Baza je ažurirana 17.04.2024. 

zaključno sa NN 43/24

Objavljeno u NN 89/09 od 24.07.2009.:

 

MINISTARSTVO PRAVOSUĐA

Na temelju članka 105. Zakona o sudovima (»Narodne novine«, br. 150/05, 16/07 i 113/08), članka 126. Zakona o državnom odvjetništvu (»Narodne novine« br. 76/09) i Uredbe o upućivanju državnog službenika na rad izvan državne službe (»Narodne novine«, br. 33/06), ministar pravosuđa donosi

 

PRAVILNIK O UPUĆIVANJU PRAVOSUDNIH DUŽNOSNIKA I DRŽAVNIH SLUŽBENIKA U MEĐUNARODNE ORGANIZACIJE I MISIJE U INOZEMSTVU

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuju se uvjeti i način izbora, osposobljavanja, priprema i upućivanja pravosudnih dužnosnika (sudaca, državnih odvjetnika i njihovih zamjenika) i državnih službenika na rad u međunarodne organizacije i misije u inozemstvu, njihova prava i obveze, nadzor nad njihovim radom i izvješćivanje, te uloga koordinatora za vođenje pravosudne komponente Republike Hrvatske u međunarodnoj organizaciji, pojedinoj operaciji ili drugoj aktivnosti u misiji.

Članak 2.

1) Pravosudni dužnosnici i državni službenici upućuju se na rad u inozemstvo radi sudjelovanja u međunarodnim organizacijama i misijama koje se temelje na obvezama iz međunarodnih ugovora koje je prihvatila Republika Hrvatska.

2) Vlada Republike Hrvatske na prijedlog Ministarstva pravosuđa, uz prethodno mišljenje Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija, donosi Odluku o davanju suglasnosti za upućivanje pravosudnih dužnosnika i državnih službenika u međunarodnu organizaciju i pojedinu misiju u inozemstvu.

Članak 3.

Na rad u međunarodne organizacije i misije u inozemstvu mogu se uputiti pravosudni dužnosnici i državni službenici koji ispunjavaju uvjete propisane ovim Pravilnikom, te su osposobljeni i prethodno pripremljeni za sudjelovanje u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu.

Članak 4.

1) Način i opseg sudjelovanja pravosudnih dužnosnika i državnih službenika u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu određen je pravilima pojedine misije.

2) Pravosudni dužnosnici i državni službenici upućeni u inozemstvo radi sudjelovanja u međunarodnoj organizaciji i misiji dužni su poštivati unutarnji pravni poredak države u kojoj djeluju, te ugovore, propise i pravila koja je za provođenje pojedine misije potpisala i donijela međunarodna organizacija ili nadležno tijelo.

3) Pravosudni dužnosnici dužni su djelovati po načelu nepristranosti, poštivati sudački i državnoodvjetnički etički kodeks i čuvati ugled hrvatskih pravosudnih dužnosnika, a državni službenici dužni su sudjelovati po načelu nepristranosti, poštivati kodeks državnih službenika i čuvati ugled državnih službenika.

II. IZBORNI POSTUPAK

Članak 5.

1) U međunarodne organizacije i misije u inozemstvu mogu se uputiti pravosudni dužnosnici i državni službenici pod sljedećim uvjetima:

– da najmanje 5 godina neprekidno obnaša pravosudnu dužnost odnosno da je državni službenik;

– da ima odgovarajuću razinu znanja stranog jezika;

– da ima zdravstvenu sposobnost;

– da je za prethodne tri godine rada ostvario rezultate i ocijenjen, ocjenom natprosječni rezultati;

– da nije stegovno kažnjavan za teže povrede radne discipline i da se protiv njega ne vodi stegovni postupak za težu povredu radne discipline;

– da se protiv njega ne vodi kazneni postupak.

2) Pored uvjeta iz stavka 1. ovog članka, za rad u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu kandidat mora ispunjavati i druge uvjete u skladu sa zahtjevima međunarodne organizacije i misije.

Natječaj

Članak 6.

1) Kod odabira kandidata za rad u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu Ministarstvo pravosuđa raspisuje interni natječaj sukladno Uredbi o raspisivanju i provedbi javnog natječaja i internog oglasa u državnoj službi (NN 8/06, 8/07 i 13/08).

2) Natječaj iz stavka 1. ovog članka mora sadržavati:

– naziv međunarodne organizacije / misije u koju se upućuje,

– naziv i opis poslova koji će se obavljati u međunarodnoj organizaciji i misiji,

– uvjete koje kandidat mora ispunjavati,

– podatke o dokazima koje kandidat mora priložiti prijavi,

– rok i adresu za podnošenje prijave i rok u kojem će se dostaviti obavijest o izboru,

– dostaviti životopis na hrvatskom i engleskom jeziku ili drugom zahtijevanom stranom jeziku.

3) Prijava se podnosi Ministarstvu pravosuđa s naznakom za »Izborno povjerenstvo« u roku od osam dana od objave na web-stranici Ministarstva pravosuđa i oglasnim pločama sudova i državnog odvjetništva.

Izborno povjerenstvo

Članak 7.

1) Izborno povjerenstvo za odabir kandidata koji se upućuju u međunarodne organizacije i misije u inozemstvo imenuje ministar pravosuđa.

2) Izborno povjerenstvo ima predsjednika i četiri člana i to:

– jedan predstavnik Vrhovnog suda RH,

– jedan predstavnik Državnog odvjetništva RH

– tri predstavnika Ministarstva pravosuđa.

3) Izborno povjerenstvo na temelju prijava kandidata utvrdit će koji kandidati ispunjavaju uvjete iz natječaja i uputiti ih na provjeru znanja stranog jezika.

Provjera

Članak 8.

1) Prije upućivanja na rad u međunarodne organizacije i misije u inozemstvu kandidat će pristupiti provjeri znanja stranog jezika.

2) Provjera znanja stranog jezika obuhvaća:

– pisani test stranog jezika,

– intervju na stranom jeziku.

3) Provjera iz stavka 2. ovoga članka obavlja se pred profesorom stranog jezika zaposlenim u državnom tijelu ili školi stranih jezika.

Razgovor

Članak 9.

1) S kandidatima koji su zadovoljili na provjeri iz članka 8. ovoga Pravilnika, Izborno povjerenstvo obavlja razgovor u cilju utvrđivanja njihove pripremljenosti i sposobnosti za rad u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu.

2) Izborno povjerenstvo sastavlja listu kandidata, nakon obavljenog razgovora iz članka 9. ovoga Pravilnika.

Liječnički pregled

Članak 10.

1) Prije upućivanja na rad u međunarodne organizacije i misije u inozemstvu Ministarstvo pravosuđa upućuje kandidate na liječnički pregled radi utvrđivanja zdravstvene sposobnost. Potvrda o zdravstvenoj sposobnosti vrijedi najduže šest mjeseci.

2) Ako se kandidat ne uputi na rad u međunarodnu organizaciju i mirovnu misiju u inozemstvu u roku od šest mjeseci od dana izdavanja potvrde, potrebno je liječnički pregled ponoviti.

Preventivna cijepljenja

Članak 11.

Prije upućivanja na rad u međunarodne organizacije i misije u inozemstvu kandidati će obaviti preventivna cijepljenja u skladu s preporukama međunarodne organizacije i misije u inozemstvu.

Pripremljenost

Članak 12.

1) Tijekom izbornog postupka provjerava se pripremljenost kandidata za rad u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu, sukladno provedenom internom natječaju, a posebno:

– sposobnost prilagođavanja kompleksnim i otežanim situacijama koje mogu nastati za vrijeme rada u inozemstvu,

– sposobnost uspostavljanja kontakata, vođenja pregovora, odgovarajućeg prosuđivanja, primjerenoga usmenoga i pismenog izražavanja,

– sposobnost djelovanja u grupi,

– samodisciplina i stresna stabilnost,

– snalažljivost i sposobnost improviziranja u nesvakidašnjim situacijama,

– sposobnost prilagođavanja posebnim uvjetima strane kulturne sredine.

2) Mišljenje o pripremljenosti daje Izborno povjerenstvo.

Izbor

Članak 13.

Izborno povjerenstvo listu kandidata sa mišljenjem o svakom kandidatu dostavit će ministru pravosuđa, radi donošenja Odluke o upućivanju kandidata u međunarodnu organizaciju ili misiju u inozemstvo.

Odluka o upućivanju

Članak 14.

Ministar pravosuđa sukladno Odluci Vlade Republike Hrvatske iz članka 2. stavka 2. ovoga Pravilnika, donosi odluku o upućivanju pravosudnog dužnosnika i državnog službenika u međunarodne organizacije i misije u inozemstvo.

III. ZAVRŠNE PRIPREME

Plan aktivnosti

Članak 15.

1) U svrhu pripreme i pravodobnog upućivanja pravosudnih dužnosnika i državnih službenika na rad u međunarodne organizacije i misije Ministarstvo pravosuđa izrađuje plan aktivnosti.

2) Plan aktivnosti iz stavka 1. ovog članka sadrži:

– provedbu akreditacijskog postupka,

– sklapanje ugovora o radu u inozemstvu,

– zaključivanje police osiguranja u slučaju nezgode,

– osiguravanje zdravstvene zaštite.

Akreditacija

Članak 16.

1) Ministarstvo pravosuđa osigurava provođenje akreditacije za rad u međunarodnoj organizaciji i misiji u inozemstvu.

2) Akreditacijska dokumentacija (pisana prijava, životopis i drugi zahtijevani dokumenti) prosljeđuje se nadležnoj službi međunarodne organizacije ili drugog tijela koje provodi misiju, putem Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija.

Ugovor

Članak 17.

1) Pravosudni dužnosnici i državni službenici zaključuju ugovor o radu u inozemstvu.

2) Ugovorom iz stavka 1. ovog članka utvrđuje se plaća, dodaci na plaću, dnevnica ili terenski dodatak, naknada putnih i drugih troškova i druga materijalna prava, radno vrijeme, korištenje godišnjeg odmora i drugi oblici odsutnosti s rada, te razlozi za otkaz ugovora o radu.

3) Ugovor se zaključuje na određeno vrijeme, ovisno o pravilima pojedine misije, ali ne duže od dvanaest mjeseci. Sukladno potrebama međunarodne organizacije i misije ugovor o radu u inozemstvu može se produljiti.

4) Sredstva za troškove iz stavka 2. i 3. ovog članka Pravilnika podmirivat će se na teret sredstava državnog proračuna. Za provedbu materijalnih prava zadužuje se Ministarstvo pravosuđa.

Polica osiguranja

Članak 18.

Za pravosudne dužnosnike i državne službenike u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu Ministarstvo pravosuđa zaključuje policu osiguranja od nezgode (nesretnog slučaja).

Zdravstvena zaštita

Članak 19.

1) Ministarstvo pravosuđa osigurava zdravstvenu zaštitu za rad u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu, i to:

– liječnički pregled i zdravstvenu obradu tijekom boravka i izravno nakon povratka iz inozemstva te za vrijeme korištenja godišnjeg odmora i dopusta u Republici Hrvatskoj te, prema potrebi,

– liječnički pregled, zdravstvenu obradu i liječenje vezano uz rad u mirovnim misijama do izlječenja.

2) Osim osnovnog zdravstvenog osiguranja, u skladu s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje, za pravosudne dužnosnike i državne službenike upućene na rad u međunarodne organizacije i misije u inozemstvu može se ugovoriti i dopunska inozemna zdravstvena zaštita.

Dokumenti

Članak 20.

1) Pravosudnim dužnosnicima i državnim službenicima, u skladu s pravilima misije, za nesmetan rad u međunarodnoj organizaciji i misiji u inozemstvu i službena putovanja, osigurava se službena ili diplomatska putovnica, ovisno o pravilima misije i vrsti posla koje će obavljati te viza, kao i drugi potrebni dokumenti.

2) Po povratku s rada iz međunarodnih organizacija i mirovnih misija u inozemstvu, putna isprava iz stavka 1. ovog članka predaje se Ministarstvu pravosuđa.

Osposobljavanje kandidata za misiju

Članka 21.

1) Pripremni seminar organizira Ministarstvo pravosuđa u suradnji s drugim državnim tijelima neposredno prije odlaska pravosudnih dužnosnika i državnih službenika u međunarodne organizacije i misije u inozemstvu i obuhvaća:

– upoznavanje sa značajem i ciljevima misije u koju su upućeni,

– upoznavanje s operativnim planom, ovlaštenjima i zadaćama misije,

– informacije o državi u koju se upućuju,

– ocjenu sigurnosnih prilika u misiji i državi u kojoj se provodi misija,

– osnove diplomatskog protokola i pravila ponašanja u državi u kojoj se provodi misija,

– način rada u misiji,

– način komuniciranja s matičnom državom i nadležnom upravom Ministarstva pravosuđa.

2) Kandidati za međunarodne organizacije i misije u inozemstvu dužni su prisustvovati svim oblicima osposobljavanja i drugim aktivnostima potrebnim za rad u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu.

3) Osposobljavanje i druge aktivnosti provode se u Republici Hrvatskoj i/ili u inozemstvu i ovise o konkretnim potrebama za dodatnim ili specijalističkim znanjima za rad u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu.

IV. PRAVA I OBVEZE

Plaća i druga materijalna prava

Članak 22.

1) Pravosudni dužnosnici za vrijeme rada u inozemstvu imaju pravo na plaću i dodatke na plaću sukladno Zakonu o plaćama sudaca i drugih pravosudnih dužnosnika.

2) Državni službenik za rad u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu ima pravo na plaću i dodatke na plaću sukladno Zakonu o državnim službenicima i provedbenim propisima,

3) Ostala materijalna prava (smještaj i sva potrebna davanja za potrebe boravka u međunarodnoj organizaciji i misiji) utvrđuju se u visini koju određuje ministar pravosuđa za svaku pojedinu misiju.

4) Kod utvrđivanja visine iznosa ostalih materijalnih prava iz stavka 3. ovoga članka uzet će se u obzir troškovi života (troškovi stanovanja, hrane i dr.) te uvjeti života i rada u međunarodnoj organizaciji i misiji u inozemstvu (opasnost od ratnog rizika, opasnost od zaraznih i drugih bolesti i dr.)

Radno vrijeme

Članak 23.

1) Radno vrijeme pravosudnog dužnosnika i državnog službenika na radu u inozemstvu raspoređuje se ovisno o opsegu i zahtjevima poslova određenih konkretnim mandatom pojedine misije.

2) Radno vrijeme ne mora biti raspoređeno sukladno dnevnom, tjednom, mjesečnom ili godišnjem prosjeku sati rada utvrđenom propisima koji su na snazi u Republici Hrvatskoj.

3) Raspored radnog vremena određuje koordinator misije ili ustrojstvene jedinice u inozemstvu u koju je pravosudni dužnosnik i državni službenik upućen na rad.

4) Po povratku u Republiku Hrvatsku pravosudni dužnosnici, državni službenici i namještenici za ostvarene sate rada u inozemstvu ne mogu koristiti slobodne dane, niti će im se isplatiti dodaci ili naknade za rad u manje povoljnom radnom vremenu.

Odmor

Članak 24.

1) Pravosudni dužnosnik i državni službenik na radu u inozemstvu ima pravo na toliko dana plaćenog odmora na mjesec, koliko mu pripada prema pravilima međunarodne organizacije i misije.

2) Odmor pravosudni dužnosnik i državni službenik koristi za vrijeme rada u inozemstvu.

3) Ukoliko pravosudnom dužnosniku i državnom službeniku prema pravilima međunarodne organizacije i misije u inozemstvu ne pripada plaćeni odmor ili ga nije u mogućnosti iskoristiti, pravosudni dužnosnik i državni službenik ima pravo na dva dana plaćenog odmora za svaki mjesec rada u inozemstvu.

4) Godišnji odmor koji zbog rada u inozemstvu nije korišten u kalendarskoj godini u kojoj je stečen, ima pravo iskoristiti do 30. lipnja iduće godine.

Odsutnost s rada

Članak 25.

1) Pravosudni dužnosnik i državni službenik dužan je svaku odsutnost s rada prethodno javiti koordinatoru pravosudne komponente ili osobi koja ga zamjenjuje.

2) Koordinator za vođenje pravosudne komponente Republike Hrvatske u međunarodnoj organizaciji i misiji u inozemstvu vodi evidenciju odsutnosti pravosudnih dužnosnika i državnih službenika.

3) Pravosudni dužnosnici i državni službenici dužni su se javiti Ministarstvu pravosuđa prilikom svakog dolaska u Republiku Hrvatsku.

Disciplinska odgovornost i odgovornost za štetu

Članak 26.

Pravosudni dužnosnik i državni službenik na radu u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu podliježu disciplinskoj odgovornosti i odgovornosti za štetu sukladno propisima koji su na snazi u Republici Hrvatskoj.

Zamjena pravosudnog dužnosnika i državnog službenika

Članak 27.

Ako pravosudnom dužnosniku i državnom službeniku prestane rad u međunarodnoj organizaciji i misiji u inozemstvu prije isteka ugovorenog roka, pokrenut će se postupak njegove zamjene iz reda kandidata s liste iz članka 14. ovoga Pravilnika.

V. KOORDINATOR ZA VOĐENJE PRAVOSUDNE KOMPONENTE REPUBLIKE HRVATSKE U MEĐUNARODNIM ORGANIZACIJAMA I MISIJAMA U INOZEMSTVU

Članak 28.

1) Koordinator pravosudne komponente Republike Hrvatske u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu:

– vodi i predstavlja pravosudnu komponentu misije za vrijeme rada u inozemstvu te koordinira rad u pojedinoj misiji,

– održava komunikaciju s Ministarstvom pravosuđa te vodstvom misije,

– skrbi o redu i disciplini pravosudnih dužnosnika i državnih službenika,

– vodi financijsko i materijalno poslovanje pravosudne komponente misije,

– vodi postupak sklapanja i produženja ugovora o radu pravosudnog dužnosnika i državnog službenika u misiji,

– izvješćuje o disciplinskim i drugim povredama pravosudnog dužnosnika i državnog službenika,- vodi postupak prestanka rada pravosudnog dužnosnika i državnog službenika u međunarodnoj organizaciji i mirovnoj misiji u inozemstvu prije isteka ugovorenog roka i njegovog upućivanja u Republiku Hrvatsku,

– daje prijedloge za promaknuće i dodjelu nagrada i priznanja pravosudnom dužnosniku i državnom službeniku na radu u međunarodnoj organizaciji i mirovnoj misiji u inozemstvu,

– koordinira aktivnosti prilikom službenih posjeta delegacija iz Republike

Hrvatske u stranoj državi ili misiji,

– provodi druge zadatke, potrebne za uspješan rad u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu.

2) Koordinatoru pravosudne komponente Republike Hrvatske u međunarodnoj organizaciji i misiji u inozemstvu, za obavljanje poslova, mjesečno pripada poseban dodatak u iznosu 10% osnovne plaće radnog mjesta s kojeg je upućen na rad u međunarodne organizacije i mirovne misije u inozemstvu, ako je u međunarodnu organizaciju i mirovnu misiju u inozemstvu upućeno najmanje tri pravosudna dužnosnika ili državna službenika.

3) Koordinator pravosudne komponente Republike Hrvatske u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu ima zamjenika kojeg imenuje iz reda pravosudnog dužnosnika i državnog službenika u pravosudnoj komponenti misije, a koji ga zamjenjuje za vrijeme njegove odsutnosti.

4) Koordinator pravosudne komponente Republike Hrvatske u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu:

– podnosi redovno mjesečno pisano izvješće o svom radu, stanju i odnosima u kontingentu te radu i stanju na području rada u državi upućivanja i misiji,

– odmah usmeno izvješćuje o svim značajnijim sigurnosnim događanjima i vlastitim aktivnostima, o čemu naknadno sastavlja pisano izvješće.

5) Koordinator za vođenje pravosudne komponente Republike Hrvatske u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu izvješćuje Ministarstvo pravosuđa u slučaju potrebe, skrbi o distribuciji izvješća drugim korisnicima.

6) Slanje službenih izvješća i informacija te neposredno službeno komuniciranje s Ministarstvom pravosuđa dopušteno je samo uz znanje koordinatora za vođenje pravosudne komponente Republike Hrvatske u međunarodnim organizacijama i misijama u inozemstvu.

7) Službena komunikacija u međunarodnoj organizaciji i misiji u inozemstvu obavlja se u skladu s pravilima određenim za konkretnu misiju.

VI. NADZOR

Članak 29.

1) Nadzor nad radom upućenih pravosudnih dužnosnika i državnih službenika na rad u međunarodnu organizaciju i misiju u inozemstvo provodi Ministarstvo pravosuđa.

2) Ako se u obavljanju nadzora utvrdi da postoje određene nezakonitosti ili nepravilnosti u radu, poduzet će se mjere u svrhu otklanjanja nezakonitosti, odnosno nepravilnosti, a osobito:

– davanje uputa o načinu obavljanja navedenih poslova,

– zahtijevanje podnošenje izvješća i drugih obavijesti o obavljanju pojedinih poslova,

– predlaganje pokretanja postupka za utvrđivanje odgovornosti,

– poduzimanje drugih propisanih mjera.

3) Nadzor se obavlja uz prethodnu najavu vodstvu misije.

VII. IZVJEŠĆA

Članak 30.

1) Pravosudni dužnosnici i državni službenici:

– podnose redovno mjesečno pisano izvješće o svom radu i stanju na području rada u državi upućivanja i misiji do 15. u mjesecu za prethodni mjesec,

– odmah usmeno izvješćuju o svim značajnijim sigurnosnim događanjima i vlastitim aktivnostima, o čemu se naknadno sastavlja pisano izvješće.

2) Pravosudni dužnosnik i državni službenik izvješćuje koordinatora za vođenje pravosudne komponente Republike Hrvatske u međunarodnoj organizaciji i misiji u inozemstvu, a na izričit zahtjev nadležnog rukovoditelja neposredno usmeno ili pisano izvješćuje Ministarstvo pravosuđa.

VIII. PRESTANAK RADA U INOZEMSTVU

Otkaz ugovora

Članak 31.

1) Pravosudnim dužnosnicima i državnim službenicima rad u međunarodnoj organizaciji i misiji u inozemstvu prestaje:

– istekom ugovorenog roka,

– otkazom ugovora,

– sporazumom,

– prestankom rada misije.

2) Ministarstvo pravosuđa može pravosudnom dužnosniku i državnom službeniku otkazati ugovor o radu u inozemstvu bez otkaznog roka i prije isteka ugovorenog roka prekinuti rad u međunarodnoj organizaciji i misiji u inozemstvu:

– ako organizator rada u mirovnoj misiji, međunarodnoj organizaciji ili država upućivanja traži opoziv,

– ako mu prestane radni odnos,

– zbog zdravstvenih razloga,

– zbog povrede radne discipline.

Povratak

Članak 32.

Pravosudni dužnosnici i državni službenici u roku od mjesec dana nakon povratka iz misije obavljaju zaključne aktivnosti, i to:

– podnose zaključno pisano izvješće ministru pravosuđa o svom radu u međunarodnoj organizaciji i misiji u inozemstvu, radne ocjene te druge dokumente koje su o njegovom radu sačinili vodstvo i druga nadležna tijela međunarodne organizacije i misije,

– sastavljaju završni obračun primljenih novčanih sredstava uz predočenje odgovarajućih vjerodostojnih dokumenata,

– obavljaju zdravstveni pregled i razgovor s psihologom,

– obavljaju druge aktivnosti po nalogu nadležnog rukovoditelja.

Raspored

Članak 33.

Po povratku iz međunarodne organizacije i misije, pravosudni dužnosnik i državni službenik se raspoređuje na isto radno mjesto s kojeg su upućeni na rad u međunarodnu organizaciju i mirovnu misiju u inozemstvu.

Ponovno kandidiranje

Članak 34.

1) Pravosudni dužnosnici i državni službenici mogu se ponovno kandidirati za upućivanje u međunarodne organizacije i misiju u inozemstvu po isteku dvanaest mjeseci od dana povratka iz misija.

2) Pravosudni dužnosnik i državni službenik kojem je prije isteka ugovorenog roka prekinut rad u međunarodnoj organizaciji i misiji u inozemstvu iz razloga prestanka rada međunarodne organizacije i misije u inozemstvu, može iznimno biti upućen u novu međunarodnu organizaciju i misiju u inozemstvu i prije isteka roka iz stavka 1. ovoga članka.

3) Pravosudni dužnosnik i državni službenik koji se kandidira za ponovno upućivanje u međunarodnu organizaciju i mirovnu misiju u inozemstvo mora ispunjavati uvjete propisane člankom 5. ovog Pravilnika, a ako je od povratka iz prethodne međunarodne organizacije i misije u inozemstvu do ponovnog kandidiranja prošlo više od dvije godine pravosudni dužnosnik i državni službenik dužan je obaviti razgovor o pripremljenosti i osposobljenosti za rad u međunarodnim organizacijama i međunarodnim misijama u inozemstvu pred Izbornim povjerenstvom iz članka 7. ovoga Pravilnika.

4) Ako od objavljenog natječaja iz članka 6. ovoga Pravilnika do upućivanja u međunarodne organizacije i misije u inozemstvo protekne više od dvije godine pravosudni dužnosnik i državni službenik dužan je ponovno obaviti razgovor s Izbornim povjerenstvom sukladno članku 7. ovoga Pravilnika.

Članak 35.

Podaci o izboru i upućivanju kandidata na rad u međunarodne organizacije i misije u inozemstvu, podaci o povratku pravosudnih dužnosnika i državnih službenika iz međunarodnih organizacija i mirovnih misija u inozemstvu, te drugi podaci relevantni za njihov status, kao i pripadajuća dokumentacija, unose se u osobni očevidnik kojeg vodi Ministarstvo pravosuđa.

IX. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 36.

1) Troškove upućivanja pravosudnih dužnosnika i državnih službenika na rad u međunarodne organizacije i misije u inozemstvu snosi Ministarstvo pravosuđa.

2) Ako pravosudni dužnosnik i državni službenik u međunarodnoj organizaciji i misiji u inozemstvu predstavlja i drugo tijelo državne uprave, troškove upućivanja u inozemstvo snose zajednički Ministarstvo pravosuđa i to tijelo državne uprave.

3) Visina sredstava i način financiranja zajedničkih troškova iz stavka 2. ovoga članka utvrđuje se sporazumom između Ministarstva pravosuđa i drugog tijela državne uprave.

Članak 37.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 910-01/07-01/455

Urbr: 514-07-01-01-09-19

Zagreb, 20. srpnja 2009.

Ministar dr. sc. Ivan Šimonović, v. r.

 

Copyright © Ante Borić