Baza je ažurirana 17.04.2024. 

zaključno sa NN 43/24

Objavljeno u NN 35/16 od 15.04.2016.:

 

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

Na temelju članka 120. stavka 3. Zakona o socijalnoj skrbi (»Narodne novine«, br. 157/13, 152/14 i 99/15), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 6. travnja 2016. godine donijela

 

ODLUKU O MINIMALNIM FINANCIJSKIM STANDARDIMA, KRITERIJIMA I MJERILIMA ZA FINANCIRANJE MATERIJALNIH I FINANCIJSKIH RASHODA CENTARA ZA SOCIJALNU SKRB I TROŠKOVA OGRJEVA KORISNICIMA KOJI SE GRIJU NA DRVA U 2016. GODINI

OPĆE ODREDBE

I.

Ovom Odlukom utvrđuju se minimalni financijski standardi, kriteriji i mjerila za financiranje materijalnih i financijskih rashoda centara za socijalnu skrb i troškova ogrjeva korisnicima koji se griju na drva u 2016. godini.

II.

Jedinice područne (regionalne) samouprave, odnosno Grad Zagreb za centre za socijalnu skrb koji imaju sjedište na njihovom području, osiguravaju sredstva za materijalne i financijske rashode centara za socijalnu skrb.

Materijalni rashodi centara za socijalnu skrb su:

– naknade troškova zaposlenima (službena putovanja, naknade za rad na terenu, naknade za odvojeni život te stručno usavršavanje zaposlenika),

– rashodi za materijal i energiju (uredski materijal i ostali materijalni rashodi, materijal i sirovine, energija, materijal i dijelovi za tekuće održavanje i investicijsko održavanje i sitni inventar),

– rashodi za usluge (telefona, pošte i prijevoza, tekućeg i investicijskog održavanja, komunalne usluge, zakupnine i najamnine osim najma vozila, zdravstvene usluge, intelektualne i osobne usluge, računalne usluge i ostale usluge),

– ostali nespomenuti rashodi poslovanja (naknade za rad povjerenstava, upravnog vijeća i slično, premije osiguranja, reprezentacija, članarine, pristojbe i naknade i ostali nespomenuti rashodi poslovanja).

Financijski rashodi su:

– ostali financijski rashodi (bankarske usluge i usluge platnog prometa, negativne tečajne razlike i valutne klauzule, zatezne kamate i ostali nespomenuti financijski rashodi).

III.

Kriterij za materijalne i financijske rashode je broj radnika zaposlenih u centru za socijalnu skrb.

Mjerilo je prosječni mjesečni iznos sredstava po radniku.

Minimalni financijski standard materijalnih i financijskih rashoda centara za socijalnu skrb za 2016. godinu, sukladno stavcima 1. i 2. ove točke, po jedinicama područne (regionalne) samouprave, odnosno Gradu Zagrebu iznosi:

ŽUPANIJA

Broj zaposlenih

Prosječni mjesečni iznos sredstava po radniku

Materijalni i financijski rashodi 2016. g.

1

2

3

4

ZAGREBAČKA

143

2.160

3.707.000

KRAPINSKO-ZAGORSKA

70

2.395

2.012.000

SISAČKO-MOSLAVAČKA

117

2.425

3.405.000

KARLOVAČKA

76

2.156

1.966.000

VARAŽDINSKA

94

1.910

2.154.000

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA

68

2.058

1.679.000

BJELOVARSKO-BILOGORSKA

89

2.013

2.150.000

PRIMORSKO-GORANSKA

142

2.025

3.450.000

LIČKO-SENJSKA

35

2.500

1.050.000

VIROVITIČKO-PODRAVSKA

49

2.126

1.250.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA

41

2.358

1.160.200

BRODSKO-POSAVSKA

69

1.954

1.618.000

ZADARSKA

73

2.100

1.840.000

OSJEČKO-BARANJSKA

154

2.056

3.800.000

ŠIBENSKO-KNINSKA

71

2.171

1.850.000

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA

97

1.780

2.072.000

SPLITSKO-DALMATINSKA

194

2.448

5.700.000

ISTARSKA

111

2.156

2.871.250

DUBROVAČKO-NERETVANSKA

64

1.868

1.435.000

MEĐIMURSKA

56

1.860

1.250.000

GRAD ZAGREB

374

1.609

7.220.000

SVEUKUPNO

2.187

2.044

53.639.450

IV.

Jedinica područne (regionalne) samouprave, odnosno Grad Zagreb, osigurava sredstva za troškove ogrjeva korisnicima koji se griju na drva.

Kriterij za izdatke troškova ogrjeva korisnicima koji se griju na drva je broj korisnika planiran u 2015. godini.

Mjerilo je iznos od 950,00 kuna po korisniku za troškove ogrjeva korisnicima koji se griju na drva.

Minimalni financijski standard izdataka troškova ogrjeva korisnicima koji se griju na drva za 2016. godinu, sukladno stavcima 1., 2. i 3. ove točke, po jedinicama područne (regionalne) samouprave, odnosno Gradu Zagrebu iznosi:

 

2016. g.

ŽUPANIJA

Broj korisnika

Iznos kn

1

2

3

ZAGREBAČKA

1.845

1.752.750

KRAPINSKO-ZAGORSKA

1.000

950.000

SISAČKO-MOSLAVAČKA

3.584

3.404.800

KARLOVAČKA

2.511

2.385.450

VARAŽDINSKA

1.455

1.382.250

KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA

1.251

1.188.450

BJELOVARSKO-BILOGORSKA

1.870

1.776.500

PRIMORSKO-GORANSKA

1.538

1.461.100

LIČKO-SENJSKA

700

665.000

VIROVITIČKO-PODRAVSKA

1.600

1.520.000

POŽEŠKO-SLAVONSKA

1.506

1.430.700

BRODSKO-POSAVSKA

2.650

2.517.500

ZADARSKA

1.660

1.577.000

OSJEČKO-BARANJSKA

6.164

5.855.800

ŠIBENSKO-KNINSKA

3.158

3.000.100

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA

2.808

2.667.600

SPLITSKO-DALMATINSKA

3.540

3.363.000

ISTARSKA

800

760.000

DUBROVAČKO-NERETVANSKA

706

670.700

MEĐIMURSKA

1.517

1.441.150

GRAD ZAGREB

1.848

1.755.600

SVEUKUPNO

43.711

41.525.450

V.

Minimalni financijski standardi, kriteriji i mjerila utvrđeni u točkama III. i IV. ove Odluke čine osnovicu za izračun pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije jedinicama područne (regionalne) samouprave, odnosno Gradu Zagrebu u skladu sa Zakonom o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.

VI.

Sredstva iz točke III. ove Odluke jedinice područne (regionalne) samouprave, odnosno Grad Zagreb dužni su rasporediti centrima za socijalnu skrb na svom području, a sredstva iz točke IV. ove Odluke jedinice područne (regionalne) samouprave, odnosno Grad Zagreb dužni su rasporediti korisnicima sukladno odluci nadležne jedinice područne (regionalne) samouprave, odnosno Grada Zagreba.

Sredstva iz točke III. ove Odluke jedinice područne (regionalne) samouprave, odnosno Grad Zagreb dužni su planirati, knjigovodstveno evidentirati i iskazivati u financijskim izvještajima na podskupini računa 366 – Pomoći proračunskim korisnicima drugih proračuna, dok su centri za socijalnu skrb dužni ista sredstva planirati, knjigovodstveno evidentirati i iskazivati u financijskim izvještajima na podskupini računa 636 – Pomoći proračunskim korisnicima iz proračuna koji im nije nadležan.

VII.

Jedinice područne (regionalne) samouprave, odnosno Grad Zagreb dužni su Ministarstvu socijalne politike i mladih izvještaje za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2016. godine, dostaviti do 31. ožujka 2017. godine na obrascima S-1 – Izvještaj o ostvarenim prihodima i rashodima centara za socijalnu skrb i S-3 – Izvještaj o ostvarenim prihodima i rashodima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i Grada Zagreba, koji su sastavni dio ove Odluke.

VIII.

Ministarstvo socijalne politike i mladih na zahtjev nositelja financiranja iz točke II. stavka 1. ove Odluke može predložiti Vladi Republike Hrvatske preraspodjelu ili prenamjenu, utvrđenih bilančnih prava jedinicama područne (regionalne) samouprave, odnosno Gradu Zagrebu u sklopu ukupno utvrđenih sredstava za financiranje materijalnih i financijskih rashoda centara za socijalnu skrb i troškova ogrjeva korisnicima koji se griju na drva, ako se utvrdi da je za financiranje istog to prijeko potrebno. Svoje zahtjeve nositelji financiranja podnose Ministarstvu socijalne politike i mladih najkasnije do 30. lipnja 2016. godine, a Ministarstvo socijalne politike i mladih je najkasnije do 31. kolovoza 2016. godine dužno predložene izmjene i dopune dostaviti na mišljenje Ministarstvu financija.

IX.

Ova Odluka stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 022-03/16-04/57

Urbroj: 50301-04/04-16-2

Zagreb, 6. travnja 2016.

Predsjednik Tihomir Orešković, v. r.

ŽUPANIJA: ____________________________

IZVJEŠTAJ O OSTVARENIM PRIHODIMA I RASHODIMA CENTARA ZA SOCIJALNU SKRB

(Odluka o minimalnim financijskim standardima, kriterijima i mjerilima za financiranje materijalnih i financijskih rashoda centara za socijalnu skrb i troškova ogrjeva korisnicima koji se griju na drva u 2016. godini)

Zbirna tablica za centre za socijalnu skrb

TABLICA: S-1

     
       

R. br.

Naziv

Plan

Ostvarenje

Indeks Ostvarenje/Plan*100

Prihodi

1.

Prihod od Županije ili Grada za materijalne rashode

 

 

 

2.

Prihod od Županije ili Grada za troškove ogrjeva

 

 

 

3.

Ukupni prihod (r.br. 1 do 2)

 

 

 

Rashodi

4.

Materijalni rashodi

 

 

 

5.

Pomoć za troškove ogrjeva

 

 

 

6.

Ukupni rashodi (r.br. 4 do 5)

 

 

 

 

7.

Višak prihoda (r.br. 3 – r.br. 6)

 

 

 

8.

Manjak prihoda (r.br. 6 – r.br. 3)

 

 

 

9.

Višak prihoda iz prethodne godine – preneseni

 

 

 

10.

Manjak prihoda iz prethodne godine – preneseni

 

 

 

11.

Višak prihoda raspoloživ u sljedećem razdoblju (r.br. 7-8 + 9-10)

 

 

 

12.

Manjak prihoda za pokriće u sljedećem razdoblju (r.br. 8-7 + 10-9)

 

 

 

ŽUPANIJA: ________________________________

IZVJEŠTAJ O OSTVARENIM PRIHODIMA I RASHODIMA JEDINICA LOKALNE I PODRUČNE (REGIONALNE) SAMOUPRAVE I GRADA ZAGREBA

(Odluka o minimalnim financijskim standardima, kriterijima i mjerilima za financiranje materijalnih i financijskih rashoda centara za socijalnu skrb i troškova ogrjeva korisnicima koji se griju na drva u 2016. godini)

Obračun županija

TABLICA: S-3

 

R. br.

Naziv

Ostvarenje

Prihodi

1.

Ostvareni prihod iz stope 0,2 za centre za socijalnu skrb

 

2.

Ostvareni prihod iz potpora za centre za socijalnu skrb

 

3.

Ukupni prihodi (r.br. 1 do 2)

 

Rashodi

4.

Doznaka županija centrima za socijalnu skrb

 

 

5.

Višak prihoda (r.br. 3 – r.br. 4)

 

6.

Manjak prihoda (r.br. 4- r.br. 3)

 

7.

Višak prihoda iz prethodne godine – preneseni

 

8.

Manjak prihoda iz prethodne godine – preneseni

 

9.

Višak prihoda raspoloživ u sljedećem razdoblju (r.br. 5-6 + 7-8)

 

10.

Manjak prihoda za pokriće u sljedećem razdoblju (r.br. 6-5 + 8-7)

 

 

 

 

 

 

Copyright © Ante Borić