposrednog nadzora nad ispunjenjem ugovornih obveza iz radnog odnosa koje su temelj isplate troškova rada stručnog osoblja.
IZJAVA PODNOSITELJA ZAHTJEVA O ZBRAJANJU DRŽAVNIH POTPORA:
Potpisom ovog zahtjeva za sufinanciranje troškova rada stručnog osoblja pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem da je dodjela sredstava po ovom zahtjevu, a vezano uz zbrajanje potpora, u skladu sa člankom 8. Uredbe o općem skupnom izuzeću, odnosno u skladu sa člankom 1. stavak 5. Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom.
(Mjesto i datum) |
Ime i prezime odgovorne osobe | |
Potpis odgovorne osobe |
Tablica izračuna: TRSO-1
POSLODAVAC: | Datum: | ||||||||||
MJESEC: | GODINA: | ||||||||||
R.b. | Ime radnika | Prezime radnika | Datum zasnivanja radnog odnosa | Tjedno radno vrijeme (broj sati) | Iznos osnovice za obračun doprinosa za obvezna osiguranja | Važeća stopa obračuna doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje (%) |
Iznos uplaćenog doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje | Iznos osnovice izračuna troškova rada stručnog osoblja** | Tip radnika*** | Postotak sufinanciranja troškova rada stručnog osoblja (%)**** |
Iznos sufinanciranja troškova rada stručnog osoblja |
0 | 1 | 2 | 3* | 4 | 5 | 6 | 7 (5 x 6 /100) |
8 (5 + 7) | 9 | 10 |
11 (8 x 10/100) |
1. | |||||||||||
2. | |||||||||||
3. | |||||||||||
4. | |||||||||||
5. | |||||||||||
6. | |||||||||||
7. | |||||||||||
8. | |||||||||||
9. | |||||||||||
10. | |||||||||||
UKUPNO: |
Napomena:
* sukladno članku 44. stavak 4. Pravilnika o poticajima pri zapošljavanju osoba s invaliditetom (u nastavku: Pravilnik), ovisno o datumu zasnivanja radnog odnosa u mjesecu, poslodavac za radnika ostvaruje pravo na sufinanciranje troškova rada stručnog osoblja za taj mjesec, samo za razdoblje u kojem je radnik bio u radnom odnosu
** sukladno članku 44. stavak 3. Pravilnika maksimalan iznos osnovice za izračun troškova rada stručnog osoblja je 2.000,00 eura
*** ako je radnik stručni radnik za tip radnika se unosi STRA, a ako je radnik radni instruktor za tip radnika se unosi RAIS
**** sukladno članku 45. stavak 1. ili 2. Pravilnika